NKSS 2006: 19 November, Amerongen
Moderators:JJ, Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Sowieso klein stukje lopen, als klok wil mag ie de hele tocht lopen, maar het wordt vast niet meer dan afgelopen jaar. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat we het stockholm style doen....
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wie zegt dat we geen LeMans start doen? We gaan zeker een stukje rennen, maar geen hele kilometer zoals jij graag wilt.
Mag ik hieruit opmaken dat je je al weer een stuk beter voelt, aangezien je al weer praatjes krijgt
JJ
Mag ik hieruit opmaken dat je je al weer een stuk beter voelt, aangezien je al weer praatjes krijgt

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik zeg: LeMans start waarbij iemand klok zn fiets meeneemt om 'm een kilometer later neer te leggen, iedereen gelukkigJJ schreef:Wie zegt dat we geen LeMans start doen? We gaan zeker een stukje rennen, maar geen hele kilometer zoals jij graag wilt.
JJ

Nog op tijd om "in te schrijven" ?
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
maatje van Ott (heeft nog geen bijnaam)
Judith
Dida
Fast Fran
Walter
Wat kan ik verwachten, wat voor banden, welk verzet, welke schoenen ?
Ik weet 't niet meer....
Zaterdag eerst een verhuizinkje, hopelijk doen de beentjes 't zondag nog.
Ai ai, ik kan beter thuisblijven.
Wil toch meedoen, vroeg op, f#ck! moet m'n fiets nog raceklaar maken, sponsorshirt zoeken. pfff...
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
Judith
Dida
Fast Fran
Walter
Wat kan ik verwachten, wat voor banden, welk verzet, welke schoenen ?
Ik weet 't niet meer....
Zaterdag eerst een verhuizinkje, hopelijk doen de beentjes 't zondag nog.
Ai ai, ik kan beter thuisblijven.
Wil toch meedoen, vroeg op, f#ck! moet m'n fiets nog raceklaar maken, sponsorshirt zoeken. pfff...
Zal ik mezelf dan ook maar bij het lijstje zetten.. Kijken of mn voorvork nog verder door kan zakken..
Hoihe, ReneZ.
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
Judith
Dida
Fast Fran
Walter
ReneZ
Hoihe, ReneZ.
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
Judith
Dida
Fast Fran
Walter
ReneZ
Beste mensen ik ga het jammergenoeg niet redden om mee te doen. Andere dingen moeten dit weekend even voor gaan. Dusss:
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Rigard
ott
Judith
Dida
Fast Fran
Walter
ReneZ
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Rigard
ott
Judith
Dida
Fast Fran
Walter
ReneZ
Ik snap trouwens nog niet helemaal over welk rondje we het nu hebben. De vaste ronde lijkt me wat lang om 4 keer op de SS te rijden, daar doe ik op de gewone MTB al gauw 30-40 min. over.... Ik zag ergens dat 4 rondes op 30 km uit moet komen? Wordt de vaste route dan ergens ingekort??
Overigens staat mijn deelname nog steeds een beetje op losse schroeven, want de gevolgen van mijn griepje zijn nog goed voelbaar...
Overigens staat mijn deelname nog steeds een beetje op losse schroeven, want de gevolgen van mijn griepje zijn nog goed voelbaar...
Fran,
Het gaat om de route aan de andere kant van de weg, de Zuylenstijnse (sp?) route. Die heeft fellere flims, compacter op elkaar, dus zwaarder om een uurtje rondjes over te rijden. Onze finishklim is echt de moeite, gears of niet, je gaat stuk.
We zullen echt net onder de 30km gaan komen. Word al moe als ik eraan denk...
Het gaat om de route aan de andere kant van de weg, de Zuylenstijnse (sp?) route. Die heeft fellere flims, compacter op elkaar, dus zwaarder om een uurtje rondjes over te rijden. Onze finishklim is echt de moeite, gears of niet, je gaat stuk.
We zullen echt net onder de 30km gaan komen. Word al moe als ik eraan denk...

Overigens staat mijn deelname nog steeds een beetje op losse schroeven, want de gevolgen van mijn griepje zijn nog goed voelbaar...[/color][/quote]
Meedoen is belangrijker dan winnen, als je de inspanning beperkt kan het vast geen kwaad. Trouwens je zit als snel bij de 3 snelste vrouwen! Een top 3 notering kan ik alleen maar dromen.....
Meedoen is belangrijker dan winnen, als je de inspanning beperkt kan het vast geen kwaad. Trouwens je zit als snel bij de 3 snelste vrouwen! Een top 3 notering kan ik alleen maar dromen.....
Vandaag nog stukje wezen fietsen, en zulke pijn in m'n knie gehad dat het niet verstandig is om nog verder te fietsen. Dus bij deze meld ik mij weer af voor het NKSS. Ik baal er enorm van, maar ik denk dat ik beter af ben bij een fysio, dan in het bos in amerongen.
Have fun......

Have fun......

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Pech met die knie. Die fysio kun je trouwens ook in Amerongen vinden, alleen niet op zondag want dan zijn ze aan het fietsen of hardlopensneeuwpop schreef:Vandaag nog stukje wezen fietsen, en zulke pijn in m'n knie gehad dat het niet verstandig is om nog verder te fietsen. Dus bij deze meld ik mij weer af voor het NKSS. Ik baal er enorm van, maar ik denk dat ik beter af ben bij een fysio, dan in het bos in amerongen.
Have fun......![]()
![]()

ik heb last van een griep die niet over gaat, ik wilde eerst alleen komen voor de gezelligheid en om fotos te maken, maar ook dat gaat niet meer lukken dus ik blijf in bed.
ja ik baal ervan, had jullie graag allemaal weer gezien
veel plezier allemaal ik ben benieuwd naar de uitslag
van 4 rondjes
ja ik baal ervan, had jullie graag allemaal weer gezien
veel plezier allemaal ik ben benieuwd naar de uitslag
van 4 rondjes

If you're a gangster... what are you doing in show business?