Tennis
Moderator:Beheerders
Wie stoort het ook zooooooooooooooooooooooooooo enorm dat wanneer je de tv aanlegt het enige dat je te zien krijgt van dat k*ttennis is >:(
De helft van het nieuws Klijsters aan het woord en dan nog eens beelden en heel de shit en dat terwijl andere sporten zoals onze sport niet eens vermeld wordt, en wanneer ze dan nog eens vermeld worden je niet eens een enkel beeld te zien krijgt >:(
Geld = tennis en al de tv zenders ermaar achterna lopen zonder verder te kijken dan hun neus lang is GDVD
De helft van het nieuws Klijsters aan het woord en dan nog eens beelden en heel de shit en dat terwijl andere sporten zoals onze sport niet eens vermeld wordt, en wanneer ze dan nog eens vermeld worden je niet eens een enkel beeld te zien krijgt >:(
Geld = tennis en al de tv zenders ermaar achterna lopen zonder verder te kijken dan hun neus lang is GDVD
-
Re:Tennis
Hmm ik heb zowieso weinig met balsporten, hoewel.........

-
Wie is Clijsters?!?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Uhm... zeik niet zeg. Heb je een afstandsbediening? Ja? Goed zo! Gebruik m dan!.
Buiten dat, er zijn sporten die meer zendtijdverspillend zijn, wielrennen *gaaap*, uhm... wielrennen?
De tering zeg, dr zijn wel ergere dingen op de buis dan sport, zoals uhm... TV spelletjes, infomercials en John Kraaykamp junior.
Er zijn zowaar luitjes (waaronder ik zelf) die Wimbledon wel kunnen waarderen. En ik moet zeggen dat er deze editie aardig wat mooie matches op de buis zijn geweest!
Buiten dat, er zijn sporten die meer zendtijdverspillend zijn, wielrennen *gaaap*, uhm... wielrennen?
De tering zeg, dr zijn wel ergere dingen op de buis dan sport, zoals uhm... TV spelletjes, infomercials en John Kraaykamp junior.
Er zijn zowaar luitjes (waaronder ik zelf) die Wimbledon wel kunnen waarderen. En ik moet zeggen dat er deze editie aardig wat mooie matches op de buis zijn geweest!
-
Uhmmm...... Don dat van die afstandsbediening klopt wel, aan de andere kant in plaats van (een overmaat aan) tennis uit te zenden zou men ook wel eens iets meer over mountainbiken kunnen uitzenden.
En dan werkt die uitknop niet om dat op de buis te krijgen.
Wat dat betreft mogen ze zowieso van mij wel wat meer uitzenden van andere (onder belichte) vormen van sport.
En dan werkt die uitknop niet om dat op de buis te krijgen.
Wat dat betreft mogen ze zowieso van mij wel wat meer uitzenden van andere (onder belichte) vormen van sport.
- dobbel our zero
wat ik niet snap is dat ze niet op elkaar richten met slaan,
das veel irritanter?
das veel irritanter?
Tennis is een way coole sport, als je ziet dat die gasten die ballen echt zo mooi kunnen slaan. Maar goed, ieder zn meug.
Ik ben t er wel mee eens dat er veel sporten eens wat meer belicht zouden moeten worden, denk aan cavediving etc.
Ik ben t er wel mee eens dat er veel sporten eens wat meer belicht zouden moeten worden, denk aan cavediving etc.
-
- Forumbeheerder
damit t is prachtig weer en jullie zitten op internet te zagen over de TV programmatie......
RIDE THAT BIKE!
waarom heb je m anders
RIDE THAT BIKE!
waarom heb je m anders
-
Om te posen. ;D
- dobbel our zero
BF = DeJean schreef:
damit t is prachtig weer en jullie zitten op internet te zagen over de TV programmatie......
RIDE THAT BIKE!
waarom heb je m anders
der moet ook nog een beetje kantoorvuling zijn he! ;D