nieuwe route nieuwegein
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ik was er om 15:30 (idd ivm regen) en vertrok een uur later
het is verrassend goed te rijden ze hebben her en der wat verbeterd
ik heb een stuk geschreven aan de technische man van de route
ze waren laaiend (enthousiast) over het stuk
dus binnenkort werk aan de winkel hoop ik
er zijn een paar kombochten aan te leggen dat wil je niet weten zo heftig
ze liggen nu net niet goed, kleine aanpassingen en je breekt je frame in 2-en door de Gkrachten.
LOL
E
het is verrassend goed te rijden ze hebben her en der wat verbeterd
ik heb een stuk geschreven aan de technische man van de route
ze waren laaiend (enthousiast) over het stuk
dus binnenkort werk aan de winkel hoop ik
er zijn een paar kombochten aan te leggen dat wil je niet weten zo heftig
ze liggen nu net niet goed, kleine aanpassingen en je breekt je frame in 2-en door de Gkrachten.
LOL
E
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ze hebben idd gevraagd mijn aanbeveling(en) over te nemen, zij het enigszins herschreven.
Ikzelf heb (nog) niets gezien/gehoord.
Maar goed, wvhetstadion rust op de schouders van enthousiaste vrijwilligers en wat die in een paar jaar bereikt hebben, daar moet je respect voor hebben.
Er zijn iig enkele handjes die willen helpen.
Het is niet zo heel veel werk, klein graafmachientje regelen en bochten omleggen / kommen opnieuw plaatsen en je bent al een heel eind.
E
Ikzelf heb (nog) niets gezien/gehoord.
Maar goed, wvhetstadion rust op de schouders van enthousiaste vrijwilligers en wat die in een paar jaar bereikt hebben, daar moet je respect voor hebben.
Er zijn iig enkele handjes die willen helpen.
Het is niet zo heel veel werk, klein graafmachientje regelen en bochten omleggen / kommen opnieuw plaatsen en je bent al een heel eind.
E
-
- Contacteer:
ik heb er vandaag getracht te biken
volkomenkut
helemaal dichtgegroeid
geen doorkomen aan
EN alleen maar losse meuk (incl glas) op de baan
bochten compleet verrot door de maai-mongool die met zijn trekker over het parcours is gereden
wordt echt niets zo met die ambtelijke molen
volgende week ben ik er met een oplaadbare heggenschaar
grtn
Erik
volkomenkut
helemaal dichtgegroeid
geen doorkomen aan
EN alleen maar losse meuk (incl glas) op de baan
bochten compleet verrot door de maai-mongool die met zijn trekker over het parcours is gereden
wordt echt niets zo met die ambtelijke molen
volgende week ben ik er met een oplaadbare heggenschaar
grtn
Erik
-
- Contacteer:
Lijkt me een goed plan!raggertje schreef: Maar toch vind ik het een betere locatie voor 4x dan cc...
Las dat het nu grondgebied is van Gemeente Utrecht, we moeten daar maar eens gaan leuren met alle 4x rijders van midden Nederland...
Geef gewoon een stuk grond, bij voorkeur aan de zuidkant, waar we met wat geel zand en graafmachines aan de gang kunnen...
check je PB...Steelboy schreef:Lijkt me een goed plan!raggertje schreef: Maar toch vind ik het een betere locatie voor 4x dan cc...
Las dat het nu grondgebied is van Gemeente Utrecht, we moeten daar maar eens gaan leuren met alle 4x rijders van midden Nederland...
Geef gewoon een stuk grond, bij voorkeur aan de zuidkant, waar we met wat geel zand en graafmachines aan de gang kunnen...

