Re:Bikemotion Plus 2005

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

roadkill

Bericht door roadkill » vr okt 14, 2005 5:36 pm

Iemand enig idee of het erg moeilijk is om de 24ste daar binnen te komen,is dan vakhandeldag.....Btw meestal weinig te koop daar,ja wat shirtjes en soms kan je als je gepast geld hebt nog wat onder de toonbank door kopen.(officieel mag er niet verkocht worden)

Greetz Roadkill

P.s. ik kan enkel op maandag,heb een weekendje Ardennen geboekt,en ja de dag daarna zag ik dat toen de beurs was.........

vt2rider
Contacteer:

Bericht door vt2rider » vr okt 14, 2005 6:36 pm

Ik ga waarschijnlijk zondag, met bmxjes op de trein (waar je overigens ook voor moet betalen weet ik uit eigen ervaring!) ff wat nieuwe spullekes kijken :P

Gène

Bericht door Gène » zo okt 16, 2005 1:00 pm

Vrijdag middag/ avond ga ik eens prijzen shoppen voor mijn nieuwe bike. Jammer dat ik de actie van het Dirty-pages t-shirt te laat heb gezien.
mzzl
Gène

Mudfreak

Bericht door Mudfreak » vr okt 21, 2005 4:47 pm

Iemand al geweest? En hoe was het?

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » vr okt 21, 2005 6:19 pm

Ik was er vanmiddag.

Was wel oke.. Alle fabrikanten die hun scala aan fietsen lieten zien..

Zoals bekent onwijs veel carbon...

kleuren van dit jaar vind ik niet echt mooi.. mat zwart is nog wel oke.. maar mat groen en poep bruin vind ik maar nix!

De north shore van 24 is wel gaaf.

The generaal, op the general lee, was er nog bezig.. Verder weinig dp"ers herkent!

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » vr okt 21, 2005 8:48 pm

ik was er samen met een vriend van me ook..idd weinig aan dat groen!!...en ook die poepbruine giant vond ik niks..maar voorderest vond ik het erg leuk en ook de north shore zagf er weer leuk uit..
al met al wel een aanrader....

kooz

Mathijs

Bericht door Mathijs » vr okt 21, 2005 9:23 pm

Ik ben er ook geweest vandaag.

Qua nieuwtjes bij fabrikanten was alles alwel langsgekomen hier, of in een magazine, maar toch leuk om ze IRL te zien. Funbox/24 met de NorthShore was zeker goed!

Owja, de T-shirts zijn vet geworden! Thanks Ruubs!

Iemand nog een Bikepark Groningen flyer in de hand gedrukt gekregen?? Bij deze mijn excuses daar voor (ook namens JD). :P

Fahrvergnugen

Bericht door Fahrvergnugen » vr okt 21, 2005 9:33 pm

Jep, die flyer heb ik gekregen. Afgezien van het feit dat ik geen 4x-er ben, ligt Groningen voor mij zo"n beetje aan de andere kant van de wereld ;) dus donateur wordt ik denk ik maar niet, no offense :P

En de beurs...idd niks nieuws wat hier al niet gepasseerd en besproken is, maar zeker wel leuk om alles toch effe van dichtbij te bekijken. Heb toch 1 of 2 merken gemist, geen Commencal en heb van Rohloff alleen een setup gezien op de stand van Endorfin (geloof ik)

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » vr okt 21, 2005 10:43 pm

blijft een aardige jaarlijks bezigheid om naar motion te gaan.

mooie dingen, frm en m5 remmen, use zadelpen, controltech voorbouw(is dat uit dezelfde fabriek als waar fsa hun spul besteld?) eeuwige mooi blijft het Merlin frame(stickers van de nieuwe merlin"s zijn te lelijk voor woorden)

wel wreed om van iemand te horen dat ie zijn merlin ergens ver weg op zolder heeft staan achter het knieschot. au :"(

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » za okt 22, 2005 3:06 pm

BTW die low riders zijn ook niet echt mijn ding..... allerlei rare kleuren en modellen. :?

amanda
Contacteer:

Bericht door amanda » za okt 22, 2005 4:48 pm

Hier staan foto"s van de beurs, voornamelijk DH, FR en nog wat van de funbox demo

http://amandavs.smugmug.com/gallery/902304

timo

Bericht door timo » za okt 22, 2005 5:36 pm

Ik vond die storck van 7,4kg behoorlijk indrukwekkend!

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » za okt 22, 2005 5:41 pm

Fahrvergnugen schreef:
En de beurs...idd niks nieuws wat hier al niet gepasseerd en besproken is, maar zeker wel leuk om alles toch effe van dichtbij te bekijken. Heb toch 1 of 2 merken gemist, geen Commencal en heb van Rohloff alleen een setup gezien op de stand van Endorfin (geloof ik)

ik heb toch echt ook een paar van die losse rohloff naven zien liggen hoor?

ik vond trouwens die 2-wiel aangedreven fiets ook wel vet om te zien (naast de stand waar de rohloff naven lage)

kooz

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » za okt 22, 2005 5:51 pm

stoer he!! en je kon t ook nog uitschakelen!!

heb ook nog ff staan kijken!! zou wel de verbinding aanpassen bij de zadelpen daar

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » za okt 22, 2005 6:03 pm

Mathijs schreef:

Iemand nog een Bikepark Groningen flyer in de hand gedrukt gekregen?? Bij deze mijn excuses daar voor (ook namens JD). :P

ja die werden ook bij de umf stand uitgedeeld :D
beurs is wel goed te doen en dames en heren test ook even een UMF je bij de gasten van funbox

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » za okt 22, 2005 6:44 pm

idd..die verbinding zag er wat kwetsbaar uit..
wat ik ook wel grappig vond was die dempermontage "in" de bovenbuis bij focus..
ik zal er straks ff een fotootje van bij plaatsen..

kooz

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » za okt 22, 2005 7:50 pm

Wij (freek en ik dus) zijn er morgen.

