Re:RST Delta HL (69 EURO) + FOTO"S!!!
Moderator:Beheerders
Re:Marzo Monster T
Beste X Rider,
Hebben we het hier over een RST vork? Nee...
Moest die RST vork nog te koop zijn dan zou ik dat toch zeggen of niet? Die RST is al twee maanden verkocht...
Thankx anyway
Hebben we het hier over een RST vork? Nee...
Moest die RST vork nog te koop zijn dan zou ik dat toch zeggen of niet? Die RST is al twee maanden verkocht...
Thankx anyway
@ mr. freeride: Geen idee waar jij seals ging gaan halen maar das wel extreem duur en dan nog is 30euro voor een bus olie => daar koop ik er 2 voor van 1liter.
Als je dus effe kijkt bij chainreactioncycles daar kan je DUST + OLIE seals kopen + verzending voor 29euro
en een bus olie bij chainreationcycles kost 8,69 euro voor een 0,5 liter
en ik koop bij motowinkel in de buurt vork olie voor 12euro dus als ik de som effe goed maak dan kom je nog niet eens aan 50euro om de vork te servicen
Als je het servicen niet zelf kan of wil doen (wat echt nie moeilijk is bij marzocchi) kan je voor 58 euro bij chainreactiocycles een standaardonderhoud nemen. En dan zetten ze nieuwe olie + nieuwe dust & olie seals + volledige check up van de valves.
Zo nu heeft iedereen er een idee van aan wat ie aan toe is als ie geintreseert is om deze vork te kopen die zich trouwens voor de rest in prachtige staat bevindt.....
Als je dus effe kijkt bij chainreactioncycles daar kan je DUST + OLIE seals kopen + verzending voor 29euro
en een bus olie bij chainreationcycles kost 8,69 euro voor een 0,5 liter
en ik koop bij motowinkel in de buurt vork olie voor 12euro dus als ik de som effe goed maak dan kom je nog niet eens aan 50euro om de vork te servicen
Als je het servicen niet zelf kan of wil doen (wat echt nie moeilijk is bij marzocchi) kan je voor 58 euro bij chainreactiocycles een standaardonderhoud nemen. En dan zetten ze nieuwe olie + nieuwe dust & olie seals + volledige check up van de valves.
Zo nu heeft iedereen er een idee van aan wat ie aan toe is als ie geintreseert is om deze vork te kopen die zich trouwens voor de rest in prachtige staat bevindt.....
-
Mr. Freeride schreef:
oke via chainreactioncycles is et wel goedkoper.. maar ik heb zelf geen Creditcard..dus om eraan te komen word et al wat moeilijker voor mij..
Je hebt wel een normale bankrekening hoop ik?
Want je kan het geld ook gewoon overmaken hoor...
Sorry Phill, ik was op zoek voor iemand anders en die is voorzien...maar je hebt een andere gegadigde dus alles gaat goed komen
Thnx!

Thnx!
mr. freeride voeg me toe zeer veel interresse voor 185 euro
@ X-RIDER : tis phill die de vork verkoopt nie mr freeride!!!
Als je intresse hebt mail phill dan ....zijn e-mail staat hier boven vermeld
Als je intresse hebt mail phill dan ....zijn e-mail staat hier boven vermeld
ja phil heeft nu een mail gekregen
ok voorvork verkocht aan mij .