ardennen freeride...?
Moderator:Beheerders
-
Heeft er iemand ervaring met bepaalde gebieden in de ardennnen waar je een beetje leuk kunt freeriden? Bezit een fiets waarmee je ook best naar boven kunt fietsen, maar wil me wel gaan richten op de downhill. Dus steil, stenen, technisch....
-
-
- Fullthrottle @ Team Solid
- Contacteer:
In Namen moet je een hele lange slingerweg naar boven ! zijn de oude kasteel wegen
wel super mooi uitzicht! en een mooi parcour !
In Chaudfontaine is de weg wat korter maarja nog altijd lage weg naar boven deze zijn wel recht door zeer lange stukken
parcour is rots achtig met veel verschillende route's die op het zelfde uit komen .
In huy ben ik nog niet geweest.
Mijn mening gaat uit naar Namen super baan ! en een mega mooie omgeving. omdat er veel korte stukjes zijn lijkt het minder ver
ook makkelijk te vinden ingang DH is in de laaste bocht naar rechts die naar de grote parkeerplaats gaat. naar boven rijden daar is de start
veel plezier
wel super mooi uitzicht! en een mooi parcour !
In Chaudfontaine is de weg wat korter maarja nog altijd lage weg naar boven deze zijn wel recht door zeer lange stukken
parcour is rots achtig met veel verschillende route's die op het zelfde uit komen .
In huy ben ik nog niet geweest.
Mijn mening gaat uit naar Namen super baan ! en een mega mooie omgeving. omdat er veel korte stukjes zijn lijkt het minder ver

ook makkelijk te vinden ingang DH is in de laaste bocht naar rechts die naar de grote parkeerplaats gaat. naar boven rijden daar is de start
veel plezier

als je nu een week later gaat dan waag ik me ook aan namen en dan kunnen we wel shuttelengoofy2 schreef:Raggertje en ik gaan zondag onze fietsen uitlaten in Belgie. Kanidaten zijn Namen, Huy en/of Chaudfontaine. Omdat we maar met z'n tweeen zijn zal het naar boven fietsen worden. Waar ben je het snelst weer boven? en wordt er mischien toevallig zondag ergens geshuteled?

no can do. Dat zal namelijk de 19de worden en dan moet er afscheid genomen worden.nwolsink schreef:als je nu een week later gaat dan waag ik me ook aan namen en dan kunnen we wel shuttelengoofy2 schreef:Raggertje en ik gaan zondag onze fietsen uitlaten in Belgie. Kanidaten zijn Namen, Huy en/of Chaudfontaine. Omdat we maar met z'n tweeen zijn zal het naar boven fietsen worden. Waar ben je het snelst weer boven? en wordt er mischien toevallig zondag ergens geshuteled?

OK, dat klinkt zwaar, toch geen begravenis hoop ik?goofy2 schreef:no can do. Dat zal namelijk de 19de worden en dan moet er afscheid genomen worden.nwolsink schreef:als je nu een week later gaat dan waag ik me ook aan namen en dan kunnen we wel shuttelengoofy2 schreef:Raggertje en ik gaan zondag onze fietsen uitlaten in Belgie. Kanidaten zijn Namen, Huy en/of Chaudfontaine. Omdat we maar met z'n tweeen zijn zal het naar boven fietsen worden. Waar ben je het snelst weer boven? en wordt er mischien toevallig zondag ergens geshuteled?
-
-
net terug van Namen...idd erg koel parcours, maar door de vele blaadjes wel erug spannend, net alsof je door de sneeuw rijd, geen grip en remmen duurt een stuk langer dan je gewend bent. Vooral na de drops lukt het maar net voor de " afgrond" stil te komen staan. Dus volgende keer een hark meenemen of zoiets...
-