intense m1

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Steelhead Rider
Re: intense m1

Bericht door Steelhead Rider » ma dec 05, 2005 10:03 pm

notenlol schreef:hoi,

een kameraad vroeg aan me of ik zijn frame te koop wou zetten,
hij vondt hem te lomp hij is gelast bij de achter demper,

wat krijg je er bij :
Fsa Pig DH balhoofd
Shimano 105 Trapas
Fox vanillia achter demper+
Shimano Deore LX cranks
zadel pen klem
zadel pen
eventuweel nog een bij pasend achter wiel (intense mag 30 Dh )

foto's komen nog

MVG Notenlol
Ah, LIMP leeft weer, je vond het frame toch niet geschikt voor wat je wou doen?

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » ma dec 05, 2005 10:06 pm

ik ben geen LImp dat is me kameraad hij heeft hem gekocht van een belg meer weet ik niet hij vroeg of ik zijn frame hier op wou zetten.
het frame ziet er goed uit en hij is heel mooi gelast !

MVG Notenlol
Aha, dat zal ook zijn waarom je hetzelfde mailadres hebt, dezelfde schrijfstijl, en ook nog eens om dezelfde dingen bij gezocht vraagt?

DESL

Bericht door DESL » ma dec 05, 2005 10:16 pm

Steelhead Rider schreef:

ik ben geen LImp dat is me kameraad hij heeft hem gekocht van een belg meer weet ik niet hij vroeg of ik zijn frame hier op wou zetten.
het frame ziet er goed uit en hij is heel mooi gelast !

MVG Notenlol
Aha, dat zal ook zijn waarom je hetzelfde mailadres hebt, dezelfde schrijfstijl, en ook nog eens om dezelfde dingen bij gezocht vraagt?
LOL :D lijkt er wel op.

DESL

Bericht door DESL » ma dec 05, 2005 10:20 pm

Maat, jaar, foto, vraagprijs enz, 't is maar een tip.

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » ma dec 05, 2005 10:35 pm

tis dat frame dat gelast moest worden..heeft hier een tijd tekoop gestaan,
is voor een spotprijs weggegaan..nu gelast, opnieuw gespoten.
voor 500 eur..
heb ik van horen zeggen:p

kooz

P0rnkinG

Bericht door P0rnkinG » ma dec 05, 2005 10:38 pm

je mag niet liegen van je moeder matthias :evil:

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » ma dec 05, 2005 10:58 pm

Daar hebben we deze voor gekregen:

:ban:

Ha die Mattias,nog steeds niet leren schrijven op school??
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

Duoke

Bericht door Duoke » di dec 06, 2005 11:46 am

ik ruil je mijn street/dj/trial/DS/4x frame voor jouw framesetje :D

Greets, B

N I E L S

Bericht door N I E L S » di dec 06, 2005 2:45 pm

Heel toevallig dat Matthias ook altijd afsloot met "MVG Matthias"

Duoke

Bericht door Duoke » di dec 06, 2005 3:16 pm

als jij jouwn frame wilt ruilen tegen die van mij dan mag je er nog wel effe wat geld bij leggen met je stads fiets wielen dat voor wiel komt uit een gazelle en dat achter wiel uit een giant ik geef je 60 euro voor je frame meer niet,

MVG Notenlol
Hah, denk 2 keer na, ik heb nooit een giant gehad of nooit iets van een giant gekocht, het is een wielsetje van een gazelle, oen, en mijn frame, is beter dan jouw da bomb tiger of je intense, dit beestje rijd perfect, maar ik stop met streeten, so... dit frame gaat niet weg voor 60 euro, denk maar goed na

Duoke

Bericht door Duoke » di dec 06, 2005 3:18 pm

Nou ja Niels, notenlol is matthias, zelfde manier hoe hij spreekt tegen mij, hoe hij zaken "regeld" en hoe hij afsluit met MVG Mathias ja weetk, en zelfde email als de email die op mijn msn als geblokeerd staat... valt echt niet op hoor :lol: :lol: :o :D :D

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » di dec 06, 2005 3:58 pm

Ha die Matthias ga je nou ook weer dingen een bedrag verkopen en dat bedrag dan weer omhoog gooien. Of ga je weer dreigbrieven sturen......

