pijn aan schouder

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
enpro
Contacteer:
pijn aan schouder

Bericht door enpro » ma dec 26, 2005 9:31 pm

Ik heb sinds een paar dagen behoorlijke pijn in mn schouder van het "proberen te manualen" denk ik . Het doet voral pijn na dat ik mn schouder belast heb. Dus als ik bv een wheelie gemaakt heb en ik ga ff zitten om te rusten doet het meer pijn dan met het wheelieen zelf.
Naar de doctor?
Je hebt mensen en je hebt potloden........

Mudfreak

Re: pijn aan schouder

Bericht door Mudfreak » wo mar 01, 2006 11:59 am

enpro schreef:Ik heb sinds een paar dagen behoorlijke pijn in mn schouder van het "proberen te manualen" denk ik . Het doet voral pijn na dat ik mn schouder belast heb. Dus als ik bv een wheelie gemaakt heb en ik ga ff zitten om te rusten doet het meer pijn dan met het wheelieen zelf.
Naar de doctor?
Ja, het klinkt als een ontsteking. Door het "trekken" aan de schouder kan er vocht tussen de gewrichten gekomen zijn!

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » di mar 07, 2006 7:59 am

Pas op als het een branderige pijn voor op de kop van je schouder is. Mijn vriendin heeft dit en loopt (doordat ze geen rust heeft gehouden) er al 6 jaar mee. Het is bij haar een chronische ontsteking waar ze waarschijnlijk niet meer vanaf komt. Sommige dagen kan ze niet eens de waterkoker beetpakken. Als het dit is zou ik ff naar de dokter gaan voor ontstekingsremmers en waarschijnlijk krijg je het advies om 6 weken rust te houden.

legion
Contacteer:

Bericht door legion » di mar 07, 2006 3:04 pm

sherlock schreef:...Sommige dagen kan ze niet eens de waterkoker beetpakken...
Ai, je hebt een vriendin die niet met keukenapparatuur om kan gaan, verneukt...
Bikepark Groningen

enpro
Contacteer:

Bericht door enpro » vr mar 24, 2006 11:06 pm

Ik heb er af en toe nog wellus last van maar ik ben er aan gewend geraakt . Het is ff het eerste uurtje voel ik het een beetje en daarna voel ik het eigelijk helemaal niet meer . Dan de dag daarna als ik rust neem en ik moet ff iets zwaars tillen ofzo voel ik het wel weer aar dat is volgens mij volkomen normaal. Het is igg wel mn gewricht en niet de spieren . Maar jah aan de andere kant kan dat droppen en bunnyen de heledag ook niet echt gezond zijn voor je gewrichten.
Je hebt mensen en je hebt potloden........

Plaats reactie