arme student...
Moderator:Beheerders
- Sir Rides a Lot
Iemand tips voor een arme student m.b.t. upgraden mtb?
-
- Forumbeheerder
Re:arme student...
werken
;D
Zoveel mogelijk 2e hands kopen beperkt de kosten ook wel..
Zoveel mogelijk 2e hands kopen beperkt de kosten ook wel..
BF = DeJean schreef:
werken
SS rijden, werken en flink lenen bij de IB-groep. ::)
Je drankvoorraad verkopen, een maand lang bij vrienden/kennissen/familie/leger des heil eten, twee week niet stappen.
Zou mij iig een aardig frame, nieuwe vork, luxe setje wielen oid opleveren...
Zou mij iig een aardig frame, nieuwe vork, luxe setje wielen oid opleveren...
Stoppen met blowen
IB links laten liggen en vooral veel werken idd...
verder....dagenlang internetten om te weten waar je wat heel goedkoop kan krijgen...
verder....dagenlang internetten om te weten waar je wat heel goedkoop kan krijgen...
- dobbel our zero
misschien je lege kratjes is inleveren?
daarmee haal ik vaak het einde van de maand wel weer ;D
daarmee haal ik vaak het einde van de maand wel weer ;D
BF = DeJean schreef:
werken
niet van die gekke dingen zeggen he.
Bel de IB-Groep Infolijn (050) 599 77 55 en zeg tegen die aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn dat je max wilt lenen. Problems solved!
- cHoc
Don schreef:
[BF = DeJean schreef:
werken
Bel de IB-Groep Infolijn (050) 599 77 55 en zeg tegen die aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn dat je max wilt lenen. Problems solved!
zou ik voor een fiets niet gaan doen, voor een (nieuwe) auto en een huis is het dan nodig, maar voor een fiets??
gewoon gaan werken, goed sparen, dan kom je al een heel eind.
- dobbel our zero
cHoc schreef:
[Don schreef:
[BF = DeJean schreef:
werken
zou ik voor een fiets niet gaan doen, voor een (nieuwe) auto en een huis is het dan nodig, maar voor een fiets??
gewoon gaan werken, goed sparen, dan kom je al een heel eind.
Arbeit is de ondergang de van drinkende klasse ;D
- Sir Rides a Lot
Werken, was da?
En ben al bevriend met de IB-Groep, als ik die lijn van hen bel, dan nemen ze op; heee, het vaste recept?
Moeten natuurlijk ook wel beetje realistisch blijven. Stopen met drinken? Das de essentie van het student zijn, als ik daar mee stop, ben ik geen student meer... dus dat kan niet. Want als je geen student bent, krijg je ook geen OV en studiefinanciering meer, dus... ;D
en dat statiegeld inleveren, is goeie optie, maar meestal neem ik dan gelijk nieuwe, dus dat heft elkaar dan weer beetje op.
prostitutie is ook geen optie, want dan zou ik geld toe moeten geven...
*zucht*
En ben al bevriend met de IB-Groep, als ik die lijn van hen bel, dan nemen ze op; heee, het vaste recept?
Moeten natuurlijk ook wel beetje realistisch blijven. Stopen met drinken? Das de essentie van het student zijn, als ik daar mee stop, ben ik geen student meer... dus dat kan niet. Want als je geen student bent, krijg je ook geen OV en studiefinanciering meer, dus... ;D
en dat statiegeld inleveren, is goeie optie, maar meestal neem ik dan gelijk nieuwe, dus dat heft elkaar dan weer beetje op.
prostitutie is ook geen optie, want dan zou ik geld toe moeten geven...
*zucht*
Komop, arme student = pleonasme.
Gewoon werken en gebukt gaan onder de lasten zoals collegegeld, boekengeld enz...
Finance sucks, maar IB kan erin verlichten...
Gewoon werken en gebukt gaan onder de lasten zoals collegegeld, boekengeld enz...
Finance sucks, maar IB kan erin verlichten...
zaaddonor, schandknaap, bolletjes slikken.............. :-*
dusssss©
dusssss©
-
- Contacteer:
je ouders erop wijzen dat ze zorgplicht hebben tot jouw 27ste levensjaar.. verder zien dat je geld verdient en niet alles opzuipt... of wel probeer es 100 euro in een maand over te houden dan kun je elke paar maanden een super vette upgrade doen en heb je in no time ene vette bike
Jezelf opgeven als kinderoppas; kinderen hebben op het moment een straatwaarde van 7000 euro...
- dobbel our zero
GTLTS schreef:
Jezelf opgeven als kinderoppas; kinderen hebben op het moment een straatwaarde van 7000 euro...
of konijnenoppasser, < $12.500
-
ik ben zelf ook een arme student, en ik probeer wat bij te werken in de weekends en zoveel mogelijk 2dehands te kopen. Lang leve ebay
cheers

cheers
BF = DeJean schreef:
werken
yep ;D
Rijbewijs halen/gebruiken voor een koeriersbaan, dat kan best lekker verdienen, mooie werktijden. Ik rijd zelf op de truuk.
- Sir Rides a Lot
Rijbewijs heb ik, das waarschijnlijk ook een van de redenen voor mijn huidige armoede
Koeriersbaan lijkt me wel leuk, maar ik kan niet ech flexibel werken ivm colleges e.d.

Koeriersbaan lijkt me wel leuk, maar ik kan niet ech flexibel werken ivm colleges e.d.
Sir Rides a Lot schreef:
Rijbewijs heb ik, das waarschijnlijk ook een van de redenen voor mijn huidige armoede![]()
Toch gewoon solliciteren, dan wordt je oproepkracht. Bellen ze je en je neemt op, werk je, bellen ze en je neemt niet op moeten ze iemand anders hebben. Zo gaat dat in t transport.
Joh wordt lekker spermadonor, daar kan je dacht ik veel pieken mee maken
Of je doet mee aan een paar hippe mdische experimentjes.....meestal een paar dagen in het Ziekenhuis (=ook geen kosten aan eten etc.) en half stoned onder vage nieuwe medicijnen.......en je krijgt ook nog betaald