[Singlespeed] Kerstmeeting Utregse Heuvelrug
Moderator:Beheerders
Twee SS meeting tegelijk in NL, is dat ooit eerder voorgekomen in NL ?!
Weet niet waar het mis ging, maar volgende meeting wordt weer gewoon gezamelijk als het aan mij ligt. Heb vandaag mijn vrienden Kerensky en JJ moet missen! Dan is een NL SingleSpeed meeting niet compleet dus. Volgende keer zal er dus beter gecommuniceerd moeten worden.
Ik was present bij de meeting in Zeist, ff gereden, een Cannondale gesloopt (hoe kan het ook anders), een pannenkoek gegeten. Buiten was het koud, maar binnen in pannenkoekenhuis warm en gezellig!
Weet niet waar het mis ging, maar volgende meeting wordt weer gewoon gezamelijk als het aan mij ligt. Heb vandaag mijn vrienden Kerensky en JJ moet missen! Dan is een NL SingleSpeed meeting niet compleet dus. Volgende keer zal er dus beter gecommuniceerd moeten worden.
Ik was present bij de meeting in Zeist, ff gereden, een Cannondale gesloopt (hoe kan het ook anders), een pannenkoek gegeten. Buiten was het koud, maar binnen in pannenkoekenhuis warm en gezellig!
- didadunlop
hmm
Hmm een mooie zeister jongedame.. Die waren er helaas niet in Rheden..
..
Echter wel een skon eindje gefietst. Toch vaker de heuvels in om het klimvermogen te verbeteren. In Oost-Brabant te weinig gedaan..
Al met al een mooie route. Grond hard bevroren en stof op de fietsen ipv modder.

Echter wel een skon eindje gefietst. Toch vaker de heuvels in om het klimvermogen te verbeteren. In Oost-Brabant te weinig gedaan..

Al met al een mooie route. Grond hard bevroren en stof op de fietsen ipv modder.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het was boven verwachting. Toch wel enigzins rekening gehouden met slechte omstandigheden, de route was echter heerlijk opgevroren wat hem razend snel maakte. Het blijft een lekker rondje..
Jammer dat niet iedereen het aandurfde, maar volgende keer gewoon weer met zijn allen!
En naar Kerensky luisteren, want die weet waar ie aan begint
JJ
Jammer dat niet iedereen het aandurfde, maar volgende keer gewoon weer met zijn allen!
En naar Kerensky luisteren, want die weet waar ie aan begint

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
hahaha
Idd lekker rondje. Voor herhaling vatbaar (zal ik 34/18 steken hoef ik op het eind minder te lopen..
)
Maarre volgende SS meeting ben ik weder present.

Maarre volgende SS meeting ben ik weder present.