Panasonic lumix FZ-4

Op of aanmerkingen?
ik hoor het graag
Moderator:Beheerders
per dag!! Nou goed slimmerikSteelboy schreef:Per maand? Per jaar?BOSS schreef: Premie: 1.65% over de waarde.
Ooit al eens iets geclaimd?
Ik ben geen TV station, maar ik betaal iets meer dan het genoemde bedrag per kwartaal.Arnetteman schreef:kom op, we zijn hier geen tv station, geef de naam van die maatschappij maar. Ben erg benieuwd, maakt het allemaal wel erg interessant.
Moet je al je apparatuur dan laten taxeren? Of moet je bonnen overdragen of hoe gaat dat in zijn werk?
Bonnen, taxeren???? welnee, je maakt gewoon een lijst met wat je hebt en voor hoeveel jij het wilt verzekeren, PUNT!Arnetteman schreef:kom op, we zijn hier geen tv station, geef de naam van die maatschappij maar. Ben erg benieuwd, maakt het allemaal wel erg interessant.
Moet je al je apparatuur dan laten taxeren? Of moet je bonnen overdragen of hoe gaat dat in zijn werk?
Is inderdaad weinig veranderd, zelfde chip, wel groter display..Jurriaan schreef:Inderdaad heerlijke plaat!
Oja Canon brengt een nieuwe Camera de 30d
Weinig grote veranderingen tov de 20d. (dus blijft alhier de 20d)
Hmm, dat betwijfel ik. Al mijn apparatuur staat geregistreerd en ik krijg altijd keurig een email wanneer er weer nieuwe firmware is maar de laatste was in juni vorig jaar. Onlangs wel een vraag gesteld op de site van Nikon hoe dat zit met de firmware van de D70 nu er nieuwere modellen als de D50, D70s en de D200 op de markt zijn. Af en toe een firmware update zou ik niet verkeerd vinden. Neem aan dat er meer mensen rondlopen met de D70 dan de andere 2 genoemden.zonoskar schreef:Echter betwijfel ik of de 30D firmware beschikbaar komt voor de 20D, iets wat Nikon wel aanbood bij hun minor update.