dirt jumper ombouwen????
Moderator:Beheerders
ik heb gehoord dat je de dirt jumper kan laten ombouwen naar 120 tot 130 mm veerweg want ik maar nu drops van 2 meter+- en ik wil toch wel iets meer...
brand maar los
brand maar los
-
DJ4 = Dirt Jam..dus niet helemaal onbekend..BiKeRbOi schreef:stuur anders een mailtje naar marzo, zij weten meer, en al helemaal omdat de DJ4 nog heel onbekend is.
Overigens, in dit topic van jou, over hoe je het beste kan beginnen met street, zeg je dat je alleen ergens vanaf kan springen en wheelies kan, maar hier zeg je dat je al drops van 2 meter doet? Dit allemaal heb je ook nog eens op dezelfde dag gevraagd?
2 meter droppen onervaren kunnen nare gevolgen hebben voor jou en jou fiets.. Jammer voor je nieuwe Kona dat je hem op zo'n vroege leeftijd sloopt eveneens als je lichaam. Ik zelf ben ook begonnen met lomp droppen maar dat koste mij helaas wel 3 hussefelt cranks & 2 BB's en scheve wielen.. dus mijn advies: ga eerst de basis leren 
Groeten Daan

Groeten Daan
Normal people worry me.
dat vroeg ik me dus ook af, vandaag die reactieSteelhead Rider schreef:dit topic van jou, over hoe je het beste kan beginnen met street, zeg je dat je alleen ergens vanaf kan springen en wheelies kan, maar hier zeg je dat je al drops van 2 meter doet? Dit allemaal heb je ook nog eens op dezelfde dag gevraagd?

Lock. Waarom?
1. Je vraag over je Dirtjumper hoort onder sleutelen.
2. Als je tips wilt over hoe je moet rijden, check dan rijtechniek.
3. Omdat het hier volledig offtopic gaat.
Nog 1 tip triz, er staan hier voldoende topics over het ombouwen van een Dirtjumper naar andere veerwegen.
http://dirty-pages.net/forum/viewtopic. ... dirtjumper
1. Je vraag over je Dirtjumper hoort onder sleutelen.
2. Als je tips wilt over hoe je moet rijden, check dan rijtechniek.
3. Omdat het hier volledig offtopic gaat.
Nog 1 tip triz, er staan hier voldoende topics over het ombouwen van een Dirtjumper naar andere veerwegen.
http://dirty-pages.net/forum/viewtopic. ... dirtjumper