NKSS 2006: 19 November, Amerongen
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
maatje van Ott (heeft nog geen bijnaam)
Judith
Dida
Fast Fran
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
maatje van Ott (heeft nog geen bijnaam)
Judith
Dida
Fast Fran
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zijn er nog mensen die met de trein komen, en vooral ook, mensen die even langs een station kunnen rijden?
Voor mensen uit het westen is het b.v bijna niet om langs station Driebergen Zeist. Als er dan wat ruimte over is in of aan de auto zou dat ideaal zijn voor de NS afhankelijke mensen. Mss komen er mensen met een bus zodat fietsen in een bus kunnen en rijders in een aparte auto?
Dus:
Wie heeft plaats?
Wie komt met de trein?
Voor mensen uit het westen is het b.v bijna niet om langs station Driebergen Zeist. Als er dan wat ruimte over is in of aan de auto zou dat ideaal zijn voor de NS afhankelijke mensen. Mss komen er mensen met een bus zodat fietsen in een bus kunnen en rijders in een aparte auto?
Dus:
Wie heeft plaats?
Wie komt met de trein?
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik kom dus met de trein vanuit groningen. Bedoeling was via utrecht en dan treintje naar veenendaal-west, om van daaruit nog 5km op de fiets te doen naar amerongen, toch??? Misschien ook wel leuk om daar met meerdere treingangers af te spreken. Maar ja, met de auto (vanaf utrecht/amersfoort) is natuurlijk ook mooi.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
Dat was ook een beetje mijn plan, utrecht en dan naar veenendaal en dan dat kleine stukje fietsen.sneeuwpop schreef:Ik kom dus met de trein vanuit groningen. Bedoeling was via utrecht en dan treintje naar veenendaal-west, om van daaruit nog 5km op de fiets te doen naar amerongen, toch??? Misschien ook wel leuk om daar met meerdere treingangers af te spreken. Maar ja, met de auto (vanaf utrecht/amersfoort) is natuurlijk ook mooi.
Een goed adres van het startpunt zou handig zijn, dus mensen met deze kennis, deel het met mij

@ Sneeuwpop, misschien een idee dat wij meeten op utrecht cs.
r.
- mr.Monster
nkss in dorst was leuk duss
... count me in!
redelijk conditieloos maar hey who cares.
29", alu en ss.
eventueel kan er wel 1 persoon meerijden hoewel ik vanaf een andere kant kom, nl vanuit dordrecht..
heeft er iemand tips qua verzet.. ben daar nl niet bekend
heb nu 38-18 op mn 29" zitten das te zwaar denk ik..
veel aanmeldingen al.
groet,
jorg

redelijk conditieloos maar hey who cares.
29", alu en ss.
eventueel kan er wel 1 persoon meerijden hoewel ik vanaf een andere kant kom, nl vanuit dordrecht..
heeft er iemand tips qua verzet.. ben daar nl niet bekend
heb nu 38-18 op mn 29" zitten das te zwaar denk ik..
veel aanmeldingen al.
groet,
jorg
- mr.Monster
Nou Nou,
Het lijkt wel een marathon topic op MtbSport.nl, daar is iedereen zenuwachtig over de bandenkeuze voor de wedstrijd. Het is droog, dus ik ga met RR 2.4 voor en SuperMoto achter. Verzet is 2,11 (38x18) met 26". Daarmee kwam ik net de grote steile heuvel op.
Ik kan iemand meenemen vanaf station Amersfoort. En weer terug ook
Start parcours en parkeerplaats auto zijn niet gelijk. Hebben we nog een soort dumpplek voor kleding, versnaperingen e.d. bij het parcours of gaan we weer terug naar de parkeerplaats?
Het lijkt wel een marathon topic op MtbSport.nl, daar is iedereen zenuwachtig over de bandenkeuze voor de wedstrijd. Het is droog, dus ik ga met RR 2.4 voor en SuperMoto achter. Verzet is 2,11 (38x18) met 26". Daarmee kwam ik net de grote steile heuvel op.
Ik kan iemand meenemen vanaf station Amersfoort. En weer terug ook

Start parcours en parkeerplaats auto zijn niet gelijk. Hebben we nog een soort dumpplek voor kleding, versnaperingen e.d. bij het parcours of gaan we weer terug naar de parkeerplaats?
We KUNNEN de Le Mans start natuurlijk wat oprekken, zodat we vanaf de parkeerplaats starten en dan 1km tot aan de fietsen te voet doen. Zou ik best voor zijn eigenlijk. Wie durft?willem12 schreef: Start parcours en parkeerplaats auto zijn niet gelijk. Hebben we nog een soort dumpplek voor kleding, versnaperingen e.d. bij het parcours of gaan we weer terug naar de parkeerplaats?
Ja, lekker 1km rennen met knalharde zolen onder die bikeschoenen. Is het 1km over een verharde weg, liefst stijl aflopend? Ben je dan nog voor?Cloxxki schreef:We KUNNEN de Le Mans start natuurlijk wat oprekken, zodat we vanaf de parkeerplaats starten en dan 1km tot aan de fietsen te voet doen. Zou ik best voor zijn eigenlijk. Wie durft?willem12 schreef: Start parcours en parkeerplaats auto zijn niet gelijk. Hebben we nog een soort dumpplek voor kleding, versnaperingen e.d. bij het parcours of gaan we weer terug naar de parkeerplaats?
Kortom

- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
Mmmm geen gek plan, ik ren naar JeeGees grotewielenbike, en laat hem achter met roze Giant terrago, om op die manier.... blaaaaat ( welke type pedalen rijdt die lange mee? kan ik alvast de juiste platen onder mijn Asics zetten) misschien lemans met een sloot ertussen lijkt me ook wel leuk.
Ik heb een lekker griepje en zal dus niet actief deelnemen denk ik nu...
ik zie de verbanden met Marathon topics elders, ook hier een aantal levende reclamezuilen....hahahaha ja dat maakt langer in de auto zitten als dat er gebiked wordt het dubbel en dwars waard, not...
3 rondes... shame shame shame ( heb ik eigelijk een schijthekel aan, gebeurde vroeger ook nog wel eens, fukking vroeg je bed uit om stoer een uurtje te biken en daar na weer uren in de auto te gaan zitten... en dan blaten... blaaaat
ik ga me bed weer in
Run Bike Fun ?
Alvast een voorstel voor volgend jaar, met de oosterburen 80 km kellerwald als NK of iets soortgelijks, ik verwacht dan wel weer beter te zijn!
Ik heb een lekker griepje en zal dus niet actief deelnemen denk ik nu...
ik zie de verbanden met Marathon topics elders, ook hier een aantal levende reclamezuilen....hahahaha ja dat maakt langer in de auto zitten als dat er gebiked wordt het dubbel en dwars waard, not...
3 rondes... shame shame shame ( heb ik eigelijk een schijthekel aan, gebeurde vroeger ook nog wel eens, fukking vroeg je bed uit om stoer een uurtje te biken en daar na weer uren in de auto te gaan zitten... en dan blaten... blaaaat
ik ga me bed weer in
Run Bike Fun ?
Alvast een voorstel voor volgend jaar, met de oosterburen 80 km kellerwald als NK of iets soortgelijks, ik verwacht dan wel weer beter te zijn!
If you're a gangster... what are you doing in show business?
- mr.Monster