ik heb me ingeschreven voor de testdagen in namen om de nieuwe specs enduro en een 5 spot etc te gaan testen. in de eerste instantie was ik te laat met inschrijven en kon daardoor niet mee. nu blijkt dat ik ineens wel ingeschreven ben. totaal onverwachts en daarom zit ik nu op het laatste moment met een vervoersprobleem. dus mijn vraag is:
gaat er nog iemand daarheen op de zondag en kan ik dan mee heen en weer rijden? ik woon in den haag....
grtz
o2 test dagen namur
Moderator:Beheerders
-
-
Re:o2 test dagen namur
tis al niet meer nodig
heb vervoer geregeld,
heb vervoer geregeld,
Testen is niet nodig, gewoon die 5-Spot kopen. :-*
-
grapjas....

echt niet... ik ben aan dat grapje al ten prooi gevallen. Kijk btw ff naar het filmpje van zonoskar vanop de plons enduro toch, de fiets die daar met veel gekrijs de eerste berg af komt is de testbike (de remmen aan het inrijden weliswaar maar toch stijl maken die plons
)
better than turner? no such thing exsists ;D
greetz
bettes

better than turner? no such thing exsists ;D
greetz
bettes
-
mmm... heb vandaag de 5 spot large en medium getest in namen en inderdaad, alles wat er gezegd wordt is waar! die fiets rijdt echt de shit, zowel omhoog en omlaag. zeer stabiel. ondanks dat ik 184 ben vond ik de medium toch fijner rijden in de technishe stukken en in afdalingen.
ik stond er versteld van. die 5 spot is echt super!! heb ook de nieuwe enduro elite getest maar deze vond ik wel iets aan de zware kant. en de 150 mm is niet echt tot zn recht gekomen. wel een toffe fiets maar teveel travel voor mij. 5 inch is de max. daarnaast ook de prophet gereden, dit is eerder een snel xc monster dan een all mountainbike. ik vond t niet echt bijzonder. en al helemaal niet zo "speels"als de 5 spot (of enduro). op de rechte stukken gaat ie wel hard vooruit, maar met t snelle bochtenwerk voelt de 5 spot sneller en uitgebalanceerder. heb ook nog de mountain cycle fury getest maar dit vond ik weer niet echt bijzonder rijden, hij reed wel ok maar springt nergens bovenuit. conclusie: 5 spot is t helemaal en dat zal voorlopig zo blijven!
ik kan alleen voorlopig het geld niet opbrengen. damn!!
ik stond er versteld van. die 5 spot is echt super!! heb ook de nieuwe enduro elite getest maar deze vond ik wel iets aan de zware kant. en de 150 mm is niet echt tot zn recht gekomen. wel een toffe fiets maar teveel travel voor mij. 5 inch is de max. daarnaast ook de prophet gereden, dit is eerder een snel xc monster dan een all mountainbike. ik vond t niet echt bijzonder. en al helemaal niet zo "speels"als de 5 spot (of enduro). op de rechte stukken gaat ie wel hard vooruit, maar met t snelle bochtenwerk voelt de 5 spot sneller en uitgebalanceerder. heb ook nog de mountain cycle fury getest maar dit vond ik weer niet echt bijzonder rijden, hij reed wel ok maar springt nergens bovenuit. conclusie: 5 spot is t helemaal en dat zal voorlopig zo blijven!
ik kan alleen voorlopig het geld niet opbrengen. damn!!