Moderator:Beheerders
Schoonblazen met "normaal" blowertje. 1x in zoveel tijd met Eclipse_swab erover.Jurriaan schreef:Hoe maken jullie de sensor van je digi cam schoon? (Canon zegt het mag enkel met een blaasbalgje zonder 'haartjes')
Stukje Scotch magic tape erop plakken en voorzichtig er weer vanaf trekken, gegarandeerd schoon..................jaja er zijn er die het gedaan hebben op deze manier.Jurriaan schreef:Hoe maken jullie de sensor van je digi cam schoon? (Canon zegt het mag enkel met een blaasbalgje zonder 'haartjes')
brrr ik dacht even zou ie dat echt gedaan hebben...BOSS schreef:Stukje Scotch magic tape erop plakken en voorzichtig er weer vanaf trekken, gegarandeerd schoon..................jaja er zijn er die het gedaan hebben op deze manier.Jurriaan schreef:Hoe maken jullie de sensor van je digi cam schoon? (Canon zegt het mag enkel met een blaasbalgje zonder 'haartjes')
dussssss©
of een witte muur(wel even onscherp/bewogen fotograferen)en speel dan nog wat met de curves, wedden dat je schriktzonoskar schreef:Op f32 zie je ze wel, maak maar eens een foto van een mooie blauwe lucht met die instellingamanda schreef:Maaruh ik swap best vaak mijn lenzen en heb geen last van stofjes op mijn sensor, tenminste ik zie ze niet terug op mijn foto's en als ik iets zie is dat zo weg in CS2.........
-hoogste ISO waarde kiezenMarly-astonish schreef:hey hey,
allereerst plons--> wauw echt super fotos heb jij zeg!
maar mijn vraag.... ik maak soms foto's in een overdekte mega slecht belichte skatehal in st niklaas. Ik zit daar altijd met het probleem licht / sluitertijd / scherptediepte....
hebben jullie tips voor mij die ik eens kan proberen?![]()
http://members.home.nl/marlygommans/ast ... epark.html
op deze links kun je wat van mijn skatehal foto's zien.
ik werk met een Nikon D70, 18-70 en een flitser van Metz (44).
mzzls, Mar