3650gram schoon aan de haak en 54centimeter kort
Re:Jongste telg
Moderator:Beheerders
Pepijn is gisteren geboren en maakt het goed, ook mijn echtgenote maakt het goed en ik zelf ben er blij van. Schitterend.
Enorm gefeliciteerd en heel veel plezier met mekaar!
Heb ie al een fietsie? ;D
Heb ie al een fietsie? ;D
Jurr en Isa... natuurlijk Pepijn, van alle harte proficiat!
Dat ie maar snel mag fietsen
Dat ie maar snel mag fietsen

Van Harte!!!!!!
Hij heeft wel eigenaardige oren..............
dusssss©
Hij heeft wel eigenaardige oren..............
dusssss©
Hieperdepiep Hoera !
Gefeliciteerd !
Gefeliciteerd !
Ahhhhhh... wat issie klein!
Van harte!
Van harte!
Ja gefeliciflapstaart..... dat ie maar een goeie biker mag worden.. die meer dan van een stoeprandje durft te springen. ;D :P
Van harte Pa (en Ma) en welkom in de club!
-
Hey Jur,
Gefeliciteerd ouwe! Gedaan is het met de jeugd voor je... (al was dat qua uiterlijk bij jouw al begin 20 ingegaan... :P ;D). Nu is niet alleen zorgen voor Isa maar ook van je zoon. Ik zou het niet kunnen!
Suc6 ermee, ik wip wel een keertje over een maandje of wat langs.
Groet,
TBB
Gefeliciteerd ouwe! Gedaan is het met de jeugd voor je... (al was dat qua uiterlijk bij jouw al begin 20 ingegaan... :P ;D). Nu is niet alleen zorgen voor Isa maar ook van je zoon. Ik zou het niet kunnen!
Suc6 ermee, ik wip wel een keertje over een maandje of wat langs.
Groet,
TBB
Gefeliciteerd!
-
Gefeliciteerd!! met jullie "kleine zoon".
Ik voel me wel vereert dat jullie de kleine biker in spe naar mij vernoemd hebben hoor!! ;D
Ik voel me wel vereert dat jullie de kleine biker in spe naar mij vernoemd hebben hoor!! ;D
- Xircuit
- Contacteer:
Hartelijk gefeliciteerd! Dat hij maar een echte biker mag worden!
gegroet Roel
gegroet Roel
Geweldig!
Van harte gefeliciteerd!!
Niet stoppen met biken he
Van harte gefeliciteerd!!
Niet stoppen met biken he

Zo das vervelend
In plaats van een X0 shiftersetje nu een Quinny Buggy ;D

In plaats van een X0 shiftersetje nu een Quinny Buggy ;D
Gratuliere!
Thanks.
Ik hoop volgend jaar toch wel een aardige marathon buiten nederland te gaan rijden. Isabelle en Pepijn mee als supporters. Isabelle reageerde positief toen ik dit onlangs opperde, beter!
Fietsje heeft ie nog niet maar ik neem aan dat zijn suikeroom deze wel regelt...
Ik hoop volgend jaar toch wel een aardige marathon buiten nederland te gaan rijden. Isabelle en Pepijn mee als supporters. Isabelle reageerde positief toen ik dit onlangs opperde, beter!
Fietsje heeft ie nog niet maar ik neem aan dat zijn suikeroom deze wel regelt...

Een echte vader zou dit fietsje al hebben staan vóórdat zijn zoon geboren is....
Van harte gefeliciteerd!
Erikje
Van harte gefeliciteerd!
Erikje
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Van Harte, Ika dacht dat het nog wel eens een lekker ding kan worden, al vindt ze hem nu nog een beetje jong
Geniet ervan en die Marathon moet lukken volgend jaar, wij komen net terug en Ran en Ika waren allebij mee om papa aan te moedigen
JJ

Geniet ervan en die Marathon moet lukken volgend jaar, wij komen net terug en Ran en Ika waren allebij mee om papa aan te moedigen

JJ
-
en over een paar jaar kan ie hiermee aan de gang:
en dan misschien een fully??

en dan misschien een fully??

Dirt4breakfast schreef:
en over een paar jaar kan ie hiermee aan de gang:
Hou jij je daar om 04:01:36 mee bezig? Je bent zeker zelf net vader geworden dat je op dat tijdstip door junior wakker wordt gehouden?!
Gefeliciteerd!!
Alleen uuuuhm, ik zou geen Giant doen:
Alleen uuuuhm, ik zou geen Giant doen:

thanks Ruben, en een suikeroom heeft geld genoeg! Dus deze Litespeed gaat er komen, toch suikeroom? (Ik neem aan dat suikeroom dit forum ook (soms) leest)
-
lc4 schreef: Hou jij je daar om 04:01:36 mee bezig? Je bent zeker zelf net vader geworden dat je op dat tijdstip door junior wakker wordt gehouden?!
Euhhhh nee... godzijdank niet... Moet er niet aan denken dat ik een Dirt4breakfast jr. op deze planeet zet... Als "t ook maar 1% op pappa lijkt dan... Oh the horror!! the horror!!
Nee, 1 is al erg genoeg... en for your information: ik was eindelijk eens wat nuttigs aan het doen tijdens mijn nachtdienst

Nu maar weer ff back on topic dacht ik zo... dus terug naar de felicitaties en coole kinderfietsen.... ;D