Re:Dirty Pages fotograven talk !!
Moderator:Beheerders
- Eddy_the_Eagle
- Eddy_the_Eagle
- Eddy_the_Eagle
Een klasgenoot van mijn multimedia-opleiding raadde me aan om nog even een maandje te wachten met het kopen van een canon toestel. Hij was op zijn werk bezig met het maken van diverse zaken voor de canon website. Het enige wsat hij kwijt wilde is dat als ik een 20d ging kopen, dat het toestel binnen korte tijd zeker een opvolger zou krijgen, maar dat Canon ook nog andere mooie dingen voor ons in petto heeft...Jurriaan schreef:playmobiel kast, in de zin van? (5d nooit in reaal life gezien dus geen idee)
plons wacht dus op het uitkomen van de eddy the eagle tips. alle genoemde cams vallen dus af. 20d voor plons, das gelijk aan lego
Helaas mag hij i.v.m. geheimhouding niets zeggen en kreeg ik er niet meer uit dan dit.
Klopt, nog ff en dan komen er weer wat nieuwe modelletjes aan. Wil niet zeggen dat je de opvolger van de 20d dan ook kan krijgen...vlak na de release zijn nieuwe modellen vrijwel onmogelijk te verkrijgen. Het is natuurlijk ook even afwachten of je voor de opvolger moet gaan, of voor de 20D...en betere lenzen. 20D is in ieder geval een prima body en doet bij veel pros dienst als 2e (en soms 1e) body.Eddy_the_Eagle schreef: Een klasgenoot van mijn multimedia-opleiding raadde me aan om nog even een maandje te wachten met het kopen van een canon toestel. Hij was op zijn werk bezig met het maken van diverse zaken voor de canon website. Het enige wsat hij kwijt wilde is dat als ik een 20d ging kopen, dat het toestel binnen korte tijd zeker een opvolger zou krijgen, maar dat Canon ook nog andere mooie dingen voor ons in petto heeft...
Helaas mag hij i.v.m. geheimhouding niets zeggen en kreeg ik er niet meer uit dan dit.
Ik wacht met smart op de "grote" 1D revolutie...ben benieuwd. In ieder geval is 1 ding zeker; deze zal direct nauwelijks te leveren zijn.
Ach ja, hyper-de-hype. Ik kom prima uit de voeten met mijn huidige verzameling...nog wat lensjes en een waardige 2e body ernaast. Voor mij is er nu geen enkele reden waarom ik mijn hudige body zou moeten vervangen voor iets "beters".
Mbt software heb ik wel nog de nodige wensen; huidige software laat nog erg te wensen over wat mij betreft. (Workflow) Wie weet wat Lightroom gaat bieden...
Wat doet een...
... wat doet een skyfilter?
Wie van de fotografen weet me er meer over te vertellen?
Wie van de fotografen weet me er meer over te vertellen?
www.manfrotto.it moet je even zoeken welke. Waarschijnlijk heb je dan een los Canonvoetje nodig wat je op het statief kunt schroeven...
- Arnetteman
- Arnetteman
ik dus niet : reden : ik print nooit wat en doe maar basic bewerkingen van mijn fotos en de rest wordt door de uitgeverij/printer gedaan...
ik werk nu met een crt en een tft (die super zuigt), maar ik heb de eer gehad om op een apple cinema te mogen kijken en moet zeggen super ding (niet perfect) maar goed genoeg voor mij.
ik heb daarom deze gekocht vandaag :

na wa onderzoek blijkt dat dit beeldscherm hetzelfde is als een apple alleen uiterlijk anders, maar wel 500 euro goedkoper
en aangezien ik volgende week een Canon D1S mk2 ga ophalen voor ik naar de states vertrek, kan ik die 500 euro goed gebruiken
om mega grote geheugenkaarten te kopen.
ik werk nu met een crt en een tft (die super zuigt), maar ik heb de eer gehad om op een apple cinema te mogen kijken en moet zeggen super ding (niet perfect) maar goed genoeg voor mij.
ik heb daarom deze gekocht vandaag :

na wa onderzoek blijkt dat dit beeldscherm hetzelfde is als een apple alleen uiterlijk anders, maar wel 500 euro goedkoper
en aangezien ik volgende week een Canon D1S mk2 ga ophalen voor ik naar de states vertrek, kan ik die 500 euro goed gebruiken
om mega grote geheugenkaarten te kopen.
-
-