SS Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
;D Hungarian singlespeed power!!
Re:SS Gallery
Very nice.
Maybe next time a ssmeeting in Budapest?
Maybe next time a ssmeeting in Budapest?
Eindelijk, mijn fixed is klaar. Hier een foto van bijna gereed.
Licht blauw is niet echt meer uniek, maar het blijft een mooie kleur.
Steelhead

Licht blauw is niet echt meer uniek, maar het blijft een mooie kleur.
Steelhead
De mijne is ook eindelijk klaar!
Maar er zit nu een 9.0 voornaaf in en er zitten een ander stuur+voorbouw op.Er komt nog een ander crackstel op(170 ipv 180 i.v.m. mijn lengte)
En fietsen doet hij super!

Maar er zit nu een 9.0 voornaaf in en er zitten een ander stuur+voorbouw op.Er komt nog een ander crackstel op(170 ipv 180 i.v.m. mijn lengte)
En fietsen doet hij super!
Niice... very nice...
Mooi, jaloers mooi...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
ha ha...
Is een Giant ss frame, schijnt in de US te koop te zijn...
Is een Giant ss frame, schijnt in de US te koop te zijn...
- Xircuit
- Contacteer:
Tolle farbe, aber nicht fur ein fahrad!
Daar in een roze spandex pakje opklimmen en maar op het feit blijven hameren dat je eigenlijk hetero bent...
Purple ano is niet lelijk als het mooi is!
Mijn SS is überschnell, maar veelste grote wielen en ben er niet echt vertrouwd mee offroad.
Purple ano is niet lelijk als het mooi is!
Mijn SS is überschnell, maar veelste grote wielen en ben er niet echt vertrouwd mee offroad.
Yeah Sure.. Surly, toch?
Edgecycles

Het TUIG schreef:
Edgecycles![]()
Ik zie het nu pas aan de url idd.

Omdat m"n Scott een beetje te krap was, en er een knikje bij de zitbuis ontstond tgv. een te hoge zadelpen, was het tijd voor iets anders.
De 1e km"s zitten er op, en "t voelde niet verkeerd.
Nu we toch met plaatjes bezig zijn, hier iets heel anders

De slicks van m"n woonwerkfiets waren aan vervanging toe.
Deze zag ik ergens 2e hands. Past precies.
De grip is enorm, net als het gewicht en de rolweerstand.
Hoe krijgen die UA jongens hun fiets in beweging ???
Wel goed als training...
Sjezus Walter, jij ook al
Alleen de rem he... dat ken niet hoorde ik laatst iemand verkondigen in een ander topic...

Alleen de rem he... dat ken niet hoorde ik laatst iemand verkondigen in een ander topic...

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed bezig Walter!!!
Licht mij eens bij...[edit] ach zo, maar er zijn ook mensen die een schifje achter hebben,en een V voor...[/edit]Steelboy schreef: ...Alleen de rem he... dat ken niet hoorde ik laatst iemand verkondigen in een ander topic...![]()
En kom met een mooi alternatief

Deze zit er op vanwege het "hydraulische" gevoel, en omdat de hendel ook zwart met zilver is. Moet tenslotte wel een combineren met m"n schijfje.
Hey Walter,
als jij kracht op de trappers( ;D) zet,trek je dan niet heel je wiel scheef?
Walter,
Wel lastig zo"n magura velgrem als je ketting gaat spannen. Kan je gelijk weer aan het afstellen. Moet met een V-brake ook wel maar da"s veel gemakkelijker tenminste.. dat is mijn ervaring
Wel lastig zo"n magura velgrem als je ketting gaat spannen. Kan je gelijk weer aan het afstellen. Moet met een V-brake ook wel maar da"s veel gemakkelijker tenminste.. dat is mijn ervaring
walter schreef:
De grip is enorm, net als het gewicht en de rolweerstand.
Hoe krijgen die UA jongens hun fiets in beweging ???
Wel goed als training..
Veel trainen. Dan lukt het wel. Tis wel 3kilo rubber waar je mee onderweg bent. Het zelfde had ik met Bling Bling"s van supetr sticky 40 a rubber, die zuigen als :P een bezetene aan het asfalt. Maar na een paar maanden er mee trainen merk je er niks meer van. En je gaat toch goed vaart maken dan. Trainen met een zware stadfiets van 20 kg heeft mij ook altijd al goed geholpen om het rijden op mtb lichter te maken.
Ik ben er nog niet uit wat ik met die naaf doe.Peter V schreef:
En nu doe je natuurlijk je achternaaf voor een prikkie weg? (ik ben eerst...)
Strak werk Walter.
OT: Iemand al nieuws over de opleverdatum het nieuwe On-one frame?
Nu een beetje dubbelop, een ecc naaf en hor. achterpatten.
Net bij WI geinf. wat een gewone as kost. Ombouwen is financieel nauwelijks aantrekkelijk.
Ik hou je op de hoogte.
[
Ga ik vanmiddag uitproberenHet TUIG schreef: Hey Walter,

[
Ik ben bezig om de andere kant ook van een snelspanner te voorzien, dat scheelt behoorlijk.dr.dré schreef: Walter,
Het blokje staat dan niet altijd ideaal op de velg, maar loopt dan iig niet tegen de band aan.
[
3,3kg...TheBigL=terilekst schreef: Veel trainen. Dan lukt het wel. Tis wel 3kilo rubber waar je mee onderweg bent. Het zelfde had ik met Bling Bling"s van supetr sticky 40 a rubber, die zuigen als :P een bezetene aan het asfalt. Maar na een paar maanden er mee trainen merk je er niks meer van. En je gaat toch goed vaart maken dan. Trainen met een zware stadfiets van 20 kg heeft mij ook altijd al goed geholpen om het rijden op mtb lichter te maken.

walter schreef:[TheBigL=terilekst schreef:
Veel trainen. Dan lukt het wel. Tis wel 3kilo rubber waar je mee onderweg bent. Het zelfde had ik met Bling Bling"s van supetr sticky 40 a rubber, die zuigen als :P een bezetene aan het asfalt. Maar na een paar maanden er mee trainen merk je er niks meer van. En je gaat toch goed vaart maken dan. Trainen met een zware stadfiets van 20 kg heeft mij ook altijd al goed geholpen om het rijden op mtb lichter te maken.
3,3kg...
WOOTDAMNED man en dan heb je wielen er nieteens bijgeteld.
kom je zeker wel op 5 kilo, jij hoeft in in ieder geval niet meer naar het krachthonk toe. Ben ik effe blij dat ik maar met Larsen tt"s van 750 gram rijdt.
Vandaag eens goed aan de tand gevoeld bij Swalmen, en ik mag wel zeggen dat ik erg tevreden ben.
Fietsje klimt echt een stuk beter als z"n voorganger.

Fietsje klimt echt een stuk beter als z"n voorganger.