Tot morgen!

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » za okt 22, 2005 9:42 pm

hierbij de foto"s..ik vond het een opmerkelijk verschijnsel..volgens de verkoper was vooral de bedoeling dan hierdoor de demper niet zo vies zou worden..maar aangezien hij ook niet wist hoe het schakelsysteem dat op de fiets zat werkte (flip-flap systeem van shimano) weet ik niet in hoeverre dit ook de enige rede is:

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=640861
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=640862

kooz

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » za okt 22, 2005 10:07 pm

Mathijs schreef:

Hoezo excuses? Goed bezig gasten!!! Maar WTF is de UMF stand? Ik weet dat Ruben sowieso een paara had meegenomen voor in de Kona stand.

bart-fmx

Bericht door bart-fmx » za okt 22, 2005 10:10 pm

umf = united merida freeriders of zoals het vaker wordt genoemd U mother fucker het nieuwe submerk van merida met een lijn hardtails, bmxjes, dh frame en er komt nog meer. Daar kwamen ze ook langs en ik werk daar dus vandaar ;) maar ik ben het er wel mee eens dat het een goed idee is komt het eindelijk een beetje tot leven ook onder het nog niet 4x rijdende volk
grtz B

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo okt 23, 2005 8:13 am

Ik ben gisteren geweest. Was weer smullen en oo oo wat veel carbon. Duurste zadel was ongetwijfeld niet een ax-lightness maar een Selle Italia van 1200 euro met 18 karaats witgoud aangebrachte details. :?
Vriend van mij en tevens forum-lid Lars de Cuevas heeft een complete Sram X.O. 2006 setje gewonnen :P ;D

Mathijs

Bericht door Mathijs » zo okt 23, 2005 10:54 am

Arnetteman schreef:
[
Mathijs schreef:

Hoezo excuses? Goed bezig gasten!!! Maar WTF is de UMF stand? Ik weet dat Ruben sowieso een paara had meegenomen voor in de Kona stand.

Achja, JD en ik voelden en bepaalde drang om ons even in te zetten voor de goede zaak. Toen maar ff wat met flyers gaan lopen over de beurs en ondertussen de nieuwtjes checken...

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo okt 23, 2005 11:52 am

kooz schreef:
hierbij de foto"s..ik vond het een opmerkelijk verschijnsel..volgens de verkoper was vooral de bedoeling dan hierdoor de demper niet zo vies zou worden..maar aangezien hij ook niet wist hoe het schakelsysteem dat op de fiets zat werkte (flip-flap systeem van shimano) weet ik niet in hoeverre dit ook de enige rede is:

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=640861
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=640862

kooz

precies, maar als hij vies wordt, probeer hem dan maar eens schoon te krijgen................

dusssss©

Gène

Bericht door Gène » zo okt 23, 2005 2:45 pm

Ik vond het een leuke beurs, zeker omdat ik dit jaar met een duidelijk doel ging. Ik was in ieder geval weer even van de straat. Heb zelfs nog even naast de living legend gestaan: Bart Brentjens.
Mooie stand van FRM. Zag goed uit. Mooie stand van Giant. Fun box was dope. Stand van Magura zag goed uit.
Helaas heb ik enkele missers ondekt:

Spul van Race face? Iemand iets gezien, buiten de gemonteerde componenten of heb ik het gemist?
Manitou? Op een enkele Viper en Merida was de nieuwe Rseven gemonteerd maar nergens folder materiaal of what so ever.
Folder materiaal in het algemeen. Veel merken hebben een slecht marketing gevoel. Ze hebben soms geen folder (Tune, Chris King, Manitou) dan een vel papier met wat prijzen (Craft), of een mooie folder en geen prijslijst (Pedros, Rock shox, Marzocchi, Sram, Avid, Travativ).
HAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOO!!!!!!!! Dit is Nederland !!! Wij eisen prijzen. Op die manier kunnen we narekenen wat we hebben bespaart als we de spullen uiteindelijk in Duitsland hebben gekocht.... :-X :-*

Maar goed, volgend jaar ben ik weer van de partij.
mzzl
Gène

Pino

Bericht door Pino » zo okt 23, 2005 3:16 pm

RaceFace gaat geleverd worden via het Duitse Cosmic Sports, evenals Rocky Mountain. Ask your LBS.
Een aantal prijzen van Rockshox, Truvativ en Avid staan in het AGU-magazine.
Aangezien het slechts "adviesprijzen" zijn, is de waarde ervan relatief gering.

Plaats reactie