:ban:

Newbie

Bericht door Newbie » di dec 06, 2005 4:13 pm

als jij jouwn frame wilt ruilen tegen die van mij dan mag je er nog wel effe wat geld bij leggen met je stads fiets wielen dat voor wiel komt uit een gazelle en dat achter wiel uit een giant ik geef je 60 euro voor je frame meer niet,

MVG Notenlol
'tegen die van mij' dat is wel erg duidelijk :roll:

Duoke

Bericht door Duoke » di dec 06, 2005 5:27 pm

Ja nu je het zegt, en derbij, gelaste frames gaan minder lang mee dan nieuwe frames, zwakker vind ik, zou er haast niet op durven rijden of ik lig weer paar weken thuis :S

Greets, B, succes met je verkoop van gelaste brol, ik ga nog liever een XC fully halen in plaats van dit te halen...

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » di dec 06, 2005 5:31 pm

Duoke schreef:Ja nu je het zegt, en derbij, gelaste frames gaan minder lang mee dan nieuwe frames, zwakker vind ik, zou er haast niet op durven rijden of ik lig weer paar weken thuis :S

Greets, B, succes met je verkoop van gelaste brol, ik ga nog liever een XC fully halen in plaats van dit te halen...
Ik doe dit niet om matthias te verdedigen, hij is en blijft een kneus, maar:

Denk je dat een frame dat je nieuw koopt volledig geCNC-ed is ofzo?
Dat er geen enkele las is?...ik zou toch maar eens beter naar je frames kijken.

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » di dec 06, 2005 5:42 pm

laat die kerel toch gewoon probere zen frame te verkopen, niet dat het hem zal lukken als hij blijft liegen,maar als dit zo door gaat word dit binnen de kortste keren gelocked door de mods :angelnot:

N I E L S

Bericht door N I E L S » di dec 06, 2005 5:51 pm

Steelhead Rider schreef:
...
Nee hoor. :hippy:

Er staan 2 h's in in plaats van bij onze oude Matthias!

@ Simon: Als een forumlid de regels overtreedt en gebanned wordt en hij probeert dan opnieuw aan te melden dan is de kans groot dat ie toch weer gebanned wordt. Zijn frame heeft een doorgezaagde linkage, niet zo vreemd dat ie daar ging scheuren dus.

MVG NIELS

Bruno

Bericht door Bruno » di dec 06, 2005 8:27 pm

Wil nog ff toevoegen dat dit mijn frame is geweest, en hij is idd nu al 2 maal gelast, hij heeft ook al 4 jaar dienst gedaan. Was de voormalige M1 van Bad Fastard. Het feit dat hij aan de demper is gaan scheuren heeft niks te maken met de doorgezaagde link (die verbinding moet er trouwens vantussen om een swinger te kunnen steken! en heeft maar weinig effect op de stijfheid), er zijn immers genoeg 4 bars met aparte linkage plates, maar ik heb er een heel seizoen met een te lange demper in gereden, en ben er zeker van dat dat de oorzaak is geweest van het feit dat hij is gaan scheuren (mijn eigen schuld dus). Een goed hersteld (gelast) frame is op de desbetreffende plaats minstens even stevig dan ervoor en dit is bovendien gewoon een goed frame, dus opmerkingen als "gelaste brol" houd die voor jezelf aub (voel me er persoonlijk door "aangevallen" aangezien hij van mij was, en ik verkoop geen brol 2de hands want dan gooi ik het nog liever bij het oud ijzer!). Heb zelf een heel seizoen gereden met dit frame nadat hij gelast was onder de headtube en ik leef toch ook nog :o

jerre

Bericht door jerre » di dec 06, 2005 8:42 pm

oeie

groote dicusie
maar k wil me niet moeien :argue: :ban: :evil: :angelnot: :?

