BMX PlayGround Veldhoven
Moderator:Beheerders
Eindelijk is het dan zover: De eerste werkzaamheden zijn gestart voor de BMX PlayGround In Veldhoven (bij Eindhoven)
Dit wordt een indoor BMX-locatie met een pertinente BMX-track, foampit, en trails. De beschikbare ruimte beslaat 7000 m2.
De basis voor de BMX-track is reeds met 500 m3 speciale klei aangelegd. De baan gaat in de loop van deze week gevormd worden.
Inmideels is ook het eerste onderdeel van de BMX PlayGround geopend. Dat is de foampit met een afmeting van 7.5 x 4 x 1.5 mtr. De eerste backflips zijn reeds gemaakt!!!
Belangstellende kunnen vanaf heden een kijkje komen nemen bij de BMX-PlayGround, te vinden het volgend adres:
de Run 5151
Veldhoven.
Dit is te vinden via de A2/E25--> afslag 32 Veldhoven Zuid. Borden volgen met MMC (Máxima Medisch Centrum). Na het Gulf tankstation 2x rechts.
Er wordt komende week in de middaguren gewerkt aan de accomodatie.
[url=http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=46373]
Dit wordt een indoor BMX-locatie met een pertinente BMX-track, foampit, en trails. De beschikbare ruimte beslaat 7000 m2.
De basis voor de BMX-track is reeds met 500 m3 speciale klei aangelegd. De baan gaat in de loop van deze week gevormd worden.
Inmideels is ook het eerste onderdeel van de BMX PlayGround geopend. Dat is de foampit met een afmeting van 7.5 x 4 x 1.5 mtr. De eerste backflips zijn reeds gemaakt!!!
Belangstellende kunnen vanaf heden een kijkje komen nemen bij de BMX-PlayGround, te vinden het volgend adres:
de Run 5151
Veldhoven.
Dit is te vinden via de A2/E25--> afslag 32 Veldhoven Zuid. Borden volgen met MMC (Máxima Medisch Centrum). Na het Gulf tankstation 2x rechts.
Er wordt komende week in de middaguren gewerkt aan de accomodatie.
[url=http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=46373]

Ik heb er iets over gelezen op het prikbord van "fietscross.pagina.nl". Wat is de bedoeling dat er allemaal gaat komen?
Kreeg uit het verhaal daar de indruk een fietscrossbaan (waar ik zoiets met een starthek, etc... onder versta), maar dat lijkt me toch enigszins een misvatting c.q. foutieve interpretatie mijnerzijds.
Cheeta schreef:![]()
Ik heb er iets over gelezen op het prikbord van "fietscross.pagina.nl". Wat is de bedoeling dat er allemaal gaat komen?
Kreeg uit het verhaal daar de indruk een fietscrossbaan (waar ik zoiets met een starthek, etc... onder versta), maar dat lijkt me toch enigszins een misvatting c.q. foutieve interpretatie mijnerzijds.
we hebben de beschikking over 2 aan elkaar gelegen hallen, afmeting 100x35 meter/hal. daarin wordt in de ene hal de BMX-baan gelegd met een lengte van 250 meter. daar komt dus ook een startheuvel met hek voor 8 rijders in.
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
Jop @ Team SoliD schreef:we zijn er vandaag geweest en kan niet anders zeggen dat het zwaar vet gaat worden!
pics zullen vast nog wel komen. alles realiseren is een hogere prioriteit lijkt me zo
Jop, bedankt. Gisteren om 23.45 uur gestopt en toen was de startheuvel ook gereed.
Als iemand zo graag foto's wil maken is hij vanharte welkom
Groeten
Maarten
-
- Contacteer:
ff offt............dit is mij de laatste tijd ook al 2X gebeurd,dat ik iemand een PB stuur en die persoon heeft hem gewoon niet gehad,terwijl hij bij mij nog gewoon in''outbox''staat......weet natuurlijk niet of dat hier ook het geval is,maar ik denk,meld het maar even.P-daddy schreef:Hey Sinter,
Ik heb je deze week een pb gestuurd,misschien is je dit ontgaan..
Patric
En nu vlot weer terug ontopic!
grtz.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Hallen zijn vet geil, ben gisteren toevallig in die van Heerlen geweest

meer fotos op www.plonsracing.com

meer fotos op www.plonsracing.com
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Hey ik ben er in Januari ook eens weze kijken maar heb er niks meer van gehoord of gezien sinds die tijd.
Toen werd er gezegt dat ze in februari open wilde gaan. Hoe lopen de zaken. Is ie al open.... Foto's van de stand van zaken nu.
Ben benieuwd..........
Toen werd er gezegt dat ze in februari open wilde gaan. Hoe lopen de zaken. Is ie al open.... Foto's van de stand van zaken nu.
Ben benieuwd..........
Life is what happens while you're busy making other plans.
Afgelopen dinsdag zijn enkele leden van de Nationale Selectie samen met TNO bezig geweest om een startanalyse te maken in de
BMX Playground.
http://ed.noterik.com/adserver/edtv_pla ... 9073&ph=ED
BMX Playground.
http://ed.noterik.com/adserver/edtv_pla ... 9073&ph=ED