29" Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Damn wat zijn die ANT bikes gaaf! Zou er zo eentje bestellen...(een van die retro modellen)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
haha, dat zadel. Kan echt niet op zo'n fiets
Maar dat is dus geen 29", je snapt het nog steeds niet
Maakt mij allemaal niet uit hoor, ik vind fietsen kijken wel leuk en dit is opzich een goed geconserveerd exemplaar! Maar doe wat aan dat zadel 
Maar dat is dus geen 29", je snapt het nog steeds niet

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Daarom had je die Rolls erop moeten laten zitten, die zitten echt nog lekkerder!!BOSS schreef: Trouwens als ik op de fiets zit, zie ik dat zadel helemaal niet
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Welnee man, die zitten echt voor geen meter. Op mijn Giant heb ik er 1, wat een drama.JJ schreef:Daarom had je die Rolls erop moeten laten zitten, die zitten echt nog lekkerder!!BOSS schreef: Trouwens als ik op de fiets zit, zie ik dat zadel helemaal niet
Ik had een iets warmer onthaal verwacht in de 29er community trouwens..........

dusssssss©
-
Misschien had je het ook in de oldschool hoek moeten proberen, want daar kan je hem ook in scharen
Gelugd alu framepjes vind ik altijd leuk. Dat is dan ook de reden dat ik er zelf zo'n beetje in om kom.
....en Campy Record
Leuke fiets, maar in de zadel discussie vind je in mij geen medestander ,...maar het is jouw fiets en jij moet er op fietsen.
Veel plezier ermee.

Gelugd alu framepjes vind ik altijd leuk. Dat is dan ook de reden dat ik er zelf zo'n beetje in om kom.
....en Campy Record

Leuke fiets, maar in de zadel discussie vind je in mij geen medestander ,...maar het is jouw fiets en jij moet er op fietsen.
Veel plezier ermee.
Potentiele money-maker... zeker in die staat.
Overigens; balhoofden zijn op dit typen frames volstreekt overbodig. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als de Vitus en Alan alu-verlijmde frames... Met dié diameter buizen is het vrij eenvoudig om het frame 'de hoek om ' te zetten.... Erg, erg, erg comfortabel. Haast éng. Nice catch Boss!
Overigens; balhoofden zijn op dit typen frames volstreekt overbodig. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als de Vitus en Alan alu-verlijmde frames... Met dié diameter buizen is het vrij eenvoudig om het frame 'de hoek om ' te zetten.... Erg, erg, erg comfortabel. Haast éng. Nice catch Boss!
---www.cjmedia.nl---
probleem: De fiets is van mijn broertje, heeft er al 10 jaar niet op gereden, maar wil hem (nog) niet verkopen.......(runs in tha family zullen we maar zeggen)DeKerf's schreef: Nice catch Boss!
Ik heb de fiets dus in bruikleen................ik HAAT lenen, ik ben meer van het HEBBEN

en jah idd, de voorkant is echt absurd, bij het enge af idd, flexibel......als dat maar goed gaat.
dusssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op vr mar 24, 2006 5:25 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Bied mee op Sean Kelly's '29er'
(Vitus 797)

Voodoo Dambala
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
He won't hurt you, but he might just twist your arm a little!
Over (de prijs van) het stuur heb ik wel een tijdje moeten nadenken,Hubert ! schreef:@MarinTi,
Toffe bak ! Stuur is echt gooeeeed !
Weet je wat ie weegt compleet?
Veel plezier ermee, hoor graag wat je er van vindt!
ben zelf ook erg benieuwd!
Compleet zit ie op 10,9KG
... Do not fear! It's just that 29 inch wheel rider, rolling over everything in his path.
Zoiets jaHubert ! schreef:Moest je nadenken over de Euro / dollar conversie ofzo ?MarinTi schreef:
Over (de prijs van) het stuur heb ik wel een tijdje moeten nadenken

prijs stuur=prijs frameMarinTi schreef:Over (de prijs van) het stuur heb ik wel een tijdje moeten nadenken,Hubert ! schreef:@MarinTi,
Toffe bak ! Stuur is echt gooeeeed !
Weet je wat ie weegt compleet?
Veel plezier ermee, hoor graag wat je er van vindt!
ben zelf ook erg benieuwd!
Compleet zit ie op 10,9KG

Ben benieuwd hoe het stuurt, Surly voorvorkje?