Re:Steve Peat naar Santa Cruz!
Moderator:Beheerders
jaja,het is nog niet offieciel bevestigd maar steve peat verlaat eigenlijk zijn huismerk en gaat naar santa cruz....(bij nathan rennie)
goed of slecht nieuws?ik weet het niet,maar hoop vooral dat hij volgend seizoen bespaard blijft van blessures en dat hij het Barel lastig gaat maken
goed of slecht nieuws?ik weet het niet,maar hoop vooral dat hij volgend seizoen bespaard blijft van blessures en dat hij het Barel lastig gaat maken
-
Oud nieuws ;D, zat alleen nog op een persbericht te wachten idd, zodat t officieel zou worden. Tot die tijd heb ik mijn twijfels
Christiaan schreef:
Oud nieuws ;D, zat alleen nog op een persbericht te wachten idd, zodat t officieel zou worden. Tot die tijd heb ik mijn twijfels
En hoe zit het met Gracia? Is daar al iets officieels van bekend

k denk dat hij bj cannondale blijft aangezien dat er in de 2006 collectie toch een "cedric graci team replica" zit
Whahahahaha... ik lach me slap, wat zei Plons laatst over Peat met een VPP....
Peat op een vpp gaat niet goedkomen... mischien pakt hij gewoon een oude super8 ;D
peat moet een kort, klein en vooral steil fietsje hebben om hard te gaan. dit alles is een v10 zeker niet, dat is net een tank, lang met vlakke hoeken en veel veerweg om op koers te blijven
peat moet een kort, klein en vooral steil fietsje hebben om hard te gaan. dit alles is een v10 zeker niet, dat is net een tank, lang met vlakke hoeken en veel veerweg om op koers te blijven
Maar een Orange 22x is toch niet kort en klein?
die van peat wel. is niet veel standaard aan. daarom had hij ook na elke 2e wereldbeker een nieuwe. maximale levensduur van het frame. daarom woog zijn fiets ook maar net 16kg.
Maar ja money makes the world go round. en voor veel geld op een tank waarom niet? die jongen moet ook zijn boterham verdienen en dat doen er tegenwoordig niet zo heel veel meer. als je je onkosten eruit kan halen heb je het momenteel heeeeeel goed voor mekaar
Maar ja money makes the world go round. en voor veel geld op een tank waarom niet? die jongen moet ook zijn boterham verdienen en dat doen er tegenwoordig niet zo heel veel meer. als je je onkosten eruit kan halen heb je het momenteel heeeeeel goed voor mekaar
Ik vind dat je SC nu wel erg te kort doet. Maar goed, zaterdagavond boredom zeker.
allez hup
Peat tekent voor 3 jaar bij Santa Cruz Syndicate Team
http://www.dirtmag.co.uk/startgate.html
Peat tekent voor 3 jaar bij Santa Cruz Syndicate Team
http://www.dirtmag.co.uk/startgate.html
Mech schreef:
die van peat wel. is niet veel standaard aan. daarom had hij ook na elke 2e wereldbeker een nieuwe. maximale levensduur van het frame. daarom woog zijn fiets ook maar net 16kg.
Misschien dat SC dat ook wel voor Peat doet zo"n aangepaste bike!
Maar geld maakt een hoop goed, dat ben ik met je eens.
-