Re:Be One Woodbumble
Moderator:Beheerders
Be One Woodbumble complete fiets custom gebouwd
Kleur zwart + chroom decals
Model 2003
Manitou Sherman Breakout vork 150mm TPC+
Progressive 5th Element demper
Shimano XTR afmontage
E13 DRS kettinggeleider (2 bladen 24-36T)
DT Freeride naven - DT Competition spaken - Mavic 219 velgen (handgebouwde wielset)
Banden Michelin C16 2.5
Protaper stuur - ODI ruffian handvatten - Raceface Diabolus 1.5 pen - FSA Xtreme pro balhoofd
Hayes HFX-Mag remmen 8" schijven
Lange en korte zadelpen + Fizik zadel
SPD freeride pedalen
Alles erbij om met de fiets in bikeparken te rijden of freeride tochten te maken.
Fiets word verkocht omdat ik geen tijd heb om ermee te fietsen. De fiets is onlangs volledig geserviced en dus 100% in orde.
Meeneem prijs € 1350,-
Kleur zwart + chroom decals
Model 2003
Manitou Sherman Breakout vork 150mm TPC+
Progressive 5th Element demper
Shimano XTR afmontage
E13 DRS kettinggeleider (2 bladen 24-36T)
DT Freeride naven - DT Competition spaken - Mavic 219 velgen (handgebouwde wielset)
Banden Michelin C16 2.5
Protaper stuur - ODI ruffian handvatten - Raceface Diabolus 1.5 pen - FSA Xtreme pro balhoofd
Hayes HFX-Mag remmen 8" schijven
Lange en korte zadelpen + Fizik zadel
SPD freeride pedalen
Alles erbij om met de fiets in bikeparken te rijden of freeride tochten te maken.
Fiets word verkocht omdat ik geen tijd heb om ermee te fietsen. De fiets is onlangs volledig geserviced en dus 100% in orde.
Meeneem prijs € 1350,-
Fototje

Laatst gewijzigd door Mech op ma jan 02, 2006 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi,
ruil en tegen me da bomb xlr8r met bij betaling van mij kant ?
ruil en tegen me da bomb xlr8r met bij betaling van mij kant ?
-
Lijkt me niet, hij geeft aan dat ie geen tijd heeft om te fietsen, dus een HT frame lijkt me niet wat hij zoekt, ik denk eerder keiharde Euro"s.
Yep, Christiaan. Ik zou als freerider niets anders willen als deze fiets maar om hem weer een jaar te laten staan is zonde. Er moet gewoon mee gereden worden met die fiets.
Niks voor jou??
Niks voor jou??
welke maat is ie?
hoi mech
ik zoek een bottombracket voor mijn bumble ,ik hoop dat je mij kan helpen,mijn bike is af op de bottombracket na .......
ik hoor je
greetz rico
ik zoek een bottombracket voor mijn bumble ,ik hoop dat je mij kan helpen,mijn bike is af op de bottombracket na .......

