Re:Skateboarding is not a crime

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » vr sep 23, 2005 5:06 pm

Bro schreef:
Idd, maar die kosten kun je gerust drukken. Cheape schoenen en kleren om te skaten, omdat je weet dat je t molt.

En ja Duh, als je gesponsord word, dan kun je naar hartelust dure spullen naar de klote rijden.

Alles kan low-budged of tering duur.

ja idd, voordat ik gesponsord werdt reed ik op m"n schoenen en deck totdat deze volledig opwaren. nu wordt het deck vervangen zodra deze gechipt of iets dergelijks is...

Bro

Bericht door Bro » vr sep 23, 2005 5:07 pm

Ow relaxt, pass je decks aan mij door wanneer jij ze nietmeer goed genoeg vind ;)

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » vr sep 23, 2005 5:21 pm

[quote ondersteund door wat...?
Begon bij Burnside en eindigde met Converse. En jij? Iets bij Nico waarschijnlijk.

Vroeger skate ik in het begin met linnen schoentjes en een tube bisson marathon. Broeken van de wibra en zelfmade baggie pants. Blouse en tshirts van de neckerman. Ik had geloof ik 2 skateboard t-shirts. Dat veranderde op een gegeven ogenblik. Nu puilt mijn kast nog steeds uit met skateshirts en broeken. Heb inmiddels vuilniszakken vol bij vrienden onder gebracht.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » vr sep 23, 2005 5:33 pm

wel aangezien het over skaten gaat ,k heb hier nog een super old-skool board, super-skuda of zoiets uit 1976 denk k ::)
iemand intresse?of een world industries lite weigths board met phantom asse,black label wielen.
doe het weg omdat toen k skate om de 2weke men enkel kneussde en zulke rotdinge

Bro

Bericht door Bro » vr sep 23, 2005 5:40 pm

goofy2 schreef:
Vroeger skate ik in het begin met linnen schoentjes en een tube bisson marathon. Broeken van de wibra en zelfmade baggie pants. Blouse en tshirts van de neckerman. Ik had geloof ik 2 skateboard t-shirts. Dat veranderde op een gegeven ogenblik. Nu puilt mijn kast nog steeds uit met skateshirts en broeken. Heb inmiddels vuilniszakken vol bij vrienden onder gebracht.

Juist dude, zo ken ik t! Cheape sportschoentjes en n rol plakband! ;)

surfstad

Bericht door surfstad » vr sep 23, 2005 6:18 pm

<(Sander)> schreef:
Juist, een oldskool deck is echt tof! Ik heb er vorige week een gekocht van Powell, die maakt ze weer! Zo"n oldskooler is echt ideaal, je kan best relaxed cruisen en toch ook een beetje tricks mee doen (wel beperkt, maar toch..)

Met een oldskool dek doe je veeeel makkelijker echt grote dingen.
Zou ik de ollie tailgrap van een trap nog af kunnen springen ???
Goffer ik ga echt ff voor een nieuw deck en trucks sjekken.
Thnx Bro.....

Bro

Bericht door Bro » vr sep 23, 2005 6:51 pm

;D

ik heb t ook echt opnieuw uitgevonden voor mezelf, t gaat ook 10x beter dan toen ik stopte 3jaar geleden!

krekker

Bericht door krekker » vr sep 23, 2005 8:08 pm

Bro, je moest jezelf gewoon ff hervinden :P, maar gelukkig ben je er weer enthousiast over, wat ik wel echt klote vind is dat je tegenwoordig al ge-ownt wordt door 10 en 11 jarigen, die zouden we eigenlijk op een aldi fiets boven op een berg moeten zetten en gewoon een zetje geven ;D.

ennu simon-ffc, dat board uit "76 zou ik niet verkopen als ik jouw was maar gewoon nog een jaartje of 20 dicht bij je houden want die dingen worden serieus veel geld waard ;)

en nog wat over die "skatebroeken", als je gewoon kan boarden dan hoef je geen respect af te dwingen met je kleren hoor ::), dat is trouwens wel lache, soms ben ik zo aan t skaten met wat vrienden, stopt er een auto, stappen daar dus echt 10 van die gastjes uit die eruit zien als pro"s, maar de rest kan je dus al raden. GEEN EEN kon fatsoenlijk een ollie laat staan wat 50-50"s of boardslides :P.

wat zijn posers toch heerlijk om uit te lachen ;)

krek

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » za sep 24, 2005 7:27 am

goofy2 schreef:
[quote ondersteund door wat...?

Begon bij Burnside en eindigde met Converse. En jij? Iets bij Nico waarschijnlijk.

ok dan das wel cool, ikzelf doe nog niks met nico... maar dat kan nog komen. ik rij momenteel voor Pauls skateshop, Utopia optics, Poorboy usa, Dutch skateboards en als het goed is binnenkort Freestyle. Verder werk ik in Go Klap surf/skate shop en werk voor www.adrenalinsports waar ik het skateboardgedeelte doe.

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » za sep 24, 2005 7:27 am

simon-ffc schreef:
wel aangezien het over skaten gaat ,k heb hier nog een super old-skool board, super-skuda of zoiets uit 1976 denk k ::)
iemand intresse?of een world industries lite weigths board met phantom asse,black label wielen.
doe het weg omdat toen k skate om de 2weke men enkel kneussde en zulke rotdinge

heb je een fototje van dat super skuda deckie?

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » za sep 24, 2005 10:43 am

nog niet,maar zal volgende week eentje proberen te maken,dees weekend namen dus geen tijd meer

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma sep 26, 2005 6:52 pm

Zo, echt zoveel mensen die geboard hebben? Telkens als ik er weer een zie, wil ik r een kopen, is wle meer als 10 jaar geleden, maar t blijft roepen....

Wij hebben nog de evolutie meegemaakt vna korte neus naar beide kantne gelijk, toen steeds smaller, kleinere wielen, hele kleine wielen, Venture Featherlite trucks(can you say snap!), toen weer iets grotere wielen, keiharde wielen enz, slick lagen op decks enz, enz, oh, jeugdsentiment.. :"(

surfstad

Bericht door surfstad » zo mar 19, 2006 10:18 am

en ikke deck gekocht.
Toch nieuw, maar wel een bredere.

jerre

Bericht door jerre » wo mar 22, 2006 8:10 pm

ooit ook nog geskate
nooit echt een kampioen geweest :satisfied:
Big hit, P3 ,Gaint terrago ,

RoeBus

Bericht door RoeBus » wo mar 22, 2006 8:43 pm

haha zo te zien ben ik niet de enige boardende mtber :P

Sir Gonz Lays

Bericht door Sir Gonz Lays » wo apr 05, 2006 12:13 am

Ja tog, gezellig sk8en met zn allen weer! ik rijdt liever in de pool met mn deck dan met mn fiets.. nog steeds..

Plaats reactie