Wellicht gaat Lance het nog een keer wagen!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BLRacing
Wellicht gaat Lance het nog een keer wagen!

Bericht door BLRacing » di sep 06, 2005 7:46 pm

Lees net op NOS-Teletekst dat Lance Armstrong wellicht voor een achtste zege van de Tour de France gaat. Mijn god. Is ie nu zo boos omdat dat franse laboratorium hem EPO gebruik verwijt en dat ie daarvoor revanche zoekt ;D.

We wachten af.

Ruckus

Re:Wellicht gaat Lance het nog een keer wagen!

Bericht door Ruckus » di sep 06, 2005 7:47 pm

hij mist wellicht ook het koersen zelf...

Dick Pony

Bericht door Dick Pony » di sep 06, 2005 7:54 pm

Nu al, normaal koerst hij toch ook niet na de tour.

Zou wel heel bizar zijn, zou hij nog een keer opstappen.

Jappe

Bericht door Jappe » di sep 06, 2005 8:20 pm

Wel grappig dat ze nu al spreken van een comeback. Hij is nog niet eens weggeweest...

rene

Bericht door rene » wo sep 07, 2005 9:41 am

In de Fiets stond ook een paar zinnetjes dat Armstrong weer mee ging trainen, omdat hij zich na drie weken "kapot verveelde" ;D

El Florio

Bericht door El Florio » wo sep 07, 2005 10:37 am

Hij heeft groot gelijk.

Dat hij die Fransen nog maar eens goed bij hun kloten pakt door nog eens te winnen.

Dan kan Moreau weer jankend naar huis. ;D

Luc

Bericht door Luc » wo sep 07, 2005 11:01 am

Volgens het nieuws op Studio Brussel zou het er toch om gaan om revanche te nemen op die beschuldigingen: "... just to piss those Frenchies off ..." L"Equipe is nog niet klaar met Armstrong denk ik ...

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » wo sep 07, 2005 12:05 pm

kweenie , soms heb ik toch men twijfels over die gaste, ze rijde aan ong 45 50 60 km per uur , pakweg een afstand van 150 of meer km , 2 weke ofzo aan een stuk? dan rijze er bij mij toch twijfels of ze zo clean zijn als ze beweren. en dan mss geen epo maar dat ze helemaal nix neme kan ik moeilijk gelove.. en ik zeg nu hier nie da lance doping neemt , maar ik vind het moeilijk aan te nemen dat hij volledig clean is. of drinkt ie mss zoveel redbull ?

Mathijs

Bericht door Mathijs » wo sep 07, 2005 4:47 pm

Ook te veel RedBull gaat je bij de dopingcontrole de kop kosten...

Opzich wel een cool actie om nog een keer te winnen, gewoon om de fransen terug te pakken. Maar hij mag net zo goed wegblijven hoor. Het werd wel saai zo...

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo sep 07, 2005 5:36 pm

Bansheebeest gain schreef:
kweenie , soms heb ik toch men twijfels over die gaste, ze rijde aan ong 45 50 60 km per uur , pakweg een afstand van 150 of meer km , 2 weke ofzo aan een stuk? dan rijze er bij mij toch twijfels of ze zo clean zijn als ze beweren. en dan mss geen epo maar dat ze helemaal nix neme kan ik moeilijk gelove.. en ik zeg nu hier nie da lance doping neemt , maar ik vind het moeilijk aan te nemen dat hij volledig clean is. of drinkt ie mss zoveel redbull ?

Nja ze gebruiken wel de beste techniek met het trainen, zo heeft Lance een 3x grotere longinhoud dan andere mensen ofzoiets...

Bansheebeest gain

Bericht door Bansheebeest gain » wo sep 07, 2005 5:39 pm

ach ja , of al dien doping er nu is of er ni is , verandere zal het ni doen denk ik :)

rene

Bericht door rene » wo sep 07, 2005 5:47 pm

Freeridin Dragon schreef:Nja ze gebruiken wel de beste techniek met het trainen, zo heeft Lance een 3x grotere longinhoud dan andere mensen ofzoiets...

...en als ik de Fiets (wederom) mag geloven, is Petacchi in staat een piek vermogen van zo"n 1750Watt te genereren. Ook een keertje of 5 wat de gemiddelde DP"er wegtrapt schat ik zo....

El Florio

Bericht door El Florio » wo sep 07, 2005 6:32 pm

1750 Watt ja, maar wel maar een fractie van de totale sprint. Ik dacht 1 seconde of zo.

Training is als techniek en de mens als een machine, er zal altijd wel iets te verbeteren zijn, maar het is maar de vraag of het gezond blijft. Topsport is sowieso al ongezond.

Maar toch mag Lance er van mij nog eens voor gaan. Die Fransen met hun chauvinisme gaan wel heel ver, dus.... Hup Lance Hup.

Basso mag ook winnen hoor, als het maar geen Frenchie is.

Plaats reactie