goed goed jongens, afgesproken. Ik wil Plons zen steile stukjes wel is zien (als hij me niet doodschiet

). maar In limburg???? De mijn terrils ofzo.. en dan kom ik ook wel met men HT, kwestie van gelijke wapens dan. Met mijn fully ben ik trouwens nog niet in de echte bergen geweest, heb hem nog niet lang genoeg. student zijnde heb ik niet echt veel tijd en geld om altijd lange verplaatsingen te maken.
En wat Hofstade betreft, als je in België woont kan je niet elk weekend naar de alpen gaan. En je wilt met je fiets rijden. Trouwens in hofstade liggen dirts die ik gegraven heb. Heb ik ooit gezegd dat je er DH kon rijden.

Was het maar waar.
En k ben echt niet "gnarcore"

(wel weer een nieuw woordje voor men woordenboek). Ik gaf gewoon men mening over steile stukken die ik echt al gedaan heb hoor. Ben echt geen poser maar k geef wel toe dat ik in mijn beginperiode op dit forum te veel noten op mijn zang had....

Solly hiervoor, ik wil niemand beledigen hoor... Ik besef goe genoeg dat er op dit forum genoeg volk zit dat heel goed met een fiets overweg kan.
props daarvoor,
En ik wou dat ik nu in Chatel was......