[nieuws] XTR 2007
Moderator:JJ
[imgr]http://www.dirty-pages.net/nieuws/image ... r_2007.jpg[/imgr]Omdat onze Duitse vrienden van Light-Bikes.de het niet konden laten om te wachten tot zaterdag, publiceren we hierbij ook alvast maar de eerste overzichtsfoto!
Het X logo loopt hierbij als een rode draad door het design heen. Te zien is dat Shimano in navolging van Sram ook verschuifbare shifters lanceert. Dat de kleine schakelhendel hiervan zowel met de duim als met de wijsvinger te bedienen was, mag geen verrassing meer heten.
Zaterdag volgt meer informatie!
Het X logo loopt hierbij als een rode draad door het design heen. Te zien is dat Shimano in navolging van Sram ook verschuifbare shifters lanceert. Dat de kleine schakelhendel hiervan zowel met de duim als met de wijsvinger te bedienen was, mag geen verrassing meer heten.
Zaterdag volgt meer informatie!
Laatst gewijzigd door Steelboy op do mar 30, 2006 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Derailleur wielen die al jaren gebruikt worden op de Tourney groep!
Beetje jammer van die grote ''X'',je zien nog weleens van die gasten lopen
Met zo'n ''X'' op hun petje.Beetje fout!
Maar de jongens van SRAM hebben een goed voorbeeld gegeven aan Dhr.Shimano,goeie zaak!

Beetje jammer van die grote ''X'',je zien nog weleens van die gasten lopen
Met zo'n ''X'' op hun petje.Beetje fout!
Maar de jongens van SRAM hebben een goed voorbeeld gegeven aan Dhr.Shimano,goeie zaak!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
We hebben een winnaar voor het lelijkste product design!!
Bah wat hebben de mannen van Shimano zich hier vergist. Dat ze iets moesten doen aan de dualcontrol hendel was wel duidelijk. Veel mensen hebben moeite om dat ding fatsoenlijk te plaatsen. Maar dit? Het zal wel aan mij liggen. De vorige versie vond ik ook niet mooi. De mooiste XTR groep die ze hebben gemaakt was de groep voor 2003.
Ik hoop dat de componenten in het echt er beter uitzien.
mzzl
Gène
Ps: strakke actie dat jullie toch voor 1 april al die foto's plaatsen. Al zien ze er verdomd grappig uit
Bah wat hebben de mannen van Shimano zich hier vergist. Dat ze iets moesten doen aan de dualcontrol hendel was wel duidelijk. Veel mensen hebben moeite om dat ding fatsoenlijk te plaatsen. Maar dit? Het zal wel aan mij liggen. De vorige versie vond ik ook niet mooi. De mooiste XTR groep die ze hebben gemaakt was de groep voor 2003.
Ik hoop dat de componenten in het echt er beter uitzien.
mzzl
Gène
Ps: strakke actie dat jullie toch voor 1 april al die foto's plaatsen. Al zien ze er verdomd grappig uit

Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Dat doen ze niet... .ze plaatsen een link naar de site die tegen de regels in te vroeg gepubliceerd heeftGène schreef: Ps: strakke actie dat jullie toch voor 1 april al die foto's plaatsen. Al zien ze er verdomd grappig uit

(zie dat het veranderd is.. gisteravond was het plaatje nog een link naar light-bikes.de)
Omdat die lullo's zich niet hebben gehouden aan het embargo en we zelf de foto's nog niet op de server hadden gezet, moest ik even improviseren gisterenmiddag...msxx schreef:Dat doen ze niet... .ze plaatsen een link naar de site die tegen de regels in te vroeg gepubliceerd heeft
(zie dat het veranderd is.. gisteravond was het plaatje nog een link naar light-bikes.de)
- Xircuit
- Contacteer:
Ik vind het nog helemaal zo gek nog niet. Het ziet er véél functioneler uit als als de vorige Bling Bling serie. Het heeft zeker wat weg van de nieuwe Sram series, maar dat is niet negatief. Daarnaast zijn de componenten erg licht en zijn de Rapidfires weer terug. Super!
Ich Heisse Super Fantastisch!