Re:Skateboarding is not a crime
Moderator:Beheerders
Jup, ik heb na 3 jaar maar weer een skateboard gekocht.
Ik rijd steeds vanalles kapot, dus ga ik maar weer skatenj.. dat kost een hoop minder. ::)
Ik rijd steeds vanalles kapot, dus ga ik maar weer skatenj.. dat kost een hoop minder. ::)
Je gaat toch niet kappen he? Naja kom eens na the promise...ben je de enige skater die ik steun :P
Naa niet kappen, als ik eenmaal in eindhoven woon verkoop ik mn shit voor n bmx.
Ik ben juist gaan fietsen omdat er bij mij van alles kapot was. Na ongeveer 15 jr intensief skaten wou mijn heup niet zo meer. Maar als ik kon zou de fiets op de 2de plaats staan. Skaten blijft bij mijn op nr. 1 staan.
saaa ik zit er ook weer aan te denken....
Maar dan wel een oudeschool breed dek en dikke wielen.
Maar dan wel een oudeschool breed dek en dikke wielen.
-
- Contacteer:
yooow! ik wist niet dat er zo veel skateboarders op dit forum zatten ;D
Goed he, daar begon t allemaal.
- Xircuit
- Contacteer:
Boarden is heb ik nooit serieus gedaan, skaten deed ik weer wel voor dat ik ging fietsen. Mooie tijden.....

-
Juist, een oldskool deck is echt tof! Ik heb er vorige week een gekocht van Powell, die maakt ze weer! Zo"n oldskooler is echt ideaal, je kan best relaxed cruisen en toch ook een beetje tricks mee doen (wel beperkt, maar toch..)
Ik heb ook nog geboard, maar biken is toch wel leuker.
Cruisen op een longboard is zeker wel vet. Heb alleen net mijn longboard verkocht omdat ie toch niet zo veel meer werd gebruikt...
Cruisen op een longboard is zeker wel vet. Heb alleen net mijn longboard verkocht omdat ie toch niet zo veel meer werd gebruikt...
-
- Contacteer:
<(Sander)> schreef:
Juist, een oldskool deck is echt tof! Ik heb er vorige week een gekocht van Powell, die maakt ze weer! Zo"n oldskooler is echt ideaal, je kan best relaxed cruisen en toch ook een beetje tricks mee doen (wel beperkt, maar toch..)
beperkt...!? kan je alles mee man! check de oude vision streetwear of de powel peralta videos!
whehe dat is echt lekker oldskool pinoisgeel, maar dat roeleert weer natuurlijk
.\
Ik heb altijd geboard en een paar geleden begonnen met biken, maar het blijft allebei natuurlijk vet :P, boarden kan je natuurlijk ook als t regent, indoor ;D, ennu Bro een beetje hardcore skater kan er ook veel geld doorheen rammen hoor
krek

Ik heb altijd geboard en een paar geleden begonnen met biken, maar het blijft allebei natuurlijk vet :P, boarden kan je natuurlijk ook als t regent, indoor ;D, ennu Bro een beetje hardcore skater kan er ook veel geld doorheen rammen hoor

krek
-
Bro schreef:
verkoop ik mn shit voor n bmx.
Dan vang jij heel wat voor je shit. Nu weet ik ook waar de term "rijke stinkerds" vandaan komt.
Ook maar eens wat op Marktplaats proberen.
Goed he, mijn shit is gewild

-
- Contacteer:
krekker schreef:
ennu Bro een beetje hardcore skater kan er ook veel geld doorheen rammen hoor![]()
krek
jazeker, een setup a 250 eurie, een paar schoenen a 75 eurie, een broek a 70 eurie. doe je als je veel skate max 2 maanden mee... toch een kleine 400 eurie...
waarom in fuckings naam 70 euro voor een skate broek uitgeven terwijl je ook gewoon chill kan skate in goedkopere broeken en aangezien ze tog nie lang mee gaan kan je dus net zo goed goedkoper kopen ipv duur want het gaat tog stuk
tog?
tog?
Topic wordt geclosed als:
1. Er verder wordt ge-offtopiced door Elevation.
2. Er geen Nederlands meer wordt gepraat.
T wordt zo echt een zooi.
1. Er verder wordt ge-offtopiced door Elevation.
2. Er geen Nederlands meer wordt gepraat.
T wordt zo echt een zooi.
Ik ragde er op een gegeven ogenblik 1 dek in de 2 weken doorheen en 1 paar schoenen per maand. Het is me ook wel eens gelukt in 1 week 7 deks er doorheen te jagen. Gelukkig werd ik goed ondersteund.
-
- Contacteer:
Mister P2 schreef:
waarom in fuckings naam 70 euro voor een skate broek uitgeven terwijl je ook gewoon chill kan skate in goedkopere broeken en aangezien ze tog nie lang mee gaan kan je dus net zo goed goedkoper kopen ipv duur want het gaat tog stuk
tog?
wat is een skatebroek...?
-
- Contacteer:
goofy2 schreef:
Ik ragde er op een gegeven ogenblik 1 dek in de 2 weken doorheen en 1 paar schoenen per maand. Het is me ook wel eens gelukt in 1 week 7 deks er doorheen te jagen. Gelukkig werd ik goed ondersteund.
dat gebeurd welleens ja...
ondersteund door wat...?
pinoisgeel schreef:
jazeker, een setup a 250 eurie, een paar schoenen a 75 eurie, een broek a 70 eurie. doe je als je veel skate max 2 maanden mee... toch een kleine 400 eurie...
Hahahahaha!
Poser..
tis niet dat je persee een hele skate-outfit moet kopen als je n skateboard koopt, zoals menig DHer een zo duur mogelijk pak aan wil hebben...
Dat is juist t mooie aan skaten, fuck alles, rijden met die plank. Don"t be popular.
-
- Contacteer:
nou sorry, maar ik loop niet graag in kleren en schoenen die ik gesloopt en volgezweet heb met skaten als ik iets anders doe dan skaten...
en ik ben alles behalve een poser...
en ik ben alles behalve een poser...
Wie zegt dat ik geen extra paar schoenen en t-shirt bij heb?
Lees wat je zegt man, 400euro aan spullen in 2maanden. Waar koop jij je kleren?
-
- Contacteer:
Bro schreef:
Wie zegt dat ik geen extra paar schoenen en t-shirt bij heb?
als je elke dag skate op hoog niveau sloop je gewoon spullen... is toch niet zo raar...?
Idd, maar die kosten kun je gerust drukken. Cheape schoenen en kleren om te skaten, omdat je weet dat je t molt.
En ja Duh, als je gesponsord word, dan kun je naar hartelust dure spullen naar de klote rijden.
Alles kan low-budged of tering duur.
En ja Duh, als je gesponsord word, dan kun je naar hartelust dure spullen naar de klote rijden.
Alles kan low-budged of tering duur.