Ik worstel sinds een maandje met een teruglopende fysieke kracht, dat terwijl ik om de week een Veldrit heb gedaan, en het afgelopen 1,5 jaar bijna 10.000 KM op de weg heb getraind, bij de sportkeuring kwam aan het licht dat mijn HB wat te laag was, afgelopen zaterdag heb ik mijn absolute dieptepunt beleeft in Nijverdal, tot 4x kwam ik die vent met de hamer tegen en moest ik aan de kant om zuurstof bij te halen.
Ik ben hiermee naar mijn Huisarts gegaan en die heeft mij meteen een uitgebreid bloedonderzoek laten afnemen, vandaag had hij de uitslag, "helaas" bleek mijn bloed supergoed te zijn, zelfs mijn HB was al weer 8.4 (was eerder 7.

Hij heeft mij ook met klem aangeraden om een sportfysio te contacten om een aantal testen te laten doen waaronder ook een Lactaattest om dit dan ook aan het licht te brengen naar ik aanneem.
Ik ga mij in iedergeval "volgieten" met Creatine en D-Ribose, schijnt goed spul te zijn.
Mijn huisarts wil absoluut niet dat ik anabolen ga gebruiken, Creatine heeft hij geen enkel bezwaar tegen

Het zal mij toch g*domme niet gebeuren dat ik na 2 jaar trainen mijn eerste wedstrijden op mijn buik kan schrijven.
Ik heb net mijn KNWU licentie binnen om voor het eerst aan MTB wedstrijden te gaan doen, eind deze maand in Den Helder begint het circus.
Iemand die een "Hersteltraininkje" weet??