De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Vroegah was het echt beter:
Adenauer Frost op de Nurburgring, ergens achterin de jaren 80:
http://gotty.de/click/scarklick.php?sdl_id=15
Prachtig!
Adenauer Frost op de Nurburgring, ergens achterin de jaren 80:
http://gotty.de/click/scarklick.php?sdl_id=15
Prachtig!
Ich Heisse Super Fantastisch!
- Downhillbillie
Doet me denken aan:
http://www.mijnhummer.nl/Zonder%20humme ... 0niets.mp3
http://www.mijnhummer.nl/Zonder%20humme ... 0niets.mp3
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- Maartentje
- Xircuit
- Contacteer:

Nu, te koop bij budgetbenz, de ultieme auto van de biker.
250 TD
Kleur: 568 Signaalrood
Bouwjaar: 1991-06
Prijs: Bod gevraagd
Kilometerstand: 1.087.226
Kwaliteit!
Als je nog een mooie oude benz wil kopen, zonder dat hij is versjonniet en foute sportvelgen heeft: www.budgetbenz.nl . Helaas is de W124 E500 weg, dat is echt een vette bak!
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
Ja, dat is een topwagen, maar dan liever wel een nette zwarte of antraciet. Mijn vader heeft nog eens zo een gehad, alleen dan sedan. Donkergroen (Malachit geloof ik) met 8gts LM.Xircuit schreef:
Nu, te koop bij budgetbenz, de ultieme auto van de biker.
250 TD
Kleur: 568 Signaalrood
Bouwjaar: 1991-06
Prijs: Bod gevraagd
Kilometerstand: 1.087.226
Kwaliteit!
Als je nog een mooie oude benz wil kopen, zonder dat hij is versjonniet en foute sportvelgen heeft: www.budgetbenz.nl . Helaas is de W124 E500 weg, dat is echt een vette bak!
Portfolio van leuke auto's:

Okay, dit topic kan een slotje op, want van nu af aan kan het niveau toch alleen maar wegzakken

- didadunlop
-
Missen? Er staat er boven één ....of heb je soms net de jouwe verkocht?
Nog een paar mooie Bristol plaatjes:

van hierzo
Weinug klasse

Nog een paar mooie Bristol plaatjes:

van hierzo
Weinug klasse

- didadunlop
-
Ze zijn idd niet duur nee. Van een 2de hands uitgaande dan. Een nwe Fighter S doet GBP 218.000 ex en dat is met alle belastingen eroverheen toch wel een hoop centjes.
De Chrysler techniek is betrouwbaar en niet zo excotisch. Goede auto's voor dagelijks gebruik nog wel, mits je geen bezwaar hebt tegen stuur rechts natuurlijk. Het zou mij persoonlijk denk niet boeien.
Rover 200's vond ik toen ze uitkwamen best nog wel leuke auto's. Interieur met creme leder en hout zelfs in de deuren was ongekend in die klasse. Van buiten is het natuurlijk een wat inspiratieloze auto, geen SD ofzo.
Auto's opknappen je hobby?
De Chrysler techniek is betrouwbaar en niet zo excotisch. Goede auto's voor dagelijks gebruik nog wel, mits je geen bezwaar hebt tegen stuur rechts natuurlijk. Het zou mij persoonlijk denk niet boeien.
Rover 200's vond ik toen ze uitkwamen best nog wel leuke auto's. Interieur met creme leder en hout zelfs in de deuren was ongekend in die klasse. Van buiten is het natuurlijk een wat inspiratieloze auto, geen SD ofzo.
Auto's opknappen je hobby?
de auto van de biker:
http://timdeboer.atspace.com/Website/Landrover.html
samen met mijn vader volledig gerestaureerd..is helemaal kaal geweest, tot op het chasis.. daarna alles gereviseerd..en nu zijn we met de bekleding bezig..als jullie willen, kan ik er nog el wat totaal foto's bijzetten..en eventueel een reportage hoe het allemaal gebeurt is.
kooz
(het klopt als je denkt dat er een deuk in de motorkap zit..dat is samen met de deurtjes het laatste wat nog uitgedeukt moet worden en opnieuw gespoten..maar daar is het weer nu nog niet naar.)
http://timdeboer.atspace.com/Website/Landrover.html
samen met mijn vader volledig gerestaureerd..is helemaal kaal geweest, tot op het chasis.. daarna alles gereviseerd..en nu zijn we met de bekleding bezig..als jullie willen, kan ik er nog el wat totaal foto's bijzetten..en eventueel een reportage hoe het allemaal gebeurt is.
kooz
(het klopt als je denkt dat er een deuk in de motorkap zit..dat is samen met de deurtjes het laatste wat nog uitgedeukt moet worden en opnieuw gespoten..maar daar is het weer nu nog niet naar.)
-
-
Niet gek hoor, heus nietXircuit schreef:Doe mai mear een Karbonne oto:
http://www.rsportscars.com/foto/03/zondaf05_15.jpg
Ganz Macho!
-
Oude auto's, nieuwe auto's.... nu eens één van morgen:

