Aan alle vrouwen...
Moderator:Beheerders
Tjonge jonge, stelletje zeuren,
ben zelf niet zo'n groot voetbal liefhebber, maar EK en WK's kijk ik wel hoor. Is zoiets als de Olympische spelen. Je kijkt een sport die je normaal niet zo snel bekijkt.
Maar goed, ik betrap me de laatste tijd erop dat ik zelfs de Champions league volg. Ik voelde me al niet zo goed de laatste tijd...
Wat ik eigenlijk wil zeggen, als je het niet boeit kijk dan niet. Gun die mensen ook eens een verzetje.
Het wordt nu twee keer zo leuk: de EPO van het voetbal is ondekt, gokschandalen. Helemaal top, België, Italië en volgens mij ook Duitsland. Allemaal landen waar voetbal net als hier leeft. Nu nog Engeland en we hebben een schandaal die groter kan zijn dan de Tour van '98 (was toch dat jaar met de Festina ploeg??)
mzzl
Gène
ben zelf niet zo'n groot voetbal liefhebber, maar EK en WK's kijk ik wel hoor. Is zoiets als de Olympische spelen. Je kijkt een sport die je normaal niet zo snel bekijkt.
Maar goed, ik betrap me de laatste tijd erop dat ik zelfs de Champions league volg. Ik voelde me al niet zo goed de laatste tijd...
Wat ik eigenlijk wil zeggen, als je het niet boeit kijk dan niet. Gun die mensen ook eens een verzetje.
Het wordt nu twee keer zo leuk: de EPO van het voetbal is ondekt, gokschandalen. Helemaal top, België, Italië en volgens mij ook Duitsland. Allemaal landen waar voetbal net als hier leeft. Nu nog Engeland en we hebben een schandaal die groter kan zijn dan de Tour van '98 (was toch dat jaar met de Festina ploeg??)
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Vergeet ons eigen land niet.........Gène schreef:
mzzl
Gène
dusssssss©
- Maartentje
Onderschat het Nederlandse voetbal inderdaad niet qua omkopingen e.d.. Een vriend van mij speelt vrij laag, maar zelfs daar praat men over 2- of 3duizend euro om een wedstrijd naar de hand te zetten. Daarnaast wordt er serieus gepraat over fusten bier e.d. om een wedstrijd te beïnvloeden 

It's you, not the bike
Helemaal leuk is het om nu in een sportzaak te werken en nu in een oranje voetbal polo rond te moeten lopen als biker zijnde...
WK en EK is idd wel leuk om te kijken, ben normaal ook niet zo'n volger. Maar met wat vrienden en bier is het altijd wel goed vol te houden.
En die regels, die zouden bij mij altijd gelden!

WK en EK is idd wel leuk om te kijken, ben normaal ook niet zo'n volger. Maar met wat vrienden en bier is het altijd wel goed vol te houden.
En die regels, die zouden bij mij altijd gelden!

Mathijs: De Benjamin
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Guus for president!!
Trouwens het intervieuw van van Basten en Prins Wim. Alex. en Jack na de wedstrijd van Nederland tegen argentinie vond ik typisch een voorbeeld intervieuw van hoe suf iemand uit de politieke sferen zich kan presenteren. " Hij wil wel maar kan niet." " Ik moet wat zeggen, maar het komt er een beetje suf/ moeilijk uit."
mzzl
Gene
Trouwens het intervieuw van van Basten en Prins Wim. Alex. en Jack na de wedstrijd van Nederland tegen argentinie vond ik typisch een voorbeeld intervieuw van hoe suf iemand uit de politieke sferen zich kan presenteren. " Hij wil wel maar kan niet." " Ik moet wat zeggen, maar het komt er een beetje suf/ moeilijk uit."
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- cHoc
dat vind ik ook, meeste bal bezit, en meeste kansen, en dan nog niet winnen.ZERO schreef:Maar echt goed was er dan ook niet echt gespeeld. Meer als 20 kansen en geen 1 er in kunnen schieten.
.......jammer.....................................
mja, hij floot wel veel, maar daar hebben we en vooral ook zij het ook wel een beetje naar gemaakt......Foxtrot schreef:vreselijke scheids. die gozer is geschift
shoot me again, I ain't dead yet
en soms zelfs meer mancHoc schreef:dat vind ik ook, meeste bal bezit, en meeste kansen, en dan nog niet winnenZERO schreef:Maar echt goed was er dan ook niet echt gespeeld. Meer als 20 kansen en geen 1 er in kunnen schieten.
maar 4 rode kaarten en 14 gele zie je ook niet vaak

- cHoc
18 gele kaarten maar liefstBiKeRbOi schreef:en soms zelfs meer mancHoc schreef:dat vind ik ook, meeste bal bezit, en meeste kansen, en dan nog niet winnenZERO schreef:Maar echt goed was er dan ook niet echt gespeeld. Meer als 20 kansen en geen 1 er in kunnen schieten.
maar 4 rode kaarten en 14 gele zie je ook niet vaak
shoot me again, I ain't dead yet