Welkom op het vernieuwde forum
Moderator:Beheerders
Het forum is zoals je ziet vernieuwd. Het ziet er niet alleen anders uit, het heeft ook nog eens meer mogelijkheden en verbeteringen. Zo kun je nu onderling persoonlijke berichten versturen en werkt de zoekfunctie weer naar behoren.
Tevens zijn de gebruiksvoorwaarden en gedragsregels vernieuwd. Deze zijn te vinden op: www.dirty-pages.net/policy/
Let op
Er zijn een aantal dingen om rekening mee te houden:
Dit forum kent geen verschil tussen een inlognaam en een nickname. Daarom hebben we de nicknames gebruikt als inlognaam. Houdt daar rekening mee. Wanneer je vergeten bent hoe je je nick ook alweer had geschreven kijk dan op de gebruikerslijst. Deze is boven aan deze pagina te vinden.
Alle wachtwoorden zijn gereset. Om weer gebruik te kunnen maken van het forum zul je een nieuw wachtwoord moeten aanvragen. Deze optie is te vinden bij het inloggen: http://www.dirty-pages.net/forum/profil ... ndpassword
Lukt het inloggen dan nog niet stuur dan een mail naar forum@dirty-pages.net en geef daarin duidelijk je emailadres en gebruikersnaam aan.
Sommige persoonlijke instellingen zoals handtekeningen e.d. zullen opnieuw ingesteld moeten worden. Daarnaast is het nu ook mogelijk om een icoontje te gebruiken bij je gebuikersnaam, een zogenaamde avatar.
In de nieuwe categorien staan nog een boel oude berichten in een verkeerd forum. Bijvoorbeeld in de cross country en downhill forums. Deze zullen in de loop de maand voor een deel nog goed geplaatst worden.
Tevens zijn de gebruiksvoorwaarden en gedragsregels vernieuwd. Deze zijn te vinden op: www.dirty-pages.net/policy/
Let op
Er zijn een aantal dingen om rekening mee te houden:
Dit forum kent geen verschil tussen een inlognaam en een nickname. Daarom hebben we de nicknames gebruikt als inlognaam. Houdt daar rekening mee. Wanneer je vergeten bent hoe je je nick ook alweer had geschreven kijk dan op de gebruikerslijst. Deze is boven aan deze pagina te vinden.
Alle wachtwoorden zijn gereset. Om weer gebruik te kunnen maken van het forum zul je een nieuw wachtwoord moeten aanvragen. Deze optie is te vinden bij het inloggen: http://www.dirty-pages.net/forum/profil ... ndpassword
Lukt het inloggen dan nog niet stuur dan een mail naar forum@dirty-pages.net en geef daarin duidelijk je emailadres en gebruikersnaam aan.
Sommige persoonlijke instellingen zoals handtekeningen e.d. zullen opnieuw ingesteld moeten worden. Daarnaast is het nu ook mogelijk om een icoontje te gebruiken bij je gebuikersnaam, een zogenaamde avatar.
In de nieuwe categorien staan nog een boel oude berichten in een verkeerd forum. Bijvoorbeeld in de cross country en downhill forums. Deze zullen in de loop de maand voor een deel nog goed geplaatst worden.
Mannen perfect, ik heb mijn leven weer terug, bedankt!!!
dussssss©
dussssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op zo nov 27, 2005 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BLRacing, lees bij de policy puntje 3F even goed door... thanksBLRacing schreef:Waar is INTERNET gebleven dan. Of zie ik iets over het hoofd.
Edit: o jullie hebben alle internet berichten onder Café geplaatst!

www.dirty-pages.net/policy/
- Arnetteman
-
Dat kan kloppen wat er zit nogal wat verschil tussen de BBCode van beide fora achter de schermen, we hebben het voor zover we konden proberen om te zetten.Elevation12,000 schreef:Bedankt, erg mooi. Ziet er prettig, toegankelijk uit.
Ik tref nu in mijn posts alleen wat nukken met fotoweergave. Even 'Edit' en 'OK' en het is weer goed. Niks ah handje dus.
Top!
-
- Arnetteman
- Arnetteman
Wat ik ook een, beetje maar, mis is op de "forum index pagina", dat je wel kan zien WIE de laatste post in een bepaald topic heeft gepost, maar niet in WELK topic.
Verder staat er in "de zandbak" een topic met de rules voor "consumentenervaringen" maar dit zal wel komen doordat men scheel zag van het harde werken het gehele weekend......of van de drank
Verder niets dan lof,
-ziet er strak uit
-netjes geordend
-voor ieder wat wils
-smiley's zijn eeeeeeeenig(voor wat het waard is)
dusssssss©
Verder staat er in "de zandbak" een topic met de rules voor "consumentenervaringen" maar dit zal wel komen doordat men scheel zag van het harde werken het gehele weekend......of van de drank

Verder niets dan lof,
-ziet er strak uit
-netjes geordend
-voor ieder wat wils
-smiley's zijn eeeeeeeenig(voor wat het waard is)
dusssssss©