M@lphy schreef:
Ja maar meneeh!
Ik doel op 26" zijspan v. 20" zijspan... hoor.
Saaaaaaaaaaaaaaa
jij weet van die schuur bij Mike!!!!!!!!!
El Generalo ga ik nu aanroefen!
Moderator:Beheerders
M@lphy schreef:
Ja maar meneeh!
Ik doel op 26" zijspan v. 20" zijspan... hoor.
surfstad schreef:
Ik hoorde uit geheime bronnen dat M@lphy zich aan het storten is op het BMX-en...
Misschien dat Christiaan nog iets kan winnen met hoog springen.
M@lphy schreef:
[surfstad schreef:
Ik hoorde uit geheime bronnen dat M@lphy zich aan het storten is op het BMX-en...
Misschien dat Christiaan nog iets kan winnen met hoog springen.
;D
SInds vorig jaar al hoor duude in Made, af & toe ook met "el Generale"!
Op de ex. GT Powerseries "box" XL van Air Prijkel... da lil" Mutha" F.-er is gans gePIMPed compleet met West Coast Stylee" Pearlwhite paintjob.
Vanderlaan die gaat hoogspringen?
Muhahaha
Dan heeft ie clicks nodig en die zijn verbo.... :-X
Gaan de sidehacks nog door???
En Jarnoo met de no-chain-contest???
CU da 10th
TheBigLJeweetwel schreef:
Het was aardig glad gisteren op de baan... veel te veel geregend, ik was er gisteren. Terwijl het hier aardig droog was de hele week , het bos zeker, ik had het daar ook wel verwacht. ::) Het gras was net moeras, de baan best wel slijkerig. 1rondje je hele banden vol.Echt smerige bike aan over gehouden, twee kilo modder eraan zeker.
Maar 1 rondje gereden en daarna wat gedirtjumped
Het startplateau was zo glad geworden dat je er niet eens op kon komen.
Daar moet dus iets aan gedaan worden voor de 10de als het zo blijft. Starten op die heuvels beneden is geen doen natuurlijk.
Maar gelukkig was de brug weer open, en hoefde we geen takken eind meer om te rijden.![]()
Chri$$tiaan schreef:
Ralph en ik hebben al jaren een vete, deze gaan we de 10e uitvechten, komt omdat hij mijn vriendin heeft afgepakt enkele jaren geleden.
Het startplateau was zo glad geworden dat je er niet eens op kon komen.Daar moet dus iets aan gedaan worden voor de 10de als het zo blijft.
Rodger schreef:
[Chri$$tiaan schreef:
Ralph en ik hebben al jaren een vete, deze gaan we de 10e uitvechten, komt omdat hij mijn vriendin heeft afgepakt enkele jaren geleden.
Huh? Ik doe het toch met jullie allebei, schatjes.
Mischien heb ik wel een andere afspraak.![]()
Ik hoorde van Maurice dat je er al mocht rijden. Maar nog niet aan de grote klok mocht hangen. Ik heb maar 1 rondje rustig de baan afgereden.
TheBigLJeweetwel schreef:Maja of ik de 10de zal zijn, moet ik nog eens bekijken. Mischien heb ik wel een andere afspraak.![]()
M@lphy schreef:
Let"s gitt it On! ! !
Mano a mano...
Sangre por sangre...
Ambtenaar v. Blue Collar Boi!
Rijders klaar?
Let op de liechten!
-TeTeTee!-
-SLAM!-