Het grote Rocky Mountain topic
Moderators:JJ, Beheerders
Vrouwtje fietst ook vandaar.
dus de keuze is al een stukje minder als ik ga fietsen.
Rij nu iedere keer met den Rocky, reden is gewoon dat het frame al goe bekrast is dus de mudbike. Liefst fiets ik toch met de intense, maar dat dan enkel in de zomer.Is een modder eter.
Epic is verkocht. Veersysteem is ideaal voor als je in een streek woont waar het toch redelijk plat is en je nu en dan in een bosje duikt, ik ga iedere week naar de ardennen en daar is hij toch weer nadelig, dus die moest weg. Cannondale ook weg.
Graag zou ik nu den nieuwe element team aankopen maar ik weet nie wat ik moe denken van die demper. Mountain bike geeft maat een goedc en bikesport in november denk ik gaf een uitmuntend.
Ergens een slachtoffer zoeken om te testen.
May
dus de keuze is al een stukje minder als ik ga fietsen.
Rij nu iedere keer met den Rocky, reden is gewoon dat het frame al goe bekrast is dus de mudbike. Liefst fiets ik toch met de intense, maar dat dan enkel in de zomer.Is een modder eter.
Epic is verkocht. Veersysteem is ideaal voor als je in een streek woont waar het toch redelijk plat is en je nu en dan in een bosje duikt, ik ga iedere week naar de ardennen en daar is hij toch weer nadelig, dus die moest weg. Cannondale ook weg.
Graag zou ik nu den nieuwe element team aankopen maar ik weet nie wat ik moe denken van die demper. Mountain bike geeft maat een goedc en bikesport in november denk ik gaf een uitmuntend.
Ergens een slachtoffer zoeken om te testen.
May
-
- Contacteer:

Mijne mag niet ontbreken,

RRRRRRR...........
Laatst gewijzigd door FREAKaZOID op do jun 01, 2006 9:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- TuneBrother
-
- Contacteer:
Ik denk dat 't vanzelf komt:
1) Rocky spuit z'n frames gewoon heel mooi. Leuke kleurencombi's meestal, iig.
2) RM's zijn ranzig duur. Zo duur dat je a) zowiezo flink wat geld moet hebben en b) er absoluut geen lelijke meuk op gaat zetten.
Heb 't weekend nog wat part swaps tussen de Vertex en Element gedaan, maar helaas even geen goede foto's. Komen later nog.
1) Rocky spuit z'n frames gewoon heel mooi. Leuke kleurencombi's meestal, iig.
2) RM's zijn ranzig duur. Zo duur dat je a) zowiezo flink wat geld moet hebben en b) er absoluut geen lelijke meuk op gaat zetten.
Heb 't weekend nog wat part swaps tussen de Vertex en Element gedaan, maar helaas even geen goede foto's. Komen later nog.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik denk dat ik die van mij ga verkopen. Er schijnt een stalen 29-er van Rocky aan te komen nl...
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- Contacteer:
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dit is de laatste incarnatie. De vork is te hoog, verder is ie helemaal pimp en lijkt hij mij gewoon te passen...serge schreef:Als er iemand een foto van vindt, laat ons dan mee genieten.
Is dus een 22.5" Center top stalen Hammer. Gaat weg incl. Thomson seatpost (want is 26.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Dit is mijn Rocky.

Een Element Signature.
Frame uit 2003 met Ritchey WCS, Sram X0, Magura Marta, DT 240s met Mavic XC717, Manitou Skareb Platinum en een comfy speedneedle
Ik zoek nog een witte Race Face Next LP 4-kant, desnoods een isis, voor de looks i.p.v. de XT crankset.

Een Element Signature.
Frame uit 2003 met Ritchey WCS, Sram X0, Magura Marta, DT 240s met Mavic XC717, Manitou Skareb Platinum en een comfy speedneedle

Ik zoek nog een witte Race Face Next LP 4-kant, desnoods een isis, voor de looks i.p.v. de XT crankset.
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
Voor de RM lovers: Ik heb in Willingen een cool RM shirt gescoord. Behold....het 25 jarig jubileum shirt van Rocky Mountain 
Voorkant:

Achterkant:

Voorkant:

Achterkant:

Laatst gewijzigd door zonoskar op di jul 18, 2006 7:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- TuneBrother
Nou denk je echt dat al die bovengenoemde merken duurder zijn als rm?BOSS schreef:goedkoper dan die 20 in een dozijn specialized's, Cannondale's en Scott'swictor schreef:
2) RM's zijn ranzig duur.
dusssssss©

Ik snap je punt en ben het er helemaal met je eens denk alleen dat je het beter onder typenaam "goedkope troep" kunt scharen.

Sorry jongens ik hoop niet dat ik hiermee iemand kwets (tegen beter weten in).

Ps. Dat shirt is trouwens super!
Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!
- TuneBrother
Daar gaat de charme van een klassieke geometrie, eeuwig zonde in mijn ogen.May schreef:Heb net de eerst foto's gezien van de nieuwe rm elements.
Den onderbuis is ala specialized aan den kopserie zo gebogen.
Den achterdriehoek is opnieuw getekend, zowel aan den bracket als het stuk carbon.
En zou volgens het boekje een 200 gram minder wegen dan model 2006.
May

dussssss©
Wou vandaag een nieuwe fiets kopen, heb een beetje uitgemest, en zag die rm en ik dacht ik wacht toch nog eventjes tot ik zie wat er veranderd aan de element team.
Zag den element 70 met witte spinergy en de nieuwe witte fox (32 als ik me nie vergis) Gewoon prachtig.
200 gram is toch niet niets.
May
Zag den element 70 met witte spinergy en de nieuwe witte fox (32 als ik me nie vergis) Gewoon prachtig.
200 gram is toch niet niets.
May