-
- Contacteer:
ik heb er al heel wat afgeragd op mn DS bikeje
je kunt ook nog vette airtime maken de parkeerplaats op maar er is iemand van hier die heeft op zijn neus geland en dat was wel minder ja
ik zal eens opzoeken wie nu eigenaar is, laatste keer dat ik het bestuur sprak van wieler vereniging het stadion waren zijn eigenaar (maar dat lag al wel heel gevoelig)
er komt ook een joekeloerus van een clubhuis trouwens.
E
je kunt ook nog vette airtime maken de parkeerplaats op maar er is iemand van hier die heeft op zijn neus geland en dat was wel minder ja
ik zal eens opzoeken wie nu eigenaar is, laatste keer dat ik het bestuur sprak van wieler vereniging het stadion waren zijn eigenaar (maar dat lag al wel heel gevoelig)
er komt ook een joekeloerus van een clubhuis trouwens.
E
-
- Contacteer:
Ik heb ooit eens wat op papier gezet na het afschrijven van enkele ust bandjes
http://www.wvhetstadion.nl/stadion/stad ... id2=='menu'
hetw erd met applaus ontvangen, men heeft achterlijke aanpassingen laten verrichten aan het parcours, ik ben nog een keer die hele kutberg overgelopen en heb alle bochten genoteerd en wat er aan veranderd dient te worden met de opmerking dat ik me pas inzet als het glas verwijderd is..........................
dat was 6 mnd geleden
E
http://www.wvhetstadion.nl/stadion/stad ... id2=='menu'
hetw erd met applaus ontvangen, men heeft achterlijke aanpassingen laten verrichten aan het parcours, ik ben nog een keer die hele kutberg overgelopen en heb alle bochten genoteerd en wat er aan veranderd dient te worden met de opmerking dat ik me pas inzet als het glas verwijderd is..........................
dat was 6 mnd geleden

E
-
- Contacteer:
Ik zou mij wel anders willen inzetten.... maar meer in de richting van het realiseren van een echt goede fourcross baan daar op die berg...Ironhorse Erik schreef:wie wil er komen vegen trouwens om het glas te verwijderen ?
dat is een uurtje werk
kunnen we gelijk jumps gaan bouwen
Ik heb vaker van mensen gehoord dat ze liever het bos in duiken dan daar een XC rondje te doen. Een goed aangelegde 4X baan zal daarintegen niet misstaan daar op die bult....
In een beleidsadvies uit 2003 van de gemeente Utrecht (als ik mij niet vergis is die eigenaar geworden van het terrein voor 1 euro) werd er naast een MTB parcours gesproken over een 'fietscrossbaan' op deze locatie.
We kunnen dus beter bij de gemeente aankloppen dan die wielerverenigingen denk ik.
hallo ik ben robin kom uit nieuwegein en heb daar wel is gefiets bij die ski dingens maar zo geweldig was het niet ja voor de mountenbikers onderons maar om een beetje goed te springen niks als daar wat zou aangelg worden zou dat geweldig zijn
als er een handtekeningen actie komt kan je op me rekenen

fietse maar :P
zijn er al mensen die erovergepraat hebben en ook een soort van goedkeuring hebben gekregen om het een en ander aan te passen?
Op het moment dat we zelf wat aanleggen hebben we namlijk geen last meer van het glas en puin want dat is gewoon neergegooit en ze noemen het dan maar een pad.
een 4x baan aan de zuidant zou idd goed kunnen maar denk dat de baan die er nu al licht dan wel heel erg in de weg licht.
maar een paar drops moeten tog geen probleem zijn als ze er zo bijliggen dat de XCer er niet perongeluk overheen gaat
Op het moment dat we zelf wat aanleggen hebben we namlijk geen last meer van het glas en puin want dat is gewoon neergegooit en ze noemen het dan maar een pad.
een 4x baan aan de zuidant zou idd goed kunnen maar denk dat de baan die er nu al licht dan wel heel erg in de weg licht.
maar een paar drops moeten tog geen probleem zijn als ze er zo bijliggen dat de XCer er niet perongeluk overheen gaat

Vandaag maar even wezen graven het MTB parcours word helemaal verwaarloost en is op veel plekken onbegaanbaar daarom heb ik vandaag op een paar plekken (niet op het parcours zelf hoor) maar op de berg wat dingen aangelecht.
hier een pic:(nog meer dingen gemaakt maar geen foto van en waren niet echt de moeite)

Shot with SAMSUNG at 2007-07-06
E900
hier een pic:(nog meer dingen gemaakt maar geen foto van en waren niet echt de moeite)

Shot with SAMSUNG at 2007-07-06
E900
-
- Contacteer: