NKSS 2006: 19 November, Amerongen
Moderators:JJ, Beheerders
gezien:Scaluner schreef:Was knap druk op route vanochtend, en dan heb ik het niet over de toertocht die gereden werd. Er waren op z'n minst 4 SS'ers stiekem aan het oefenen voor volgende week. Het rondje ligt er goed bij moet ik zeggen, ondanks de flinke hoeveelheid neerslag van de afgelopen 2 dagen.
Ben benieuwd !!!
inbred (een heel kleintje)
inbred (iets groter)
Rig
Surly KM
en iemand op een oldschool Marin? die net deed alsof hij niemand zag
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, echt? Wij willen namen!
Ik heb samen met Hubert ook even de omgeving verkend, en het wordt leuk volgende week! Ik hoorde dat we een zonnetje en 14 graden kunnen verwachten, ideale omstandigheden voor een stukje toeren dus.
JJ
Ik heb samen met Hubert ook even de omgeving verkend, en het wordt leuk volgende week! Ik hoorde dat we een zonnetje en 14 graden kunnen verwachten, ideale omstandigheden voor een stukje toeren dus.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
JJ
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
PC
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
maatje van Ott (heeft nog geen bijnaam)
Judith
Dida
Is er een adres zodat ik mijn "DiDa" kan voorzien van GPS informatie?
Cloxxki
Toby
dré
Hubert!
Xircuit
Willem12
Scaluner
Rinse Appelstroop
PC
Lazylad
flying duitsman
het TUIG
Wictor
Mortier
Akwa
Kerensky
Dader
Perik
Rigard
ott
maatje van Ott (heeft nog geen bijnaam)
Judith
Dida
Is er een adres zodat ik mijn "DiDa" kan voorzien van GPS informatie?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Nou ik maak er geen geheim van dat ik er bij was. Ik ben zelfs geen bedreiging voor klok met 40 graden koorts. Judith moest even kennis maken met SS in de blubber maar verder moeten de mensen zelf maar bekennen. Er was wel een kleine fietsertje bij (op die hele kleine Inbred).JJ schreef:Haha, echt? Wij willen namen!
JJ
Dit jaar geef ik Hubert een goede kans!
Kerensky schreef:Dat was ik iig niet, ik was vanochtend al om 09.00 uur in het PWN gebied, het strand en Schoorl te vinden.dré schreef:en iemand op een oldschool Marin? die net deed alsof hij niemand zag
klopt, het was een zilverkleurige fiets met een kettingspanner (doofer) en de bestuurder droeg geen helm.
Het kan natuurlijk toeval zijn maar volgens mij zijn er geen singlespeeders die die Forum niet volgen
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Jaap en zijn strand, duinen en polder fetish...Kerensky schreef:Dat was ik iig niet, ik was vanochtend al om 09.00 uur in het PWN gebied, het strand en Schoorl te vinden.
Maar wel een erg mooi plaatje!!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
D'oh! Sorry.....fast fran schreef:![]()
Zeg, Wictor, waarom heb je eigenlijk niet gezegd dat dit stond te gebeuren? Is vlakbij voor mij, en ik heb een SS!! Ik ben dan wel danig uit vorm, maar een beetje rossen op de SS is altijd leuk!

Heb er eigenlijk totaal geen aandacht aan besteed (en nu krijg ik van heel DP op m'n kop) ivm scriptie & zo. Roep maar als je zondag mee wilt rijden

-
"het was een zilverkleurige fiets met een kettingspanner (doofer) en de bestuurder droeg geen helm.
Het kan natuurlijk toeval zijn maar volgens mij zijn er geen singlespeeders die die Forum niet volgen"
excuses aan dré, ik had niet de bedoeling je te negeren, maar ik neem sowieso niet zo heel veel van de omgeving op tijdens het fietsen en de modder in m'n ogen zal niet aan mijn waarnemingsvermogen hebben bijgedragen.
Het kan natuurlijk toeval zijn maar volgens mij zijn er geen singlespeeders die die Forum niet volgen"
excuses aan dré, ik had niet de bedoeling je te negeren, maar ik neem sowieso niet zo heel veel van de omgeving op tijdens het fietsen en de modder in m'n ogen zal niet aan mijn waarnemingsvermogen hebben bijgedragen.
[
excuses aan dré, ik had niet de bedoeling je te negeren, maar ik neem sowieso niet zo heel veel van de omgeving op tijdens het fietsen en de modder in m'n ogen zal niet aan mijn waarnemingsvermogen hebben bijgedragen.[/quote]
Hé geen probleem hoor! Bij ELKE fiest kijk ik of er een achterderailleur aan zit, niet iedereen heeft dat. Een singlespeeder ontgaat mij dus zeer zelden.
excuses aan dré, ik had niet de bedoeling je te negeren, maar ik neem sowieso niet zo heel veel van de omgeving op tijdens het fietsen en de modder in m'n ogen zal niet aan mijn waarnemingsvermogen hebben bijgedragen.[/quote]
Hé geen probleem hoor! Bij ELKE fiest kijk ik of er een achterderailleur aan zit, niet iedereen heeft dat. Een singlespeeder ontgaat mij dus zeer zelden.
Hey Cloxxki,Cloxxki schreef:(vanaf ziekbed)
Kunnen we het misschien nog eens over die 4e ronde hebben voor volgend weekend? Niet gewoon lekker stoppen na 50min touren voor degene die het tempo aangeeft? De meeste deelnemers zullen heus wel aan hun uurtje fietsen komen, en dan is er nog die opwarmronde...
Ik hoop dat snel hersteld want volgens mij (behalve ik dan) is er geen animo voor rondje minder. Verder ben jij natuurlijk de man die het in de kop van het veld de rest moeilijk moet maken. Een half herstelde klok maakt geen kans.
beterschap,
dré