ik heb al een maand of twee niet meer gefets en ik denk da da echt komt omdat ik gwn niemand heb om mee te fietse dus iedereen die inhouthalen tot in zolder en genk woond en omstreke en samen met mij jumps wil maken en jah ook gwn dirte en streete ma het liefst egt freeride
tis niet voor mij maar tis voor mijn eenzaamheid
ik zoek een maatje
Moderator:Beheerders
In de week zit ik op kot in diepenbeek, lijkt me niet zo heel ver van houthalen? of vergis ik me daar
in...
Ik heb daar een leuke spot gevonden (een jeep berij terein djoef ding) en ben van plan volgende trim er stevig wat te liggen rondcrossen.
Alleen nog de juiste fiets vinden
in de tussen tijd trap ik me wel rot met men bmx
groeten

Ik heb daar een leuke spot gevonden (een jeep berij terein djoef ding) en ben van plan volgende trim er stevig wat te liggen rondcrossen.
Alleen nog de juiste fiets vinden

in de tussen tijd trap ik me wel rot met men bmx
groeten
fear not, it makes us men
diepenbeek is niet zo ver alleen heb k geen flauw idee hoe k daar geraak
ik ken ook een spot achter het station daar zijn ook mense bezig geweest open minded egt geweldig kheb er een kleine road gp op het oog alleen jah der is veel werk aan en k ken er wel iemand in de buurt alleen weet k helemaal ni waar die woond en heb geen email adres of of telfoon nummer ma het kan gwn ni da die da alleen heeft gebouwt maar tis trg vakantie over een weekje dus kga daar egt veel zitte
(heeft er iemand ervaring mee om met de fiets op de bus van de ene plek na de andere te gaan)
ik ken ook een spot achter het station daar zijn ook mense bezig geweest open minded egt geweldig kheb er een kleine road gp op het oog alleen jah der is veel werk aan en k ken er wel iemand in de buurt alleen weet k helemaal ni waar die woond en heb geen email adres of of telfoon nummer ma het kan gwn ni da die da alleen heeft gebouwt maar tis trg vakantie over een weekje dus kga daar egt veel zitte
(heeft er iemand ervaring mee om met de fiets op de bus van de ene plek na de andere te gaan)