Re:vallende bladeren zuigen big time!!!
Moderator:Beheerders
gisteren geopereerd.
Arm moet ik tot de pijngrens bewegen, maar iets tillen (pak melk bijv.) is uit den boze en zal nog wel 6 weken duren..........
fietsen dus ook voorlopig niet........dat i wel een hele erge domper..........ga maar naar de sportschool op een hometrainer denk.
dusssss©
Arm moet ik tot de pijngrens bewegen, maar iets tillen (pak melk bijv.) is uit den boze en zal nog wel 6 weken duren..........
fietsen dus ook voorlopig niet........dat i wel een hele erge domper..........ga maar naar de sportschool op een hometrainer denk.
dusssss©
-
Iig fijn dat de operatie achter de rug is, maar idd wel balen dat het ff niet biken wordt.
Ik heb begrepen dat het Schoorlner parcourtje er weer beter en beter bij komt te liggen, dus over 6 weken ligt er voor jou een racebaan. Iets leuks om naar uit te kijken.
Sterkte!
Ik heb begrepen dat het Schoorlner parcourtje er weer beter en beter bij komt te liggen, dus over 6 weken ligt er voor jou een racebaan. Iets leuks om naar uit te kijken.
Sterkte!
succes kerel, meerdaagse blessures zijn altijd kut.
n00by schreef:
succes kerel, meerdaagse blessures zijn altijd kut.
meerdaags?????=understatement
mag 6 weken niet tillen, duwen, trekken met links, alleen onbelast bewegen.
Dit is echt een drama man, mijn spierballen zijn al voor de helft weg ik lijk wel een Biafra......
Ik mag nog niet eens het dopje van de tandpasa afdraaien van de fysio ::)
Maar ja alles zal weer recht kommen
dusssss©
Naast herfstbladeren is er in het grote beestenbos nog iets waar je voor moet uitkijken ,Vallende dennenappels!!! Helm op houden dus !
vandaag controle gehad en technisch gezien gaat alles ok.....in de praktijk nog niet echt helaas >:(
dussssss©

dussssss©
-
je zusssssssss man Erik ik heb dit hele verhaal gemist.
Dat doet teringzeer jah weet helaas uit ervaring heb zo 3 fietsen compleet afgeschreven [op hogere snelheid].
Succes iig en beetje trainen -al blijf je maar in beweging- kan geen kwaad.
Sterkte ermee.
Fiets zal wel glimmen nu denk ik.
E
Dat doet teringzeer jah weet helaas uit ervaring heb zo 3 fietsen compleet afgeschreven [op hogere snelheid].
Succes iig en beetje trainen -al blijf je maar in beweging- kan geen kwaad.
Sterkte ermee.

E
BOMBPROOF erik schreef:
![]()
E
Ja, behalve mijn spliksplinter nieuwe Salsa QR"s deze zijn echt flink en diep gekrast, maar goed die hebben wel het frame en de vork gespaard.
fietsen mag wel, maar nie in het wild, alleen in de sportschool en binnenkort op de Tacx.
dusssssss©
Goed, ik ben weer zo goed als genezen.
Het ijzer is er weer uit gehaald en buigen gaat al weer een stukkie beter.Fietsen in het wild mag weer maar wel rustig aan, op de weg en op het strand voorlopig.
Dat gaan we vandaag dus maar doen!!!!
MAARRRRR
Ik werd giseren gebeld door mijn moeder dat mijn pa in het ziekenhuis ligt, over de kop geslagen in een afdaling op Schoorl. Even buiten het pad geraakt en een tak geraakt.
Op zijn kop geland en er is een wervel in zijn onderrug beschadigd.
Het is allemaal stabiel en komt waarschijnlijk allemaal weer goed gelukkig.
Het zit in de familie zeker, die vallende ziekte
dusssssss©

Het ijzer is er weer uit gehaald en buigen gaat al weer een stukkie beter.Fietsen in het wild mag weer maar wel rustig aan, op de weg en op het strand voorlopig.
Dat gaan we vandaag dus maar doen!!!!

MAARRRRR
Ik werd giseren gebeld door mijn moeder dat mijn pa in het ziekenhuis ligt, over de kop geslagen in een afdaling op Schoorl. Even buiten het pad geraakt en een tak geraakt.
Op zijn kop geland en er is een wervel in zijn onderrug beschadigd.
Het is allemaal stabiel en komt waarschijnlijk allemaal weer goed gelukkig.
Het zit in de familie zeker, die vallende ziekte

dusssssss©
Verdikkie man. Nou sterkte aan je vader. Ik ben ruim anderhalve maand geleden ook onderuit gegaan op een bladerig wegdek toen ik in het pikke donker naar mijn werk fietste. Met als resultaat een gescheurde helm. Was nog eens geluk bij een ongeluk want normaal gesproken draag ik geen helm met woon-werk
. Nu dus wel en zeker in het donker.