- zo 8 januari Beemd- en Bergtoer (Holten)
- za 14 januari Wageningen Winter Trio (Wageningen)
- za 4 februari Schwalbe veldtoertocht (Nunspeet)
En vast nog wat tochtjes tussendoor.
Welke tandemteams komen we daar nog meer tegen?

Moderator:Beheerders
Klopt, keek wel geregeld maar door de nieuwe opzet van het forum zag ik niets van tandems......totdat je me mailde en ik in het meeting hoekje ging kijken...Tall Boy Bram schreef:En Spiff heb ik ook gemaild maar al heel lang niet gezien op DP...
TBB
Medelijden, Rennies en Brinta doen u ongetwijfeld weer aansterken. We beginnen vandaag met het Medelijden. Kom op Pino, zet je er overheen, je kunt hetPino schreef:Talking in Bram-mode: vrij op zaterdag in juli? Je maakt een grapje.
Helaas moet ik me afmelden voor Holten. De maaginhoud een aantal keren teruggegeven en geen kans op voldoende herstel. Daar baal ik flink van.
JJ doelde op Potser met zijn SS-er 29-incher. Met die andere SS-er 29-incher zal hij wel op mijn gedoeld hebben, maar helaas ik was nu met de tandem onderweg. De Surly bleef dus thuis...Peter V schreef:Dat had ik kunnen zijn???? Ben om +/- 9 uur vertrokken. Ben daar geweest op mijn Explosif SS. Alles was goed te doen met 32-16. Was een strak tochtje en het parcours lag er schoon bij.JJ schreef: Verder dus 1 singlespeed tegen gekomen.