jerre

Bericht door jerre » di dec 06, 2005 9:17 pm

en dat limp zijn nick op msn "intense m1 frame te koop" is ??? :? :argue: :arms:

simon-ffc

Bericht door simon-ffc » di dec 06, 2005 9:30 pm

:offtopic: maar als ik mij goed herinner is Limp feitelijk nooit gebanned geweest en heeft hij gewoon ene nieuw profiel en probeerd hij nu gewoon een frame te verkopen dat hij wss nooit gebruikt heeft :roll:

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » di dec 06, 2005 9:36 pm

Hij zou toch minstens kunnen zeggen dat hij limp is.
nothing beats cubic inches

n00by

Bericht door n00by » di dec 06, 2005 9:40 pm

Steelhead Rider schreef:
Duoke schreef:Ja nu je het zegt, en derbij, gelaste frames gaan minder lang mee dan nieuwe frames, zwakker vind ik, zou er haast niet op durven rijden of ik lig weer paar weken thuis :S

Ik doe dit niet om matthias te verdedigen, hij is en blijft een kneus, maar:

Denk je dat een frame dat je nieuw koopt volledig geCNC-ed is ofzo?
Dat er geen enkele las is?...ik zou toch maar eens beter naar je frames kijken.
frame's uit de fabriek zijn berekend op lassen en hebben eventueel een warmte behandeling gekregen.
Een gelast alu frame door iemand die geen verstand heeft van fiets frames zal dan ook niet snel iets goed lassen.

lc4

Bericht door lc4 » di dec 06, 2005 9:47 pm

N I E L S schreef:
Steelhead Rider schreef:
...
Er staan 2 h's in in plaats van bij onze oude Matthias!
...vind ik niet zo vreemd met zijn kennis van grammatica.

N I E L S

Bericht door N I E L S » di dec 06, 2005 11:27 pm

n00by schreef:
Duoke schreef:...
frame's uit de fabriek zijn berekend op lassen en hebben eventueel een warmte behandeling gekregen.
Een gelast alu frame door iemand die geen verstand heeft van fiets
frames zal dan ook niet snel iets goed lassen.
Even lekker offtopic babbelen maar wel uitkomen op interessante punten voor deze verkoop:

@ Nooby
Een warmte behandeling is enkel wat wachten en voor de rest niets doen. En aan zo'n frame iemand laten lassen door iemand die er verstand van heeft hoeft geen problemen te geven. De vraag is dan dus, is dat zo?
Sommige constructies zijn fabrieksaf al niet zo praktisch gedaan dat ik me afvraag of er wel zo goed wordt nagedacht bij sommige fabrikanten.

@ Bruno:
Misschien moet er ook wel een gat ergens uit mijn Uzzi om er een 5th in te passen maar dat betekent niet dat dat zomaar gaat. Nieuwere modellen M1's hebben toch ook gewoon linkage uit 1 deel? Lijkt me echt slecht voor de zijdelingse krachten als je daarin gaat zagen. Daarnaast is het ook niet zo geweldig als je er een 240mm in plaats van een 222mm insteekt, dan komt ie ongelovelijk omhoog achter volgens mij. Een verschil van bijna 2 cm!

Het is in ieder geval het vermelden waard dat die linkage verzaagd is eveneens als het feit dat ie voorheen al een keer bij de headtube gelast is en ook dat hij nu bij de demperconstructie gelast is. Ik heb geen idee wie dat allemaal gedaan heeft en hoe goed dat is maar zou er iemand interesse in hebben dan zou hij daar waarschijnlijk wel achter willen komen en willen weten wat ik hierboven geschreven heb over het frame. De eerste keer was onder eigendom van BF dus dat zal wel goed zitten.
Feiten zijn feiten en moeten hierover genoemd zijn. Limp wist deze zelf ook allen toen hij het frame kocht.

Desondanks succes met je verkoop. :D

Plaats reactie