Re:25-3 BWB
Moderator:Beheerders
Zouden Steelfarmer en Ik (Mr. Woodbumble) heel misschien met iemand mee kunnen rijden, want we hebben eigenlijk nog vervoer nodig.

Gaat idd precies druk zijn dat weekend. Normaal zou ik er ook wel moeten geraken mits mijn fietsje tijdig klaar geraakt. Al kom ik dan enkel zondag
T.B.F.K.A.N. schreef:
-Don
- Pervert
- Zane (dacht ik?)
- Sexxxyboy
- Christiaan (als t goed is)
- Pzytex
- BF
- sunn
- Ronald MCD
- T + broertje ;D
- Steelfarmer
- Mr. Woodbumble
- Tinno
- Niels
-Spike
Lijkt me wel een aardig idee op die kant op te gaan, is er nog iemand die iets aan slaapplaatsen regeld of een slaap plaats nodig heeft.
Heb wel een plek vrij als het gaat om vervoer.
MvG Spike
Spike schreef:
[T.B.F.K.A.N. schreef:
-Don
- Pervert
- Zane (dacht ik?)
- Sexxxyboy
- Christiaan (als t goed is)
- Pzytex
- BF
- sunn
- Ronald MCD
- T + broertje ;D
- Steelfarmer
- Mr. Woodbumble
- Tinno
- Niels
-Spike
Lijkt me wel een aardig idee op die kant op te gaan, is er nog iemand die iets aan slaapplaatsen regeld of een slaap plaats nodig heeft.
Heb wel een plek vrij als het gaat om vervoer.
MvG Spike
Simon, zou ik met jou mee kunnen rijden?
dit wordt mijn 4e aaneengesloten openings weekend in bwb, tot nu toe heb ik alleen nog maar prachtig helder lekker weer gehad. "s nachts daalt de temp wel flink, maar ik maak me er verder niet druk om.. wij komen vrijdagavond en gaan wss dinsdagavond (of maandag en dan nog ff naar willingen) terug
zane
zane
Ik rij maar zoek nog mensen die mee willen rijden. Ik rij vanaf Amsterdam of Utrecht. Ik kan 1 of 2 mensen mee nemen. Bij 2 moet het fietsen rek erop.
Zane, waren de voorgaande openingsweekenden ook eind maart of later?
En hoe zijn de freeride trails voor beginners i.t.t. Willingen en Winterberg????
Patrick
Patrick
volgens mij was t vaak met pasen, of max een week later uit mn hoofd.. in bwb is t altijd lekker weer eigenlijk, zelfs als het regent.
de freerides (legaal) zijn 1: recht toe recht aan met n paar jumps/ramps, enigste nadeel vind ik wel dat je in zo"n regengootje rijdt zegmaar, als je daar half in stuurt wil je nog wel es weg glippen.. de andere onder aan de bx heeft n leuk inspring stuk, maar doe jezelf een lol en kijk eerst of er geen om gewaaide bomen liggen en breek niet je middenhandsbeentje (Y)
itt willingen weet ik niet? winterberg heeft ook niet echt een fr toch?
zane
de freerides (legaal) zijn 1: recht toe recht aan met n paar jumps/ramps, enigste nadeel vind ik wel dat je in zo"n regengootje rijdt zegmaar, als je daar half in stuurt wil je nog wel es weg glippen.. de andere onder aan de bx heeft n leuk inspring stuk, maar doe jezelf een lol en kijk eerst of er geen om gewaaide bomen liggen en breek niet je middenhandsbeentje (Y)
itt willingen weet ik niet? winterberg heeft ook niet echt een fr toch?
zane
Als het weer een beetje deftig is, kom ik zaterdags langs...om fotos te nemen.
Plons schreef:
Als het weer een beetje deftig is, kom ik zaterdags langs...om fotos te nemen.
vergeet je rollator niet!
@pnerum, winterberg is wel okay, je hebt wat northshore, 30+ leuke kom bochten waar je duizelig van wordt, en een "dh" parcours wat niet mijn cup of tea is, alleen maar stijl omlaag en halve dropjes, maar goed voor de vetrolletjes onderons.
Maarten en ik willen best mee maar zijn beiden nog onze bikes aan het afbouwen, kweet niet of we bwb dit jaar halen, cheers
Maarten en ik willen best mee maar zijn beiden nog onze bikes aan het afbouwen, kweet niet of we bwb dit jaar halen, cheers
volgens mij is pnerum dus al in w-gen en w-berg geweest juist, right?
en bwb dit jaar niet halen? tis tot oktober geopend, echt niet dat dit de enige keer dit jaar gaat worden voor mij iig
zane
en bwb dit jaar niet halen? tis tot oktober geopend, echt niet dat dit de enige keer dit jaar gaat worden voor mij iig
zane
Don Diablo schreef:
http://wetter.rtl.de/deutschland/uebers ... %20wildbad
weerbericht voor BWB....
zullen we even allemaal met zn allen heeeeeeeeel hard gaan hopen dat t opeens heel veel warmer wordt!
De goden hebben je gehoord Donnie......woensdag 12 graden alweer, hopelijk zet het door!!!
Bart
-
Bart schreef:
[Don Diablo schreef:
weerbericht voor BWB....
zullen we even allemaal met zn allen heeeeeeeeel hard gaan hopen dat t opeens heel veel warmer wordt!
De goden hebben je gehoord Donnie......woensdag 12 graden alweer, hopelijk zet het door!!!
Bart
Oh yeah!
Chri$$tiaan schreef:
[Bart schreef:
[Don Diablo schreef:
weerbericht voor BWB....
Bart
Oh yeah!
;D
en donderdag zelfs 14 graden!!!!
hier is maar een zinnig ding op te zeggen, en dat is:
HAPPY HAPPY, JOY JOY!!
hier is maar een zinnig ding op te zeggen, en dat is:
HAPPY HAPPY, JOY JOY!!
Zane! schreef:
volgens mij is pnerum dus al in w-gen en w-berg geweest juist, right?
zane
Yep, you"re wright.
heeft iemand inside info aangaande de sneeuw gesteldheid in BWB? webcam oid? Ben wel erg benieuwd namelijk hoet dr nu bijligt....
Heb dr wel best veel zin in op zich.
Heb dr wel best veel zin in op zich.
-
- Forumbeheerder
veel details heb ik ni Donnie, maar heb net van peter bericht gekregen dat het park open is
om luke duke te citeren:JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sneeuw is blijkbaar voldoende gesmolten om er weer goed stom te gaan doen
om luke duke te citeren:JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BF = DeJean schreef:
klinkt als muziek in mn oren!!!! ;D
Yo, simon wil je me effe mailen om afspraken voor vrijdag te maken?
mailrob@tiscali.nl
Heeft iemand misschien zn mobiel nummer?
mailrob@tiscali.nl
sunn schreef:
Yo, simon wil je me effe mailen om afspraken voor vrijdag te maken?
mailrob@tiscali.nl
ja ik
check mail
- Steel Farmer
- Contacteer:
o oh, da wordt natte voete mensen en niet alleen dat, alleen zaterdag een beetje droog maar zondag en maandag keiharde regen. Dat wordt het regenjack weer van zolder pakken :"(