Intense 6.6
Moderators:JJ, Beheerders
Speciaal voor Christiaan! Misschien issie al vaker gespot, maar hij was hier nog niet voorbij gekomen meen ik...
Re:Intense 6.6
Whoei strak apparaat... zal wel weer niet weinag kostah...
Maar ja doet er niet toe... zou toch niet gauw een Intense kopen.. ;D

Stond deze niet te koop op e-bay?
Heb-ben...
Errug strak (als frame zijnde). Alleen die full xtr lijkt me niet zo wauw.
Errug strak (als frame zijnde). Alleen die full xtr lijkt me niet zo wauw.
Wow! Prachtige afgewerkt met die knikjes en dimple.
-
Steelboy schreef:
Speciaal voor Christiaan! Misschien issie al vaker gespot, maar hij was hier nog niet voorbij gekomen meen ik...
![]()
Cool, thanks, wanneer kom je hem brengen?
DAMN!! Zó veel lekkerder dan die gekke Nomad! Hebbe hebbe hebbe!!!
Mooie bike, alleen die onderdelen horen eerder toe aan een Spyder XVP...
Enduro schreef:
Waai? Als je je bike én allround én high-end wilt hebben, dan ontkom je toch niet aan een dergelijke afmontage? Een Nixon in een XVP is misschien ook weer wat te veel van het goede.
Geintegreerd balhoofd op zo"n bike ???
-
Caramba schreef:
Geintegreerd balhoofd op zo"n bike ???
Volgens mij gewoon 1.5 baby!
Jep, is een 1.5" en voor wat betreft die afmontage, kan ik mee leven hoor (naja, die dual control was niet mijn keuze geweest). Ideaal is een SRAM etc afmontage met deze vork of een Maverick, oid. Maar al zouden ze hem uitsluitend incl suntour vork en alivio verkopen, I want that bike!
Exar schreef:
[Enduro schreef:
Waai? Als je je bike én allround én high-end wilt hebben, dan ontkom je toch niet aan een dergelijke afmontage? Een Nixon in een XVP is misschien ook weer wat te veel van het goede.
Ik vind dit geen allround bike. Met zulke wielen en zo"n zithouding zou ik nog geen meter durven droppen. Terwijl dat frame met freeride demper en dito veerweg daar zeker voor gemaakt is. Een Nixon in een Spyder, nee ok, alle afmontage behalve die vork dan, wijzneuz!
Enduro schreef:
Met zulke wielen en zo"n zithouding zou ik nog geen meter durven droppen.
Als de geruchten waar blijken te zijn dan heeft dit model een ZPAS functie, dwz. een zitpositie-aanpas-systeem: de ingenieurs hebben hem zo gemaakt dat je de zadelhoogte aan kunt passen! Stel je eens voor wat een nieuwe wereld er open zal gaan voor de rijder: toch gewoon omhoog rijden, zadel omlaag en alles Johnny-style hucken!
Steelboy schreef:
![]()
Muhahahaha
Onze Playa" Playa" 4 Real hunkert naar een Turner!
Mongoose"d XCE kopen Playa"???
Ik lust deze wel...........
5.5 net ff te klein en de Uzzi VPX beetje over de top pour moi. Zou "m ff een tikje hufteriger afmonteren...........
Idd die XTR dual flip floppers horen niet op zo"n fiets........
5.5 net ff te klein en de Uzzi VPX beetje over de top pour moi. Zou "m ff een tikje hufteriger afmonteren...........
Idd die XTR dual flip floppers horen niet op zo"n fiets........
Exar schreef:
Als de geruchten waar blijken te zijn dan heeft dit model een ZPAS functie, dwz. een zitpositie-aanpas-systeem: de ingenieurs hebben hem zo gemaakt dat je de zadelhoogte aan kunt passen! Stel je eens voor wat een nieuwe wereld er open zal gaan voor de rijder: toch gewoon omhoog rijden, zadel omlaag en alles Johnny-style hucken!
Revolutionair!