Fiets onderhoud (korte enquete)
Moderator:Beheerders
Hey allemaal,
vergeef me dat ik meteen binnenval met een verzoek hier.
momenteel ben ik aan het afstuderen op de Avans Hogeschool. Zodoende heb ik een korte enquete samengesteld. Jullie zouden mij enorm helpen door deze in te vullen.
Ik vraag me af in welke mate jullie je fiets onderhouden, en welk belang jullie hieraan geven. Klik op de link hieronder om naar de juiste pagina te gaan. Hartelijk bedankt voor jullie hulp!
www.strakwebdesign.nl/enquete/formulier.htm
vergeef me dat ik meteen binnenval met een verzoek hier.
momenteel ben ik aan het afstuderen op de Avans Hogeschool. Zodoende heb ik een korte enquete samengesteld. Jullie zouden mij enorm helpen door deze in te vullen.
Ik vraag me af in welke mate jullie je fiets onderhouden, en welk belang jullie hieraan geven. Klik op de link hieronder om naar de juiste pagina te gaan. Hartelijk bedankt voor jullie hulp!
www.strakwebdesign.nl/enquete/formulier.htm
Tja,Djamgils schreef:wanneer horen we iets van de resultaten?
ik hou de enquete nog tot na het weekend online, je weet maar nooit wat er nog binnen komt in het weekend (nu zit ik op 150 inzendingen).
t/m maandag sta ik op de BikeMotion in Utrecht. Dus dinsdag zal ik beginnen met invoeren van de resultaten enz.
Kan nog wel even duren dus

Groeten Mickael
ps. welke resultaten vind je interessant om te weten? Want ik weet niet wat ik allemaal wel en niet publiek zal maken.
- vette ranger
- Contacteer: