Re:Hoevaak rij jij in de hondestront?
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
hmm stront .. hahhaa ik rijd er altijd in als ik ga trails rijden
boeie het zijn toch maar je banden

Meestal gaat het wel met de poep, maar den haag en scheveningen schijten echt de pan uit. Ik was er vandaag weer maar daar liggen echt op elke stoep een paar hopen
Dat die stad daar geen beleid voor heeft ofzo, echt rampzalig voor zo´n (semi) toeristische stad.
Gid

Gid
ze hebben wel een beleid hiero in den haag :hond in de goot
maar iedereen heeft er letterlijk Schijt aan :P
dus dan schiet het niet op en das zwaar klote als je aan het bike bent
maar iedereen heeft er letterlijk Schijt aan :P
dus dan schiet het niet op en das zwaar klote als je aan het bike bent
gideon schreef:
Meestal gaat het wel met de poep, maar den haag en scheveningen schijten echt de pan uit. Ik was er vandaag weer maar daar liggen echt op elke stoep een paar hopenDat die stad daar geen beleid voor heeft ofzo, echt rampzalig voor zo´n (semi) toeristische stad.
Gid
Zwolle is ook zeer ernstig. We hebben daar laatst een urban gehouden, nou je kunt werkelijk op geen elk grasveltje of stoep wezen. Bah! Erg ranzig gewoon.
Het lijkt er idd op dat ze er geen beleid voor hebben.

BOSS schreef:
ik heb dat wel eens gehad, ik rook al de hele tijd wat toen ik op weg naar huis was.
Thuis aangekomen vreesde ik het ergste, en idd stront aan het voorwiel, maar toen ik binnen zat rook ik het nog. Ik m"n fietsschoenen bekeken, maar niets, ook m"n broek was nog schoon![]()
Dan maar douchen, ik kijk in de spiegel en
WAAAAAAAAAAAAAAAAT
een klodder stront op m"n wang, godverdegodver
dussssss©
waaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaaaaa stront op je gezicht, lekker yum yum yum

Halloow mensen .
Ik snap niet dat er zo vaak in de poep gereden word ?
Je kijkt toch waar je rijdt?
sterker nog waar je naar kijkt daar rij je naar toe .
Dus als jullie door de stront rijden . Dan zitten jullie wel heel geintreseert naar de stront te turen . ;D
Verders heb ik maat regelen getroffen om dat dus te voorkomen en het nieuwste van het nieuwste op mijn fiets laten monteren .
Super uitvinding
Dus als jullie door de stront rijden . Dan zitten jullie wel heel geintreseert naar de stront te turen . ;D
Verders heb ik maat regelen getroffen om dat dus te voorkomen en het nieuwste van het nieuwste op mijn fiets laten monteren .
Super uitvinding

amigo schreef:
Halloow mensen .
Super uitvinding![]()
Probeer jij maar eens in de herfst een hoop stront te ontdekken voor je erdoorheen rijdt met al dat blad in het bos

Ik rij niet eens zo heel vaak door de stront. Ligt er ook een beetje aan wat voor bos het is waar je rijdt. Je hebt van die echte "hondenstrontuitlaatbossen" waar je letterlijk om de drollen kan slalommen, maar ook bossen waas sowieso amper mensen komen.
Met een bostripje had ik dat ook een keer, telkens maar zo"n strontlucht. Kom ik thuis blijkt het gewoon echt OVERAL te zitten. Smerig ;D
ja die uitvinding van mij was dus een stuur! ;D stuur je gewoon om de vette shit heen.
Maar met camouflage in de vorm van herfst bladeren word het wel een extra moeilijk heids graad.
Anders mischien een hond mee nemen .die ruiken toch altijd aan de andere hond zijn stront . weet je gelijk waar het ligt
Maar met camouflage in de vorm van herfst bladeren word het wel een extra moeilijk heids graad.
Anders mischien een hond mee nemen .die ruiken toch altijd aan de andere hond zijn stront . weet je gelijk waar het ligt
BOSS schreef:
ik heb dat wel eens gehad, ik rook al de hele tijd wat toen ik op weg naar huis was.
Thuis aangekomen vreesde ik het ergste, en idd stront aan het voorwiel, maar toen ik binnen zat rook ik het nog. Ik m"n fietsschoenen bekeken, maar niets, ook m"n broek was nog schoon![]()
Dan maar douchen, ik kijk in de spiegel en
WAAAAAAAAAAAAAAAAT
een klodder stront op m"n wang, godverdegodver
dussssss©
WHAHAAHAHAHAHAAAAAA ;D ;D ;D
*Strijk* ;D
zo anders haal je ff een oude koe uit de sloot ::)
Mister P2 schreef:
zo anders haal je ff een oude koe uit de sloot ::)
Hebt gij daar soms problemen mee?
Bikerke, geen topics van 30 maanden terughalen naar boven.
Dit is niet gewenst!!
Alvast bedankt.
Dit is niet gewenst!!
Alvast bedankt.
Ok dat wist ik niet, alvast mijn excuses dan (ik ben hier nieuw)
Groetjes,
Groetjes,