Maar, zoals verleden keer, het garantieframe is al binnen op 4 dagen.
Zonder dat zij het gezien hebben want mijn witte staat nog
altijd hier bij mij thuis.
Specialized garantie roeleert nog maar eens....
Scheurtjes:

Nieuw frame:

Grtz
Tbx
Moderators:JJ, Beheerders
msxx schreef:
Hmmm, aan de ene kant dus een heel goed bericht vanwege die goede garantie, aan de andere kant wil je die niet nodig hebben...
de premier schreef:
al een geluk dat de garantie zo goed is... maar ze moeten wel bij spec als die dingen zo snel scheuren...![]()
Ik rijd altijd braafjesDukeNukem schreef: Zijn die Enduro frames zo slecht of doe je dr dingen mee die je dr niet mee behoort te doen?
Hopelijk heb je meer succes met de nieuwe.
Hoelang zit er eigenijk garantie op Specialized frames, en gaat dat door op 2e eigenaar en verder?
Helm schreef:
Waarom ruled een frame dat scheurt?
Ruled het ook als je die scheur in je reet krijgt? :-X
bikerfreak schreef:
Zeg Wernerke, ik was eigentelijk ook just aant kijken om nen enduro te kopen, maar ik zal daar maar ne week of 8 mee doen zekerst?????? Zou hem natuurlijk nie altijd gebruiken, heb nog mn Intense é, maar toch, alsk zo lange tijd in France zit.... Dan is zo´n speelfietsje wel plezant....
Allé, zou zelfs maar voor deze zomer zijn, ben just gister weer geopereerd aan mn knie, dus....
Jumping Hansje schreef:
En wat is coasteren?!?
zonoskar schreef:
Toch jammer dat je geen "Demo 6" Enduro gekregen hebt.
Jurriaan schreef:
fiets lenen? en dan terug met scheur ;D
toch de enduro maar weer eens poetsen, wie weet wat ik tegen kom. (helaas wheelien en coasteren kan ik niet)
enduro is fijn, enkel de lak is slecht. de verf sprint me soms om de oren.
Black Tragic schreef:
Ik wil toch ff melden dat ik dus wel een nieuw frame heb gekregen van GT, vier dagen na de aangifte. Mijn oude heb ik mogen (kunnen) houden.
Na 1,5 jaar was het tweede frame ook gescheurd. Ik heb ze laten herstellen bij Bakker in Nederland en rij dus nu al 3 jaar met hetzelfde frame.... zonder enig teken van scheuren.
Trouwens ik ken nog iemand wiens Enduro gescheurd was.... en die kan amper fietsen, laat staan whiely"s of iets anders...
Voor mij geen Spes....