PLONS fanclubdag
Moderator:Beheerders
- Eddy_the_Eagle
Omdat PLONS zelf te bescheiden is om het te organiseren, zie ik een mooie taak voor mijzelf weggelegd om deze bijzondere dag te organiseren.
Uiteraard bezoeken we de homegrounds van onze geliefde kikker en rijden we langs de beroemde "vijver" en een aantal andere plaatsen waarvan we weten dat hij er regelmatig komt.
Met een beetje geluk proberen we te regelen dat PLONS zelf ook nog komt, zodat zijn grootste aanbidders en aanbidsters even met hem kunnen praten, met hem op de foto kunnen en misschien ook nog even kunnen aanraken.
Ik dacht zelf aan een zondag in januari...
Lijstje:
PLONS zelf (anders misschien een look-a-like)
Eddy the Eagle
Uiteraard bezoeken we de homegrounds van onze geliefde kikker en rijden we langs de beroemde "vijver" en een aantal andere plaatsen waarvan we weten dat hij er regelmatig komt.
Met een beetje geluk proberen we te regelen dat PLONS zelf ook nog komt, zodat zijn grootste aanbidders en aanbidsters even met hem kunnen praten, met hem op de foto kunnen en misschien ook nog even kunnen aanraken.
Ik dacht zelf aan een zondag in januari...
Lijstje:
PLONS zelf (anders misschien een look-a-like)
Eddy the Eagle
hahahahahhaha, w e i n i g GaaI
zolang het maar niet, of juist wel !!!! 8 januari is
http://www.mxworld.be/mxforum/viewtopic ... 55&start=0
Iedereen is welkom !
Let op heren, hier kan je jezelf heerlijk belachelijk maken met je 3000 euro fietsen !!!!
En ja heren, we zitten nu al met 55 inschrijvingen en NIET zoals de meeste DP meetings komen deze wel allemaal opdagen en meestal brengen die 55 mensen nog mensen mee.
Reuze gezellig ! En w e i n i g GaaI
zolang het maar niet, of juist wel !!!! 8 januari is
http://www.mxworld.be/mxforum/viewtopic ... 55&start=0
Iedereen is welkom !
Let op heren, hier kan je jezelf heerlijk belachelijk maken met je 3000 euro fietsen !!!!
En ja heren, we zitten nu al met 55 inschrijvingen en NIET zoals de meeste DP meetings komen deze wel allemaal opdagen en meestal brengen die 55 mensen nog mensen mee.
Reuze gezellig ! En w e i n i g GaaI
- Eddy_the_Eagle
Re: PLONS fanclubdag
Ik dacht zelf aan een zondag 8 januari...
Lijstje:
- PLONS zelf (anders misschien een look-a-like)
- Eddy the Eagle
- 50 MX boys
- Steelboy ?
Lijstje:
- PLONS zelf (anders misschien een look-a-like)
- Eddy the Eagle
- 50 MX boys
- Steelboy ?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
tenzij je heel sterk bent is 42-17 te zwaar, echt veel te zwaar zeg maar..
Ik rij in die omgeving 36-19 en dat is precies fijn. En ik ben een gemiddelde rijder. Tenzij je dus een mega krachtpatser bent een lichter verzet monteren, dan is het daar perfect singlespeedable!
JJ
Ik rij in die omgeving 36-19 en dat is precies fijn. En ik ben een gemiddelde rijder. Tenzij je dus een mega krachtpatser bent een lichter verzet monteren, dan is het daar perfect singlespeedable!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ben daar laatst de boel eens gaan onderzoeken. Die afdaling achteraan de grote terril (zwarte blokjes) is heel leuk
. Wie de hellingen van de dubbele terril naar boven wil rijden : toch maar een 22 er vooraan
meenemen. En niet vergeten : een kettingzaag want er lagen nogal wat
omgewaaide boompjes.
Gr.

meenemen. En niet vergeten : een kettingzaag want er lagen nogal wat
omgewaaide boompjes.
Gr.
de toer die wij 8 januari doen is NIET te doen op een single speed.JJ schreef:tenzij je heel sterk bent is 42-17 te zwaar, echt veel te zwaar zeg maar..
JJ
Een super en ik zeg SUPER sterke rijder krijgt die naar boven getrokken op een 36 21 op één helling, de andere helling moet je bijna 1 op 1 kunnen gaan als je echt heel sterk bent...
Het is dan ook een heel andere toer als wij toen deden JJ.
-
- Contacteer: