springen
Moderator:Beheerders
Re:springen
bedoel je afstappen fiets in de lucht gooien en erachter springen?
- Pieter en zijn V10
is lekker duidelijk

-
hey en over de bocht om gaan. Doen jullie sturen of je stuur draaien en de fiets meenemen?
ik laat de fiest volgen
En ik probeer het vaak achterwaards. ::) en anders laat ik me gewoon vallen (Marzo MX Comp first that is)
Jongens niet zo lullig. Ik weet wel wat die kerel bedoelt en hier is mijn antwoord: eerst sprong ik met de "vreemde" manier zoals jij beschrijft maar ik kwam er bij toeval achter dat ik hoger kwam met een bunny-hop....
Die is echt relaxter want je kunt veel beter de hoogte bepalen die je wilt halen.
Die is echt relaxter want je kunt veel beter de hoogte bepalen die je wilt halen.
-
ja maar jij gebruikt een geheim wapen
"red bull geeft je vleugels"
"red bull geeft je vleugels"
iron schreef:
springen jullie bunny hop of gewoon afzetten en fiets meenemen.??
greets,
Afzetten en je fiets meenemen? bedoel je daarmee dat je wielen tegelijk de lucht in gaan? of bedoel je een echte bunnyhop?
Afzetten en je fiets meenemen? bedoel je daarmee dat je wielen tegelijk de lucht in gaan? of bedoel je een echte bunnyhop?
-> duidelijk met 2 wielen tegelijk.
Als je bunny hop doet kan je ook een stuk verder springen en zeker 2x zo hoog.
-> duidelijk met 2 wielen tegelijk.
Als je bunny hop doet kan je ook een stuk verder springen en zeker 2x zo hoog.
klopt
-

nou jongens we hebben een kenner hier want als ik het zo hoor is deze de beste...
haha

bij de bmx club willen ze je het echt werk vast wel leren, zonder onnodige veerweg, kun je het daarop dan ben je de king op de mtb. no shiz 2 van mijn mats bmxxen als hun hele leven en ze kunnen gewoon meer dan ik ::)