->Het grote Streetmeeting topic ( 7 Mei, Rotterdam)
Moderator:Beheerders
Jongens dit gaat nergens over street is vet ik weet het maar om heel het meetingen topic te verkloten door julie gezeik over een meeting
bel elkaar gewoon en spreek af doe dat niet allemaal via het forum want elke keer word er iets gekickt met een stomme reden t gaat gewoon nergens over jongen kom op ga fietsen of zo!
bel elkaar gewoon en spreek af doe dat niet allemaal via het forum want elke keer word er iets gekickt met een stomme reden t gaat gewoon nergens over jongen kom op ga fietsen of zo!
Stiekem toch mister P1
@ Mister P2 . Dat jij uit denhaag komt en daar honderden gasten hebt die streeten kan ik nix aan doen maar je moet begrijpen dat dat hier niet zo werkt . Ik heb iedereen waar ik nu mee street leren kennen via dit forum en via dit soort topics. Hier in venray was ik een tijdje geleden de ennige die hier street dus ik wil gewoon andere mensen leren kennen. En dat gaat niet als je via mail met elkaar afspreekt .
Dus dit gaat zeker ergens over.
Dus dit gaat zeker ergens over.
Je hebt mensen en je hebt potloden........

Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
Dit topic is bedoeld voor de street meetings waarvan de eerstvolgende op zondag 7 mei zal plaatsvinden in Utrecht of Rotterdam. We kunnen het maar dus beter hebben over wie er allemaal mee gaan tot nu toe en waar en hoe laat we afspreken, dan is dat in ieder geval duidelijk.
Rotterdam (volgens de Poll, maar aangezien er meer mensen stemmen dan er daadwerkelijk meegaan is het slim om een Poll te organiseren via de prive berichten bv) of Utrecht.
Wie:
Steelhead Rider.
Jordidevos.
Enpro.
Le Mark
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
Rotterdam (volgens de Poll, maar aangezien er meer mensen stemmen dan er daadwerkelijk meegaan is het slim om een Poll te organiseren via de prive berichten bv) of Utrecht.
Wie:
Steelhead Rider.
Jordidevos.
Enpro.
Le Mark
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
Wat zeuren jullie allemaal
Als je serieus naar de desbetreffende meeting wil komen is het tog een klijne moeite om ff de posts doortelezen (globaal ! en dus die onzin die er tussen staat sla je gewoon over). Hoe hadden jullie het dan gewild pogo en mister p2 ? 1 topic/treath voor alle meetings
. Nee dat is duidelijk als je in 1 topic van 50 paginas moet gaan zoeken naar een meeting?
en die onzin er tussen hou je tog wel dat is nou eenmaal menselijk. liv with it
.
En al waren er 100 verschillende meetings van maar 2/3 man hebben die nog het recht om hier te staan. nogmaals ik heb hier al mn street vrienden ontmoet en niemand gaat mij de kans ontnemen om niewe mensen te leren kennen al post 1000 street meeting topics behalve de modderators maar dan nog zou ik dat zwaar niet relaxt vinden van ze .

en die onzin er tussen hou je tog wel dat is nou eenmaal menselijk. liv with it

En al waren er 100 verschillende meetings van maar 2/3 man hebben die nog het recht om hier te staan. nogmaals ik heb hier al mn street vrienden ontmoet en niemand gaat mij de kans ontnemen om niewe mensen te leren kennen al post 1000 street meeting topics behalve de modderators maar dan nog zou ik dat zwaar niet relaxt vinden van ze .

Laatst gewijzigd door enpro op di apr 25, 2006 6:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
enpro schreef:
Blaaaaaat blaat blaat blaat blat blat blaaaaat ????????
Waneer heb ik dat geschreven
En uhh volgens kij is die meeting gewoon hier. Of iemand moet daar ook ff apparte treath voor maken want ik doe het niet meer anders worden mensen boos
Wie:
Steelhead Rider.
Jordidevos.
Enpro.
Le Mark
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
Waneer heb ik dat geschreven

En uhh volgens kij is die meeting gewoon hier. Of iemand moet daar ook ff apparte treath voor maken want ik doe het niet meer anders worden mensen boos

Wie:
Steelhead Rider.
Jordidevos.
Enpro.
Le Mark
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
Nooit, dat gebruik ik even voor afkorting van die waslijst die daar staat (niks persoonlijks hoor)enpro schreef:enpro schreef:

Verder ben ik het met Pogo eens
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
rotterdam staat hoger, en veel van jullie zijn al in utrecht geweest bij de vorige meeting
en van rotterdam hoor ik dat het heel vet is, en van utrecht heb ik gehoord dat dat saai is
en bovendien is wisseling van steden alleen maar goed: nieuwe spots, misschien locals die dan wel meerijden, en afwisseling is gewoon leuk
dus vandaar mijn mening: rotterdam (als iemand goede redenen heeft om naar utrecht te gaan moet ie het zeggen, dus niet: utrecht is dichterbij, ofzo)
voeg mij trouwens ook maar toe aan het lijstje van riders
en van rotterdam hoor ik dat het heel vet is, en van utrecht heb ik gehoord dat dat saai is
en bovendien is wisseling van steden alleen maar goed: nieuwe spots, misschien locals die dan wel meerijden, en afwisseling is gewoon leuk
dus vandaar mijn mening: rotterdam (als iemand goede redenen heeft om naar utrecht te gaan moet ie het zeggen, dus niet: utrecht is dichterbij, ofzo)
voeg mij trouwens ook maar toe aan het lijstje van riders
Laatst gewijzigd door BiKeRbOi op wo apr 26, 2006 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste mensen,
Toen ik dit topic maakte heb ik een datum gezet tot wanneer de poll zou blijven "werken", als ik het goed heb tot eind deze week, dat geeft iedereen nog een week om te zien hoe ze naar de desbetreffende locatie kunnen komen.
Om verder gezeur hierover de grond in te boren...7 mei ROTTERDAM.
De volgende meeting zal weer een poll hebben, met een tijdslot van 2 weken van tevoren zodat jullie niet hoeven te stressen, en de mensen die in de 2 weken voor de meeting geen stem meer hebben....
Details over Rotterdam (waar/hoelaat enz) volgen...
Wie:
Steelhead Rider.
Jordidevos.
Enpro.
Le Mark
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
BiKeRbOi
Toen ik dit topic maakte heb ik een datum gezet tot wanneer de poll zou blijven "werken", als ik het goed heb tot eind deze week, dat geeft iedereen nog een week om te zien hoe ze naar de desbetreffende locatie kunnen komen.
Om verder gezeur hierover de grond in te boren...7 mei ROTTERDAM.
De volgende meeting zal weer een poll hebben, met een tijdslot van 2 weken van tevoren zodat jullie niet hoeven te stressen, en de mensen die in de 2 weken voor de meeting geen stem meer hebben....
Details over Rotterdam (waar/hoelaat enz) volgen...
Wie:
Steelhead Rider.
Jordidevos.
Enpro.
Le Mark
Nami
Roy
Lloyd
Dennis
Emile
BiKeRbOi
-