De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Ja deze mag ik waarschijnlijk wel lenen. De vorige was een ex ambulance met een hele duidelijke gebruiksaanwijzing. Ik kan wel wat maar dat was een grote elektrotechnische puzzel. (chevy Van30 ambulance opbouw waarbij alles nog werkt, dus je kan wel snappen dat het ding stikt van de draden en circuits).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
- didadunlop
verbruik valt wel mee. 1 op 8. En dat altijd. Kan de gemiddelde vito niet tegen op met zijn 1 op 10 en minder ruimte/oncomfortabel geen automaat, underpowered motor als je de bergen in gaat.
En op gas loopt ie 1 op 6 dus niks te klagen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Ik weet niet hoe het met jou rekenkwaliteiten gesteld is, maar 1:10 is toch voordeliger dan 1:8didadunlop schreef:verbruik valt wel mee. 1 op 8. En dat altijd. Kan de gemiddelde vito niet tegen op met zijn 1 op 10 en minder ruimte/oncomfortabel geen automaat, underpowered motor als je de bergen in gaat.

Maar dat over het comfort moet ik je zeker gelijk geven!!!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
als je de pluspunten van "ruimte/oncomfortabel, geen automaat, underpowered motor als je de bergen in gaat" gaat vergelijken met dat verschil in verbruik.
Daarnaast 1 op 6 op gas en aangezien de prijs van gas belachelijk laag ligt ben je dan zuiniger uit dan met diesel.
Daarnaast 1 op 6 op gas en aangezien de prijs van gas belachelijk laag ligt ben je dan zuiniger uit dan met diesel.
- Xircuit
- Contacteer:
Het zal de Formule 1 liefhebber niet ontgaan zijn, maar Alonso en Renault hebben de wereldtitel wederom gepakt.

Ook betrof het de laatste formule 1 race van Schumacher. En dat is toch een eind van een "era". Ik zal hem niet missen, maar hij reed gister toch wel een wereldse race...

Ook betrof het de laatste formule 1 race van Schumacher. En dat is toch een eind van een "era". Ik zal hem niet missen, maar hij reed gister toch wel een wereldse race...
Ich Heisse Super Fantastisch!
inderdaad niet slecht nee..heb je misschien een link naar de foto?..bij mij doet hij het natuurlijk weer niet..didadunlop schreef:verbruik valt wel mee. 1 op 8. En dat altijd. Kan de gemiddelde vito niet tegen op met zijn 1 op 10 en minder ruimte/oncomfortabel geen automaat, underpowered motor als je de bergen in gaat.
kooz
Ja een einde van een ´era´ idd.Xircuit schreef:Het zal de Formule 1 liefhebber niet ontgaan zijn, maar Alonso en Renault hebben de wereldtitel wederom gepakt.
Het zal pas bij iedereen doordringen wanneer we weer in Maart van start gaan. Maargoed, de tijd is gekomen voor de nieuwe generatie.
Raikonnen, Massa en de anderen mogen zich nu echt bewijzen.
En hier dan mijn eerste waggie! Met lichtmetalo's! Ik ben zo trots!!!

Pimiento's Nismo
Specs:
Nissan Almera 1.6 GX
Automatic Gearchange met Sportmode
elektro spiegels
Cruise Control
99 bhp 1600 cc DOHC Powerplant
Nissan factory Alloy Rims
ICE: Pioneer Multimedia (CD,FM/AM) Stereo System
ClimateCool Air treatment system (airco)
Handmatige ARKO
Artist impression seat upholstery (bloemetjes stoelbekleding)
Binnenkort: NISMO stickers
Hiervan is niets gelogen BTW.
Kortom: de shit!
PS: Ja de bumper wordt nog gespoten voor aflevering over 3 weken!!!

Pimiento's Nismo
Specs:
Nissan Almera 1.6 GX
Automatic Gearchange met Sportmode
elektro spiegels
Cruise Control
99 bhp 1600 cc DOHC Powerplant
Nissan factory Alloy Rims
ICE: Pioneer Multimedia (CD,FM/AM) Stereo System
ClimateCool Air treatment system (airco)
Handmatige ARKO
Artist impression seat upholstery (bloemetjes stoelbekleding)
Binnenkort: NISMO stickers
Hiervan is niets gelogen BTW.
Kortom: de shit!
PS: Ja de bumper wordt nog gespoten voor aflevering over 3 weken!!!
One-handed Pimpin'®
Re: Bitte
hehe die kerel woont een paar huizen naast een collega van me in bathmen, drie keer raden bij werkt ook bij bitburgercHoc schreef:een leuk nummerbord, incl sticker op de kofferdeksel. gespot op de snelweg

http://www.opel.nl/upl/opelmag/Issue%20 ... es/mb.html
Na vandaag weer gezeik met de NS gehad te hebben.....
Na vandaag weer gezeik met de NS gehad te hebben.....
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- Xircuit
- Contacteer:
Als je dan toch de Ferrari van Andy van der Meyde jat, dan rag je 'm natuurlijk meteen even af...:
http://www.newsoftheworld.co.uk/story_p ... errari.swf
http://www.newsoftheworld.co.uk/story_p ... errari.swf
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
- didadunlop