Daun op de singlespeed

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Pottser
Daun op de singlespeed

Bericht door Pottser » di sep 05, 2006 6:19 pm

Ik rijd dit weekend de driedaagse van Daun en ben eigenlijk van plan mijn singlespeed mee te nemen. Het wordt mooi weer en de afstanden zijn te doen. Wie gaan er nog meer?

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di sep 05, 2006 8:34 pm

Helaas niet.

Ik heb mijn weekend dagen tegoed de afgelopen tijd ruim opgemaakt, alleen nog een rondje Karwendel voor mij het weekend van de 10e oktober en dan zit het buitenlandse seizoen er weer op voor mij.

Dan wordt het weer rondjes Veenendaal/Apeldoorn/Holten etc..

In ieder geval veel plezier daar, laat even weten hoe het gegaan is!!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

willem12

Bericht door willem12 » wo sep 06, 2006 7:47 am

Held!!

Ik meende begrepen te hebben dat in Daun zo hier en daar erg steile stukken zijn opgenomen.

Wat voor verzet ga je steken ?

Ik zal aan je denken tijdens de P-weg marathon zondag. :)

Pottser

Bericht door Pottser » ma sep 11, 2006 7:12 pm

Volgend jaar zeker meer singlespeeders?! Dit is een van de marathons die op je CV moet staan. Hij hoort in het rijtje Cristalp, LaReid, Houffalize, .... Zo'n driedaagse bevalt mij erg goed. De afstanden, elke dag tussen 70 - 80 km, is erg goed te doen op de singlespeed. De eerste dag was de start pas laat, rond 14 uur, zodat ik wat moeite had om nog ingesteld te zijn op een wat langere rit. Zaterdag en zondag, de lastigste dagen qua afstand en hoogtemeters, gingen bij mij veel beter. Het leukste was misschien nog wel zaterdagavond in Daun. In het erg heuvelachtige centrum van Daun was een nightrace uitgezet door de straatjes, inclusief bierstuben, bandjes en erg veel bezoekers. Leuk om met alle deelnemers op terrasjes/langs de kant of waar dan ook te genieten van de spectaculaire race. Ik hoop dat we volgend jaar een apart singlespeed-klassement kunnen afdwingen door met een grotere groep te gaan. Nu was ik volgens mij de enige.

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma sep 11, 2006 8:37 pm

Goed gedaan, klinkt erg gezellig allemaal.

Probleem is dat er zo veel van dit soort leuke evenementen zijn, maar misschien volgend jaar?

Al staat er ook een ss transalp en een kind op de planning ;)

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Pottser

Bericht door Pottser » ma sep 11, 2006 8:51 pm

Gefeliciteerd; zowel kind als transalp is een reden voor felicitatie. Geen reden om volgend jaar niet mee te rijden in Daun. Ik heb ervaring met twee kinderen. Het eerste jaar na de "worp" heb ik door een goede planning meer dan ooit gereden.

willem12

Bericht door willem12 » ma sep 11, 2006 9:27 pm

JJ schreef:... en een kind op de planning ;)
JJ
Of je bent heel zeker van je zaad/zaak of dat kind komt tussen nu en 8-9 maanden. Dus tijd om te trainen is er vast wel :)

wictor

Bericht door wictor » di sep 12, 2006 8:00 am

ROTFL....

Volgend jaar probeer ik weer in Daun te zijn.... Was deze keer bezig in Bouillon (zonder SS....dat was echt gekkenwerk geweest).

vettigen tarzan2

Bericht door vettigen tarzan2 » wo sep 13, 2006 12:23 am

wictor schreef:ROTFL....

Volgend jaar probeer ik weer in Daun te zijn.... Was deze keer bezig in Bouillon (zonder SS....dat was echt gekkenwerk geweest).
Ik heb een SS'er aan de bevoorrading van de 90 km tocht gezien. Ik was echter te uitgeput om te vragen hoe hij die bergen opraakt :roll: Maar hij zag er het meest fris uit van allemaal en hij reed al manuallend de berg af :o
I used to be a senior member here!

Plaats reactie