Ouwe Meuk sectie

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Pino
Ouwe Meuk sectie

Bericht door Pino » ma sep 19, 2005 8:33 pm

Hoi Ruben c.s.

Wordt het geen tijd voor een hoofdstukje voor de liefhebbers van ouwe meuk en andere roestige items?

Groetjes,

Pino (redelijk antiek)

bettes

Re:Ouwe Meuk sectie

Bericht door bettes » ma sep 19, 2005 10:25 pm

Die jongens vinden nu hun heil bij de SS sectie, het blijkt namenlijk dat de staal en oudemeuklovers veelal ook zware SSers zijn (zonder vering rondhobbelen en vinden dat nét 1 verzet beter is dan het andere en daarom de rest naar de kast deporteren ;))

greetz
bettes

Pino

Bericht door Pino » di sep 20, 2005 6:07 am

bettes schreef:
Die jongens vinden nu hun heil bij de SS sectie, het blijkt namenlijk dat de staal en oudemeuklovers veelal ook zware SSers zijn (zonder vering rondhobbelen en vinden dat nét 1 verzet beter is dan het andere en daarom de rest naar de kast deporteren ;))

greetz
bettes

Daar wens ik niet bij te horen. De naamgeving is trouwens zowel historisch fout als feitelijk onjuist.
Ze rijden met 1 VERSNELLING rond, niet met 1 snelheid.
(zwaar zijn ze overigens maar zelden)

bettes

Bericht door bettes » di sep 20, 2005 10:45 am

Dan zal je nog even geduld moeten hebben tot het volledig nieuwe forum online zal zijn, daar is een aparte sectie voorzien voor de "classic" liefhebbers en rijders.

Ik kan je zeggen dat het er aan komt, alleen over het wanneer tasten wij ook nog in het duister. JJ en Ruben zijn ermee bezi, alleen wordt telkens de datum van lancering verzet of genegeerd...

Ik hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent, maar spijitg genoeg is het enige antwoord: wachten s.v.p.

Over de naam singlespeed kan ik eigenlijk niet veel zinnigs zeggen behalve dat in de taalkundige zin zeker gelijk hebt, maar dat de naam door de gemeenschap zelf is aangenomen als benaming. Is hij dan niet door dat gebruik valabel?

greetz
bettes

p.s. ik heb al zeer zware SSers gezien, oa phatlizard en nog enkele duitse enkelversnellingsadepten.

Plaats reactie