zij
schuin van achter
AeroX website
Filmpje van Carros & AeroX

zij
schuin van achter
AeroX website
Filmpje van Carros & AeroX
- didadunlop
hehehe oude laro's..
Ikzelf ben meer van de ouwe CJ's/Nekafs..
Hoop er ooit nog eentje te vinden (als de benzine dan nog betaalbaar is)
Maar een nieuwe bristol blenheim 3 doet "maar" £139,825. Ik ben niet zo van de sportwagens dus die fighter kan me niet boeien. Ik ben meer een sedan/saloon type. En die 139 duizend pond vind ik een koopje vergeleken met andere handmade auto's. Het is idd niet de meest spannende auto maar die zoek ik ook niet. RHD is heerlijk in NL vind ik. Gewoon langs de stoep parkeren en uitstappen zonder het risico dat er een fietser tegen je deur knalt.
Ja klooien met auto's was/is wel een hobby van me (klooien met alles wat mechanisch is eigenlijk). Nu helaas wat weinig tijd en geld om die DAF af te maken maar hij staat veilig bij mijn vader. Als die zijn R90 met zijspan en zijn R60/4 af heeft kunnen we verder aan de DAF.
Ikzelf ben meer van de ouwe CJ's/Nekafs..

Maar een nieuwe bristol blenheim 3 doet "maar" £139,825. Ik ben niet zo van de sportwagens dus die fighter kan me niet boeien. Ik ben meer een sedan/saloon type. En die 139 duizend pond vind ik een koopje vergeleken met andere handmade auto's. Het is idd niet de meest spannende auto maar die zoek ik ook niet. RHD is heerlijk in NL vind ik. Gewoon langs de stoep parkeren en uitstappen zonder het risico dat er een fietser tegen je deur knalt.

Ja klooien met auto's was/is wel een hobby van me (klooien met alles wat mechanisch is eigenlijk). Nu helaas wat weinig tijd en geld om die DAF af te maken maar hij staat veilig bij mijn vader. Als die zijn R90 met zijspan en zijn R60/4 af heeft kunnen we verder aan de DAF.
Doe een niet zo vies wil je?Elevation12,000 schreef:Oude auto's, nieuwe auto's.... nu eens één van morgen:
Dit is echt het meest ''Opel'' wat GM ooit gedaan heeft met een merk wat ooit een merk van niveau was.Dit moet gewoon verboden worden!
Nee,wij hebben er zo een gehad.En dat was teminste nog een onbevlekete SAAB!

Deze viel ook niet tegen:

Inderdaad,een Talladega.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
Het TUIG, om te bewijzen dat ook ik een purist ben post ik hierbij nog eens een foto van mijn automobiel
:

Een excellente auto vd biker trouwens.
Geloof mij, ik heb een kritische attitude. Eea wat ik de afgelopen jaren heb zien gebeuren bij mijn o zo geliefde merk vond ik niet leuk en deed mij zelfs pijn. Het strategisch gezwalk vd reus GM schaadde, maar ik ben wel altijd hoopvol gebleven. Ik heb het idee dat men zich met deze Aero X lijkt te herpakken ...en hoe! Ik vind het werkelijkwaar een schit-te-ren-de auto. Connecties met Opel zie ik niet en volgens mij zijn ze er ook nauwelijks.
Op die 96: Een topper. Herinnert iemand zich deze nog?:

Haast beklonken, maar net voordat ik op het punt stond naar het noorden af te reizen stelde ik de man (de verkoper) nog ff een paar prangende, onbeantwoorde vragen. Helaas, het feest ging niet door ...maar gelukkig ten halve gekeerd, dan te hele gedwaald. Die wijsheid verzacht de pijn wat.
Op de ng900: Van buiten SAAB, met de derde/vijfde deur enzo. Onderhuids chassistechniek die in die dagen voor SAAB onacceptabel was. Het was een haastklus, in gang gezet door General Motors. Niet geheel onterecht overigens, want zijn voorganger (mijn auto dus) verlangde 130 uur om in elkaar geschroefd te worden

Een excellente auto vd biker trouwens.
Geloof mij, ik heb een kritische attitude. Eea wat ik de afgelopen jaren heb zien gebeuren bij mijn o zo geliefde merk vond ik niet leuk en deed mij zelfs pijn. Het strategisch gezwalk vd reus GM schaadde, maar ik ben wel altijd hoopvol gebleven. Ik heb het idee dat men zich met deze Aero X lijkt te herpakken ...en hoe! Ik vind het werkelijkwaar een schit-te-ren-de auto. Connecties met Opel zie ik niet en volgens mij zijn ze er ook nauwelijks.
Op die 96: Een topper. Herinnert iemand zich deze nog?:

Haast beklonken, maar net voordat ik op het punt stond naar het noorden af te reizen stelde ik de man (de verkoper) nog ff een paar prangende, onbeantwoorde vragen. Helaas, het feest ging niet door ...maar gelukkig ten halve gekeerd, dan te hele gedwaald. Die wijsheid verzacht de pijn wat.
Op de ng900: Van buiten SAAB, met de derde/vijfde deur enzo. Onderhuids chassistechniek die in die dagen voor SAAB onacceptabel was. Het was een haastklus, in gang gezet door General Motors. Niet geheel onterecht overigens, want zijn voorganger (mijn auto dus) verlangde 130 uur om in elkaar geschroefd te worden

Laatst gewijzigd door Elevation12,000 op za apr 01, 2006 8:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.