ik hoor je
greetz rico

Maat is Medium
-
Mech schreef:
Yep, Christiaan. Ik zou als freerider niets anders willen als deze fiets maar om hem weer een jaar te laten staan is zonde. Er moet gewoon mee gereden worden met die fiets.
Niks voor jou??
Nou, ik wil eerst nog een Manitou Travis Triple DH vork kopen, dus geen cash momenteel voor andere projecten. Heb je daar al prijzen van? :P
Krijg gisteren dit mailtje. Is dit te vertrouwen ???
Henry Buckingham by name, I came across your Be One Woodbumble which I am interested in, and I am ready to purchase it immediately. But I would like to know the present status and it"s cost price so that I can proceed further on with payment, for the shippment I have a reputable shipping. Awaiting your favourable reply.
Regards..
Henry
ik terug gemaild krijg ik weer vaag antwoord
Thank you for quick reply. I really appreciate it. I"m actually based in the UK, but presently on a business trip in Mantova, Italy. I"ll like you to send me some pictures of the bike as the advertisement was sent to me by a friend so I have not seen it before. Before going further with this transaction. I may not be able to come and have a look at it, but my agent will come around as soon as the deal is sealed. So I"ll like you to give me your last offering price. Concerning the shipping, my agent will come on ground for the pick-up as soon as the deal is done. I hope to hear from you soon.
Henry
Henry Buckingham by name, I came across your Be One Woodbumble which I am interested in, and I am ready to purchase it immediately. But I would like to know the present status and it"s cost price so that I can proceed further on with payment, for the shippment I have a reputable shipping. Awaiting your favourable reply.
Regards..
Henry
Thank you for quick reply. I really appreciate it. I"m actually based in the UK, but presently on a business trip in Mantova, Italy. I"ll like you to send me some pictures of the bike as the advertisement was sent to me by a friend so I have not seen it before. Before going further with this transaction. I may not be able to come and have a look at it, but my agent will come around as soon as the deal is sealed. So I"ll like you to give me your last offering price. Concerning the shipping, my agent will come on ground for the pick-up as soon as the deal is done. I hope to hear from you soon.
Henry
ik zou eerst die agent wel is willen zien dat hij echt bij je komt
-
Mech schreef:
Krijg gisteren dit mailtje. Is dit te vertrouwen ???
Regards..
Henry
Henry
Zorg iig dat hij niet met een cheque of iets dergelijks betaalt, maar het geld gewoon overschrijft naar jouw rekening, er zijn namelijk de laatste tijd veel scams aan de gang waarbij de persoon ALTIJD met een cheque of zoiets wil betalen, en dan stuur jij je fiets op, blijkt later dat die hele cheque niet geldig is, laat hem dus, als hij serieus is, het geld echt overmaken
zoals al eerder gemeld ergens anders zijn er meerdere mensen die zoon mail hebben gehad waaronder ik. dus ik zou er niet verder op in gaan.
kooz
kooz
-
ja man ik kreg ook al zon meeltje voor men woodbumble maar hij wou alleen met en check betalen not dussss
-
Das een oplichter, willen met cheques betalen enz, niet aan beginnen!
Diezelfde kerel heeft naar mij en Erik (GTT) ook gemaild ivm onze M1"s
Ik vond het al maar iets louche. De mails die ik kreeg waren trouwens exact dezelfde als die bij jouw. Lijkt me idd niet te vertrouwen.
Ik vond het al maar iets louche. De mails die ik kreeg waren trouwens exact dezelfde als die bij jouw. Lijkt me idd niet te vertrouwen.
-
Ze betalen met een certified check zeggen ze, geld wordt op je rekening gestort, maar onder voorbehoud van dat de cheque echt is. Als t geld niet komt, wordt t weer afgeboekt van je rekening en ben je je cash en je bike kwijt, dus nooit aan beginnen.
als die agent komt cash laten betalen bij ophalen... als hij toch langskomt kan dat ook
NOOIT doen met zulke betalingen... ik kreeg de mail ook, precies de zelfde tekst, maar dan met andere onderdelen erin...
vriend van mij kreeg em ook
Ruben2 schreef:
NOOIT doen met zulke betalingen... ik kreeg de mail ook, precies de zelfde tekst, maar dan met andere onderdelen erin...
Hmm, is echt niet pluis, heb uiteindelijk toch ook niet meer gereageerd.
Back to Topic, er is hier een Woodbumble te koop
Oke, je krijgt nu al € 250,- korting dus voor € 1750,- mag je hem hebben.
Probeer het nog een keer, €1500,-
Als iemand interesse heeft doe maar een bod, fiets moet gewoon weg.....
Re:Be One Woodbumble PRIJS VERLAAGD
Prijs verlaagd € 1350,-
Re:Be One Woodbumble PRIJS VERLAAGD
??? €1250,- ???