Hondsrug classic

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mink
Hondsrug classic

Bericht door Mink » ma jul 18, 2005 12:47 pm

Oke, het is nog ff weg maar wie heeft er wel eens aan mee gedaan, en hoe was het ?

gr.
m

legion
Contacteer:

Re:Hondsrug classic

Bericht door legion » ma jul 18, 2005 12:58 pm

Ik heb 1 keer meegedaan en 1 keer langs de kant gestaan om Rinse geestelijk te steunen. Dat is technisch ongeveer even ingewikkeld. Als je houd van rechte paden, hard doorknallen en dergelijke ongein moet je vooral meedoen. Maar als je op zoek bent naar een echt uitdagende wedstrijd kan je beter wat verder kijken.
Ga gewoon voor de lol een keertje rijden, verwacht er niet super veel van en oordeel dan verder zelf... Als je de omgeving rond Gieten een beetje kent dan zal je je trouwens wel een redelijk beeld kunnen vormen van het parcours.

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di jul 19, 2005 8:22 am

vlak, plat, recht toe, recht aan, als het nat is is het erg vies en knarst de ketting over je tandwielen en kransjes.

Nee, ik zal er nooit aan meedoen. Ben er een paar keer wezen kijken. Is me ook iets te massaal.
En...het valt tegelijk met de 4 mijl van Groningen waar ik nu al een paar jaar achter elkaar aan meedoe.
Dat is echt een leuk evenement.

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di jul 19, 2005 6:32 pm

De hondsrug classic is een zéér typisch geval van boswielrennen. Recht, vlak en buitenblad is de combinatie voor deze wedstrijd. Als je daar van houd is het zeker een aanrader.

Mink

Bericht door Mink » do jul 28, 2005 2:45 pm

Nou ik heb me toch maar een keer opgegeven om eens te kijken hoe het is.
Bedankt voor de reactie"s

gr.m

Plaats reactie