Voorvork advies
Moderator:Beheerders
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuw voorvorkje, max € 250,-...wat zouden jullie mij kunnen adviseren?
Ik zag al een carbotech bruce...is dat wat..?
Grtzzzz,
Martijn
Ik ben op zoek naar een nieuw voorvorkje, max € 250,-...wat zouden jullie mij kunnen adviseren?
Grtzzzz,
Martijn
Als je heel behoorlijke kwaliteit, betrouwbaarheid, duurzaamheid en onderhoudsgemak wil voor je geld, kan je best eens naar Marzocchi kijken, eventueel 2dehands.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Re: Voorvork advies
Wat wil je ermee gaan doen, eerder cross country (XC) of meer freeride-downhill ?kiepkiep schreef:Hallo allemaal,
Grtzzzz,
Martijn
gooi je imago weg
Re: Voorvork advies
Voor wat betreft XC, zou ik kiezen voor een Marzocchi MX Comp of evt. een Rock Shox Torakiepkiep schreef:Hallo allemaal,
Grtzzzz,
Martijn

- TuneBrother
- TuneBrother
Tuurlijk en na drie jaar kun je geen enkel onderdeel voor je magura vork terug vinden. Zelfs geen orgineel vork verloopnippeltje.
Neu van Magura ben ik genezen. Voor mij de komende tien jaar geen Magura. Jammer, want het zijn wel goede vorken. Jammer van die (magazijn) mensen die achter de schermen rond lopen.
Iemand een Quake air kopen? 50 eurie's is tie de jouwe. Koop daarbij de SKS Supensioneer vork pomp (€ 35,-) en het Magura /Rond nippeltje. Het schijnt te passen volgens de mannen van Magura. Dat zeggen ze me in hun mail.
mzzl
Gène
Neu van Magura ben ik genezen. Voor mij de komende tien jaar geen Magura. Jammer, want het zijn wel goede vorken. Jammer van die (magazijn) mensen die achter de schermen rond lopen.
Iemand een Quake air kopen? 50 eurie's is tie de jouwe. Koop daarbij de SKS Supensioneer vork pomp (€ 35,-) en het Magura /Rond nippeltje. Het schijnt te passen volgens de mannen van Magura. Dat zeggen ze me in hun mail.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- TuneBrother